duminică, 23 august 2015

Currently watching

Într-o postare trecută, câteva persoane au fost interesate de serialele la care mă uit momentan și pentru că nu am reuști să răspund, am zis că aș putea scrie despre asta. În felul ăsta pot povesti și mai multe despre ele, decât aș face-o într-un comentariu. Cu scuzele de rigoare, pentru că nu am răspuns, voi vorbi acum despre cele două seriale care îmi plac destul de mult. Sunt doar două pentru că timpul nu-mi permite să încep mai multe, plus că în toamnă vor apărea noile sezoane ale serialelor la care mă uitam deja, can't wait!

Primul se numește The avatars, și am dat peste el pentru că o verișoară de-a mea de zece ani se uita la el pe Disney Channel. Ceea ce m-a atras pe mine a fost faptul că povestea principală are în centru un grup de prieteni, ce formează de ceva timp o trupă, și își tot încearcă norocul, fără succes, deoarece sunt prea tineri. Problema asta e rezolvată de sora unuia dintre ei, care le creează o imagine virtuală, iar astfel ei devin o trupă faimoasă. 
E de fapt o comedie, cred, și recunosc că nu e cel mai inteligent lucru, sunt unele situații exagerate, dar am o slăbiciune pentru tot ce are în centru muzică și prietenie, iar ăsta e destul de drăguț în felul lui. Chiar la finalul sezonului 1, pe care eu l-am văzut în engleză(nu suport vocile celor care dublează genul ăsta de chestii) chiar am rămas plăcut surprinsă și mereu mă uitam să văd când anume voi putea să văd următorul episod. Plus că îmi place tensiunea asta când lumea nu trebuie să afle cine e o anume persoană, dar parcă tot speri că se va afla, doar pentru ca lucrurile să devină complicate. Sper că nu sunt doar eu aia care face asta.
Plus că piesele pe care le cântă sunt chiar drăguțe!

Celălalt serial la care mă uit se numește The nanny, și e despre o tipă care ajunge cumva dădacă pentru un producător faimos de pe Broodway, iar în fiecare episod dă cumva de belele, în diverse moduri. Ăsta e vechi, dar tot vedeam episoade de prin sezonul 5 la televizor și mă distram atât de tare, încât a trebuit să o iau de la început. Sunt pe la jumătatea sezonului doi momentan și trebuie să spun că e exact ce îmi trebuie pentru a mă distra copios și a uita de anumite chestii.
Ce îmi place mult aici e faptul că glumele nu sunt stupide, așa cum mai tind să fie la anumite seriale, unele chiar sunt subtile, plus că personajele mi se pare că se potrivesc foarte bine așa cum sunt. Iar situațiile sunt foarte amuzante.
Personajul meu favorit este Nials, the buttler, are niște replici geniale! Bine, și dădaca e minunată, dar el e de departe preferatul meu. Iar toți actorii principali joacă super, am o admirație imensă pentru cea care o joacă pe C.C(tipa blondă din stânga, cu ziarul). Nu am răbdare să caut să văd cine e, dar joacă super din punctul meu de vedere.
Și pe lângă toată comedia, mai are și mesaje despre prietenie, loialitate și familie, ceea ce pentru mine e un mare plus. Îmi place să râd, dar cred că serialul ăsta oferă mai mult de atât. 

La asta mă uit eu momentan și aștept noile sezoane din Once upon a time și The big bang theory, care cred că trebuie să apară în septembrie, deci nu mai am mult de așteptat, yay! Aș zice și de Sherlock, dar nu am nici cea mai vagă idee dacă apare anul ăsta, țin minte ceva cu 2016, dar și pe el îl aștept cu nerăbdare, mai ales la cum s-a terminat ultimul sezon.

2 comentarii:

  1. De serialul de pe Disney Channel nu am auzit, cu toate că sora mea ține televizorul pe postul ăsta cam 70% din zi. Cu toate că nu se uită mereu. Și nu l-am văzut, sau poate nu am fost eu destul de atentă.
    Cât despre "The nanny", da, mai vedeam și eu din când în când câte un episod, atunci când mai butonam telecomanda și se întâmpla să-l dea atunci. Dar niciodată nu m-am gândit să mă uit de la început. Și da, au niște glume, iar actrița principală este super tare! Mie îmi vine să râd și când vorbește. Glasul ei e puțin comic. :)) Dar în schimb, la fel s-a întâmplat și cu "Gossip girl", când îl dădea pe ProTv, mă mai uitam când și când. Și acum l-am început, să-l văd cu totul. Sunt la sezonul 4 din 6. Nu am citit cărțile, dar nici nu prea sunt tentată să o fac, deoarece am auzit că ar fi destul de plictisitoare. Și nu contrazic, deoarece chiar ar putea fi. Serialul e puțin mai antrenant. Eu am rămas în urmă cu un sezon la "Once upon a time", dar am văzut trailer-ul de la sezonul care urmează, și sunt super curioasă să aflu cum s-a ajuns la asta. Tocmai Emma!
    Eu aștept cu nerăbdare sezonul următor din "Game of Thrones". Sunt super entuziasmată! ^_^
    Vizionare plăcută în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am vazut doar cateva episoade din The nanny, sunt amuzante, dar m-am plictisit la un moment dat. Eu ma uit deocamdata la The Home Fires - un serial britanic despre al doilea razboi mondial, mai exact despre ce se intampla in spatele frontului, despre o asociatie de femei ce isi duc contributia la efortul de razboi. M-am uitat si la Zoo - un serial putin mai fantastic, un fel de apocalipsa a animalelor, in toata lumea acestea au un comportament ciudat si au inceput sa atace oamenii. Multumim ca ai impartasit cu noi serialele la care te uiti, sunt niste recomandari bune.

    RăspundețiȘtergere