joi, 23 iulie 2015

Nou la mine în bibliotecă(37)

Am aflat de reducerile de pe Elefant și chiar nu m-am putut abține, mai ales că majoritatea cărților pe care mi le-am luat chiar mi le doream de ceva timp, și erau cam pe la jumătate de preț. Și dacă tot comandam pentru mai multe persoane, am decis să iau ceva și pentru mine.

  • Frontiera de Lucian Dragoș Bogdan. Voiam să citesc ceva scris de acest autor, iar asta era singura disponibilă pe site. Premisa știu că mi-a sunat interesant. Nu e în cea mai bună condiție, dar pot trece peste, e încă întreagă.
  • Olive Kitteridge de Elizabeth Strout. Nu am nici cea mai vagă idee despre ce e vorba în ea, e cartea gratuită pe care am primit-o cu comanda, dar am văzut că are recenzii destul de bune pe Goodreads, îi voi da o șansă, nu se știe niciodată.
  • Mâine de Guillaume Musso. De luni de zile mă tot uit la cartea asta, pentru că am citit tot ce a fost tradus la noi de acest autor, o singură carte m-a dezamăgit până acum, dar cumva abia acum m-am convins să o cumpăr. Chiar sper să nu mă dezamăgească.

 Acum trec la cărțile mai groase pe care mi le-am luat :))
  • Zei Americani de Neil Gaiman. Nu am mai citit nimic de acest autor, dar am auzit multe păreri bune, iar subiectul cărții acesteia chiar sună ca ceva ce cred că mi-ar plăcea.
  • Poveste de iarnă de Mark Helprin. Am văzut filmul fără să știu că este bazat pe o carte, iar de atunci tot am vrut să o citesc, pentru că filmul mi-a plăcut foarte mult. Iar din ce am citit prin recenziile de pe Goodreads ceva la modul în care lumea se referă la carte îmi amintește de Murakami. Nu aș ști însă să explic de ce.
  • Fata care a atins cerul de Luca di Fulvio. Din nou, rezumatul de pe spate suna foarte interesant, am impresia că e ceva ficțiune istorică, de genul Hoțul de cărți, dar nu bag mâna în foc. Dar știu că spune povestea mai multor personaje. 
Și ultima, dar nu cea din urmă.
  • A storm of swords I: Steel and snow de George R.R. Martin. O să recunosc că nu-mi doream ediția asta, dar cealaltă nu mai e în stoc nicăieri și nu vreau să aștept două luni pentru ea. So, îmi voi lua și partea a doua în viitorul apropiat și le voi citi pe amândouă, iar apoi voi scrie recenzia pentru volumul trei. De fapt, nu prea știu cum să fac, pentru că mi s-ar părea că trișez să le dau rating separat celor două părți ale volumului. Orice părere îmi va fi de ajutor. Oricum, acum sunt și mai intimidată de volumul trei al seriei :))

Poza de grup:


Sunt absolut incurabilă, știu :))

11 comentarii:

  1. Olive Kitteridge e o carte de suflet. :) Seamănă puțin cu stilul lui Alice Munro, dar parcă autoarea mai lasă de la ea uneori. Restul nu le-am citit, dar să te bucuri de ele și, ce pot să zic, „Fata care a atins cerul” pare minunată! :) Lecturi plăcute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că doar puțin, am încercat să citesc Alice Munro, dar nu mi-a plăcut, m-am plictisit destul de repede. Dar îi voi da o șansă, am văzut recenzii destul de bune pentru ea.
      Merci :)

      Ștergere
    2. Eu o ador pe Alice Munro, îmi place la nebunie stilul ei. Eh, să-i dai o șansă, Olive are o poveste foarte frumoasă!

      Ștergere
  2. foarte frumoase carti ti-ai achizitionat. ce bine arata coperta la Zeii Americani de Neil Gaiman. Eu am citit de acest autor cartea Coraline (o poveste de groaza draguta ce baga in sperieti copiii si tine adultii in suspan. Ti-o recomand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place mult coperta :) Am încercat să citesc Coraline, dar nu am terminat-o, imediat ce mi-am dat seama că e horror m-am lăsat. Nu mă împac cu genul, sunt mult prea ușor de speriat :))

      Ștergere
  3. Uau, ce mare e "Fata care a atins cerul"! Cred că va fi o altă provocare atunci când te vei apuca de ea. :)) Cât despre volumul trei din seria lui Martin, nu prea știu ce să zic, dar atâta timp cât a fost împărțit în două, sunt tare curioasă cât de mare va fi atunci când le vei avea pe amândouă. Iar despre celelalte cărți, am auzit de unele dintre ele.

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, va fi cu siguranță. Nu știu cum se face, dar cumva tot îmi iau cărți groase :)) Eu nici nu vreau să mă gândesc, că oricum știu că devin tot mai lungi, dar le citesc eu până la urmă.

      Merci :)

      Ștergere
  4. Ce mari sunt cărțile acelea trei! Am început să am o mare pasiune pentru cărți mari - mi se par așa frumoase și le citesc mai repede decât cărțile subțiri pentru că sunt mai motivată să le termin.
    âAștept o părere despre Zei Americani pentru că mă atrage foarte mult!
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În ultimul timp și eu mi-am tot cumpărat cărți mari, asta deși mereu sunt intimidată de ele :)) Dar pe de altă parte și mă simt foarte mândră când le termin. Și eu pățesc cam același lucru, parcă mai motivată sunt cu cărțile mai mari.
      Sper ca părerea să apară curând, mai ales că și eu abia aștept să o citesc, m-a atras de când am aflat despre ce este povestea.
      Merci!

      Ștergere