duminică, 2 august 2015

July favorites

În luna iulie am reușit cumva să adun destule lucruri despre care pot vorbi aici, deci postarea s-ar putea să fie ceva mai lungă. Exact când credeam că voi rămâne fără lucruri despre care pot vorbi în rubrica asta...

Cum mi-am luat primul salariu, am sfârșit prin a merge prin magazine, erau câteva lucruri pe care mi le doream. Și sunt fericită că am putut să fac rost de ele.
Primul lucru e geanta din poza din dreapta. Nu știu dacă am mai spus-o, dar printre obsesiile mele se numără gențile. Am avut o perioadă în care aveam prea multe. M-am potolit în ultima vreme, iar asta am luat-o pentru că era exact dimensiunea care îmi trebuia în prezent. Celelalte erau fie prea mici, fie prea mari. Asta e exact ce trebuia. Plus că îmi place cum arată și așa ceva nu am mai avut.


Una din marile mele "ambiții", recente, e cu tocurile. Mă consider pitică, am 1,60 metri, aprox, plus că sunt minionă, deci tocurile mă fac să mă simt ceva mai încrezătoare. Știu că nu se vede în poză, dar tocurile nu sunt foarte înalte, iar dimensiunea lor e perfectă pentru a mă ajuta să mă obișnuiesc. Și sunt comode, și îmi place mult modelul. Mai sunt și 35, nu am putut spune nu, am mereu o problemă la cumpărat sandale/pantofi, e oribil pentru mine.





Am și o aplicație, de care am aflat de la Sara, iar acum sunt și eu îndrăgostită de ea. Se numește Wunderlist și e practic o aplicație pentru liste. Mi se pare foarte utilă, mai ales că pot să am toate listele în același loc și să adaug și să modific orice, oricând.

Trecând la anime, am două despre care vreau să vorbesc. Primul este Kyoukai no Rinne. Am mai vorbit despre el, dar trebuia să îl menționez din nou. Îmi place din ce în ce mai mult cu cât povestea avansează, în propriul ei stil. Dacă nu vă deranjează genul de umor pe care îl folosește, atunci cred că vă va plăcea. Are și momente în care devine mai serios, nu suficient cât să schimbe genul în care se încadrează, dar suficient cât să nu devină enervant umorul. Eu cred că merită o șansă. Al doilea anime este Gatchaman Crowds Insight, sezonul doi al anime-ului Gatchaman Crowds. Am văzut primul sezon anul trecut prin vară și nu mi s-a părut extraordinar, dar tot m-am trezit entuziasmată atunci  când am aflat că va avea un sezon doi. Iar până acum îmi place destul de mult. Multă acțiune și chestii. Am scris o recenzie pentru primul sezon, pe care o puteți citi dacă sunteți curioși. Eu recomand, oricum.
Nu sunt întotdeauna la zi cu cele două, sunt momente în care ori uit, ori vreau să fac altceva, ori pur și simplu nu am chef, dar de câte ori mă uit la episoade din cele două, îmi plac foarte mult.

Încă un lucru despre care nu vorbesc pe aici: vin. Nu vorbesc despre asta pentru că nu pot să zic că beau, e pur și simplu o chestie a mea, fără vreun motiv anume. Dar every now and again mai beau vin, iar unul care îmi place mult se numește Schwaben, și e demidulce. Și mda. Mi s-a spus că sunt distractivă când mă pilesc, ceea ce se întâmplă foarte rar, but hey.

Mi-am susținut licența luna asta, la mijlocul lunii, și totul s-a terminat mai bine decât m-am așteptat. Sunt multe lucruri care s-au întâmplat cu licența asta care credeam că vor avea un impact neplăcut, dar până la urmă nimic rău nu s-a întâmplat, nimic din ce credeam eu anyway. Având în vedere toată agitația prin care am trecut, sunt foarte mulțumită cu rezultatul. Îmi staiblisem ca și target la finalul anului trecut nota 8 pentru licență, iar nota pe care am primit-o a fost 9.75. Nu mi-a prea venit să cred la început, nu îmi mai încăpeam în piele de fericire! Și am terminat fără restanțe, ăsta a fost un alt target important pentru mine, mai ales că a fost ultimul an, ar fi fost o mare problemă pentru mine.

La capitolul muzică, luna asta am descoperit o nouă cântăreață, din Franța, care are o voce absolut superbă! Am descoperit-o după ce am văzut fimul Familia Belier, care e oficial filmul meu preferat. Recomand tuturor, chiar nu cred că îl voi putea lăuda suficient! Serios, vă rog eu să îi dați o șansă, e superb.

Și cam astea ar fi, mi-a iești mai lungă decât m-am așteptat. Mulțumesc dacă ați citit până la final :)

9 comentarii:

  1. Cât te pot înțelege cu încălțămintea... Eu am 1,54 m și mărimea 34 la pantofi, nu găsesc tocuri nicăieri :)) de fapt, dacă stau să mă gândesc, nici încălțăminte de alte tipuri nu găsesc, trebuie mereu să iau de la magazinele de copii -.-'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu dacă nu găsesc în magazine obișnuite, la copii nu am nicio șansă :)) Am avut problema asta recent, cu o pereche de balerini, dacă aveam cu un număr mai mare probabil că nu aș fi avut problema asta...

      Ștergere
  2. Felicitari pentru nota mare la licenta . Foarte frumoase sandalele. Hmm, eu nu prea ma mai uit la animeuri, in liceu le iubeam. ;). Familia Belier? e cumva film francez? Trebuie sa il vad. Si eu tocmai am postat pe blog favoritele mele pe luna iulie, daca vrei sa arunci o mica privire aici http://romanceofpages.blogspot.ro/2015/08/favoritele-lunii-iulie.html. Multu :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci!
      Da, e film franțuzesc, e superb, chiar sper să îți placă :D

      Ștergere
  3. Și eu am obsesii cu gențile și penarele, mereu zic că am destule și că nu mai îmi cumpăr, și mereu sfârșesc prin a-mi cumpăra oricum pentru că un am limite. Iar geanta aia este absolut genială!
    Problema cu pantofii o am și eu, sunt cam pe la 36-37 la lungime, dar am picioarele destul de late și e așa de greu să găsesc pantofi, mai ales mai eleganți, care să mi se potrivească. Of, durerea de a fi om.

    Mă bucur mult că consideri aplicația Wunderlist folositoare, eu o ador și încă mi se pare foarte, foarte bună.

    Aaaaah, vreau și eu să văd Gatchaman Crowds 2 de la începutul sezonului, dar la început nu am prea avut chef de anime, iar acum îmi cam lipsește timpul. Curând, sper, pentru că ȘTIU că îmi va plăcea.

    Șiii, bineînțeles, felicitări pentru licență! ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu prea mai am limite la anumite lucruri deși probabil că ar trebui să am :)) Merci!
      La mine e fix invers, după ce că am măsură mică, mai am și picioarele înguste, mai toți pantofii care îmi plac sunt lați.

      Eu am văzut doar primele 2 episoade și deja cred că are mult potențial, sper să ajung să fiu la zi cu ele curând.

      Merci!

      Ștergere
    2. Apropo, ai o nominalizare de la mine! http://oaia-fantastica.blogspot.ro/2015/08/premiile-liebster.html

      Ștergere
  4. Și mie îmi plac mult gențile, iar cea cumpărată de tine e foarte simpatică. Să o porți cu plăcere! :) Pare a fi foarte practică. ^^
    La mine cu pantofii e invers, sunt destul de înaltă, iar dacă port tocuri deja mă vezi de la 2m :)). Mi-ar plăcea să fiu puțin mai scundă ca să pot purta tocuri, dar pe de o parte îmi place și faptul că sunt așa de înaltă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Da, mie mi se pare destul de practică, îmi place mult din punctul ăsta de vedere.
      Eu mi-aș dori să fiu măcar un pic mai înaltă, dar ce să-i faci? :))

      Ștergere