sâmbătă, 20 iunie 2015

Update

Am cam lipsit de pe blog în ultima săptămână, și cam de pe net în general și voiam să explic de ce. Explicația e destul de simplă: m-am angajat. E un job pe perioada verii, pentru că firma mai avea nevoie de un om în perioada asta, iar eu am ajuns acolo. Am început luni și cum asta e o experiență complet nouă pentru mine, nu mi-a mai stat mintea și la altceva. Nici de citit nu am mai citit cine știe ce. Dar mai am vreo 80 de pagini din Ascultă cum cântă vântul*Pinball, 1973 de Haruki Murakami și sper să o termin în weekend. 
Voiam să povestesc un pic despre noul meu job, pentru că îmi place ce fac. Am avut câteva emoții, pentru că e ceva aproape complet nou pentru mine și nu am știut dacă mă voi descurca sau nu. Dar până acum e bine. Nu o să spun la ce companie lucrez, because of reasons, dar slujba este în logistică, ceea ce înseamnă practic că eu verific stocurile produselor. E cea mai simplă explicație la care mă pot gândi. Cum am zis, am descoperit că îmi place. Chiar am fost surprinsă să descopăr că în timp ce sunt acolo nici nu îmi dau seama când trece timpul, iar colegii sunt foarte de treabă. Asta mi-a ajutat mult moralul. Nu pot să explic exact de ce îmi place, dar mi se pare foarte interesant, mai ales că e ceva real, e palpabil, iar pentru mine asta e foarte important. Eu sunt genul ăla de persoană care trebuie să vadă cum funcționează un lucru pentru a îl înțelege. Iar după toate teoriile și lucrurile abstracte pe care le-am învățat în facultate, asta e cu totul altceva, și chestia asta îmi place foarte mult. 
Am avut multe emoții, pentru că practic eu sunt persoana nouă într-un loc în care oamenii se cunosc de ceva timp, dar m-am simțit foarte bine venită acolo. 
Ăsta e și un fel de a spune că nu știu ce se va întâmpla cu postările pe blog până când voi reuși să găsesc un anumit ritm, sper că asta are sens. Nu mă las de blog, țin prea mult la el, doar că nu știu cât de des voi reuși să postez, dar îmi voi da silința. Planul e să încerc să scriu mai multe postări când am timp, cel mai probabil în weekend, și să le programez pe următoarea săptămână. Dar voi vedea eu ce se va întâmpla mai departe. 
So yeah, cam cu asta m-am ocupat în ultima săptămână. Momentan cred că totul merge destul de bine și sper să fie așa în continuare. I can only hope. Dar vreau să fiu optimistă. 

6 comentarii:

  1. Oau, felicitări!! Sună ca și cum ai găsit exact ce aveai nevoie, iar faptul că oamenii sunt de treabă înseamnă e super! Baftă și să fie la fel de fain și mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, sper să fie în continuare așa :)

      Ștergere
  2. Mi se pare foarte tare sa ai un job pe perioada verii, candva o sa ma inscriu si eu pentru asa ceva ^_^ Multa bafta in continuare! Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine pur și simplu s-a nimerit să fie așa, dar mă bucur. Merci :)

      Ștergere