miercuri, 8 iulie 2015

Top 5 Wednesday: Things on your Bookshelf that Aren't Books

Bine, nu prea am eu așa multe lucruri în bibliotecă care să nu fie cărți, dar mă uitam și am găsit cinci lucruri despre care mi-ar plăcea să vorbesc un pic. 

Asta e o lumânare parfumată cu miros de vanilie pe care am găsit-o în decembrie 2014 în Austria și m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Nu am prea ars-o, pentru că nu vreau să se termine, dar îmi place să o miros din când în când.

Gheișa pe care am primit-o cadou de la ai mei de Crăciun în 2013. Stă lângă cărțile lui Murakami, pentru că acolo se potrivește cel mai bine. O admir aproape zilnic, îmi place enorm!

Ăsta e un album foto pe care l-am primit ca un cadou de ziua de naștere de la un coleg, și în care am pus, în ordine aproximativ cronologică, poze cu mine și cu fratele meu. Știu că nu e cel mai frumos album, dar m-am străduit ceva să adaug toate pozele. Că se opresc prin generală, a opta cred, asta e altceva, pentru că după nu a mai developat nimeni pozele, toate sunt pe CD-uri și calculatoare.

Nu prea mi-e clar pentru ce e asta, într-un timp agățasem accesorii de ea, dar îmi place cum arată. Iar cum mult rafturi sunt încă goale, trebuia să pun ceva pe ele.

Ultimul obiect e ursulețul ăsta de care nu mă pot despărți, deși nu pot spune de ce. Dar arată frumos acolo, deci acolo a rămas.

3 comentarii:

  1. Ce album drăguț ai! Cât de adorabil e! :) Cred că ți-am mai spus, dar nu mă dor degetele să repet: gheișa e foarte faină! Plus că îmi place când cineva combină cărțile cu ornamentele, ca să zic așa. Și mie îmi place foarte mult vanilia. Îmi cumpărasem acum ceva timp un parfum cu miros de vanilie, și luasem decizia că-l voi folosi doar la ocazii mai speciale. De unde? Sticluța deja e goală. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oups, eu de când am venit, tot în urmă cam sunt cu internetul, nici nu știam că avem așa topic interesant la top 5 wednesday. Cred că o să postez și eu mâine :D
    Dar îmi plac super mult toate lucrurile pe care le ai, gheișa și suportul de bijuterii fiind preferatele mele.
    Obișnuiam și eu să am un album, furam toate pozele care-mi plăceau și le puneam într-un album separat, dar după m-au enervat spațiile goale și am zis mai bine pun pozele la loc. În schimb, acum scot selfie-urile și le lipesc direct pe bibliotecă, să nu mai încurc cu albume :))

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte drăguță ideea asta de postare, poate am să o iau și eu pentru că am multe lucruri în bibliotecă. ^_^

    RăspundețiȘtergere