miercuri, 3 iunie 2015

Top 5 Wednesday: Favorite Books of the Year So Far!

Nu am făcut nicio postare de genul în mai, pentru că nu mi-au plăcut subiectele. Unul singur aș fi vrut să îl scriu, dar m-am luat cu altele și nu am mai apucat. Nici în iunie nu cred că voi scrie pe fiecare subiect, dar momentan îl scriu pe ăsta.
  • 1Q84 de Haruki Murakami. Cred că cea mai bună carte a lui Murakami pe care am citit-o până acum, foarte aproape de Cronica păsării arc. E și prima carte a lui care are un plot, ceva chiar se întâmplă, pe lângă viețile obișnuite ale protagoniștilor, și e mult mister în jurul întâmplărilor. Nu aș recomanda-o cuiva care nu a mai citit Murakami, dar fanilor cred că le va plăcea.
  • Requiem for an assassin de Monica Ramirez. Toată seria de fapt, dar finalul a fost super. Dar cred că am vorbit destul despre cartea asta deja, și nu aș vrea să mă repet. Citiți seria!
  • A game of thrones de George R.R. Martin. Îmi place lumea creată de autor, cât și faptul că sunt mai multe personaje din perspectiva cărora se relatează povestea. E o poveste complexă și chiar sunt curioasă de ce anume se va întâmpla mai departe. Am volumul doi și sper să ajung la el curând.
  • Palatul de la Miazănoapte de Carlos Ruiz Zafon. A fost o carte foarte interesantă, care cred că ar putea fi citită la orice vârstă. A avut multe elemente care mi-au amintit de ce anume mi-a plăcut atât de mult Umbra vântului, a avut acea atmosferă gotică, iar personajele au fost foarte simpatice.
  • Vânătoarea de Lavinia Călina. Trecând peste faptul că acum trebuie să aștept ceva pentru a afla cum va continua tot războiul, volumul ăsta nu s-a lăsat mai prejos față de primul. Crezi că știi ce se va întâmpla și îți dai repede seama că nu ești nici măcar pe aproape. Și finalul ăla! Vreau continuarea mai repede!
Asta e lista mea momentan. Nu mi-a fost ușor să le aleg, mai ales că am tot început serii și am citit și continuări din alte serii. Și nici nu am vrut să aleg două cărți scrise de același autori, it didn't seem fair.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu