duminică, 16 august 2015

#citeșteogrămadă: wrap-up

Din moment ce sigur nu voi mai citi nimic, mi-am zis că aș putea să scriu postarea asta. Nu am făcut update-uri pentru că, așa cum am prevăzut în parte, nu am avut suficient timp sau putere de concentrare pentru a face cine știe ce progrese la capitolul citit.
Atunci când am decis să particip am făcut-o crezând că asta va fi motivația mea de a citi ceva mai mult. It did not work. Practic pentru mine maratonul a murit prin a treia zi. Am avut o săptămână foarte agitată, iar acasă nu mai dispuneam de răbdarea de a încerca să citesc, așa că mi-am petrecut timpul liber cu alte lucruri. Iar după ce mi-a instalat fratele meu în sfârșit Sims 4, chiar că s-a terminat toată ideea maratonului. Sunt obsedată de jocul ăsta momentan, uitasem cât de mult îmi plăcea să îl joc.

Dar ca să revin la subiectul postării, am terminat o carte, anume Luminile din septembrie de Carlos Ruiz Zafon, care are cam 240 de pagini, și care m-a cam dezamăgit. Am mai început Frontiera de Lucian Dragoș Bogdan, din care am citit vreo 20 de pagini doar. Despre asta până acum pot spune că e interesantă, doar că încă nu am citit suficient pentru a înțelege cum funcționează lumea creată de autor. Dar voi ajunge acolo la un moment dat. Momentan nu mă forțez să citesc, că nu are niciun rost. Să treacă perioada asta agitată și mă reapuc de citit. Până atunci însă, Sims și seriale și internet scrie pe mine, că de altceva nu mă simt în stare.

Mă bucur totuși că am încercat. Nu mi-a ieșit, dar asta era de așteptat. 

4 comentarii:

  1. Nici eu nu prea am avut starea necesară să fac mari lucruri în perioada asta, am citit, nu spun nu, dar parcă unele cărți nu le-am înțeles bine sensul. Așa cred. Dar de recitit, nu. Asta e acum. Și, coincidență sau nu, și eu mi-am instalat Sims, doar că pe telefon, și e super interesant. E puțin diferit față de cel pe care l-am jucat acum câțiva ani, The Sims 2, și nu pentru toate celelalte chestii pe care puteam să le facem în plus, mai multe facilități sau grafica, ci pentru că îți dădea să îndeplinești diferite cerințe. Sunt obsedată de el, și de-abia aștept să fac rost și de 3 sau 4. :D

    Îmi pare rău că nu ai reușit să citești, te înțeleg, eu de la moleșeala asta nu prea sunt în stare de nimic. Bine, poate la tine sunt și alte motive, plus că ești prinsă și cu job-ul. Dar sper să reușești să-ți intri în ritm. Succes pe mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te înțeleg perfect. Eu nici nu am acceptat provocarea pentru că știam că nu am să ies tocmai învingătoare. Mă distrag cam multe lucruri în ultima vreme.
    În orice caz, eu zic că te-ai descurcat bine; o carte citită plus una începută nu mi se pare rău deloc.
    Important este să te relaxezi, până la urmă. Provocările sunt oportunități grozave pentru cititori, dar uneori pot avea și aspecte negative din cauza faptului că e vorba de necesitatea de a citi și de a finaliza provocarea, ceea ce reduce într-o oarecare măsură din plăcere. Cel puțin așa cred eu.
    Vizionare, joc și vizionare plăcute! :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Măcar ai citit ceva, eu uneori nici uit să mai citesc chiar dacă știu că mă așteaptă niște cărți grozave. La ce seriale plănuiești să te uiți? Am nevoie neapărată de unul care să mă țină ocupată, să fiu atât de obsedată de el încât să nu mă gândesc la nimic atceva. :)) Cam așa am fost cu Skins sau cu PLL sau Stalker, Motive, How to get away with murder și lista poate continua.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt foarte fericită că ai luat parte la read-a-thon, faptul că după ziua a treia nu ai mai citit sau că ai terminat doar o carte sunt doar detalii și este total de înțeles de ce s-a întâmplat asta. Fericirea și mulțumirea ta vin pe primul loc, iar eu sunt mândră de tine!
    Sunt și eu curioasă în legătură cu serialele pe care vrei să le vezi!

    RăspundețiȘtergere