vineri, 31 iulie 2015

July wrap-up

  1. A clash of kings de George R.R. Martin. Ce aș putea spune? Povestea devine tot mai compleză, m-am pierdut la un moment dat printre personaje, dar asta nu a schimbat faptul că mi-a plăcut destul de mult volumul ăsta. Sper să fac rost de următorul curând, celui de față i-am dat 4/5 stele pe Goodreads, iar recenzia se poate găsi aici.
  2. Visătoarea din Ostende de Eric-Emmanuel Schmitt. A fost o mare dezamăgire pentru mine, mai ales având în vedere că principalul subiect în jurul căruia se învârteau povestirile era creativitatea și imaginația. Totul a fost prezentat într-o lumină negativă, și principala problemă avea legătură cu lipsa de comunicare. 2/5 stele pe Goodreads, din păcate, iar gândurile mele le puteți găsi aici.
  3. Mesagerul de Markus Zusak. Nu știu cum aș putea descrie cartea asta în câteva fraze, dar mi-a plăcut, transmite un mesaj foarte frumos și foarte adevărat. Nu știu cât de realistică aș putea spune că e povestea în sine, dar mă bucur că am citit-o. 4/5 stele pe Goodreads, iar recenzia o puteți găsi aici.
Mda, poate că să mă apuc de volumul doi din Game of thrones când și așa nu prea mai am așa mult timp pentru citit nu a fost chiar cea mai bună idee, but oh well. Trebuia să o citesc la un moment dat. Eu cred că e ok, am ajuns la concluzia că voi citi atât cât voi putea și voi avea chef și asta e. Până la urmă, o fac de plăcere.

3 comentarii:

  1. Știi, chiar nu ar trebui să conteze numărul de cărți citite, atâta timp cât tu ești mulțumită cu el și citești de plăcere. Fiecare persoană are un program diferit, priorități diferite, deci e normal ca numărul de cărți citite să difere de la persoană la persoană, și de la lună la lună.
    Eu zic că ai făcut o treabă chiar bună, volumul ăla de Game of Thrones e uriaș, deci felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa m-am gândit și eu la un moment dat, și am decis să nu mă mai stresez din cauza asta. Mai ales că nu mai am atât de mult timp liber ca înainte.
      Da, Game of thrones are niște volume imense, și devin tot mai lungi, sunt din ce în ce mai intimidată de ele :))

      Ștergere
  2. Eric-Emmanuel Schmitt e interesant, doar că de multe ori ajunge să mă plictisească.
    Mesagerul pare interesantă după descriere :)
    Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere