sâmbătă, 1 august 2015

Leapșă: Summer and Books

Am văzut leapșa asta pe câteva dintre blogurile pe care le urmăresc și mi s-a părut foarte drăguță, deci o fac și eu, mai ales că îmi plac întrebările :)

1. E vară, ai nevoie de un suc rece. Să spunem că nu ai nimic la îndemână, rece și de băut, dar ai o carte răcoritoare, plină de vitalitate și de suspans. Care ar fi aceea?
Viață dublă la Veneția de Monica Ramirez. Are tot ce pot eu cere de la o carte.

2. Să spunem că biblioteca ta are nevoie de o restaurare. Fă o poză bibliotecii tale, atașeaz-o acestei cerințe și spune-ne care ar fi defectul ei. (poți atașa doar o parte dacă dorești).
Ăhm... eu încă mă "chinui" să o umplu :))

3. Ai o soră/frate pasionat/ă de cărți? Dacă nu, ai dori să fie pasionat/ă de cărți?
Am un frate(geamăn), dar nu prea citește, adică mai deloc. Am mai încercat să îl conving să citească, dar mi-a pierit răbdarea.

4. De când ai devenit pasionată de cărți, și de ce?
Prin clasa a cincea s-a întâmplat, am primit o carte de la ai mei cadou de Crăciun pe care nu am putut-o lăsa din mână. Iar de atunci pasiunea asta s-a tot intensificat.

5. Ai cunoscut mulți oameni de când ai blogul?
Foarte mulți, și chiar mă bucur. Nu m-am așteptat deloc la așa ceva, dar mă bucur, pentru că am întâlnit multă lume simpatică, atât în online, cât și în viața reală. Am descoperit multe lucruri frumoase și interesante de când m-am apucat serios de blog.

6. Colegii de școală și profesorii, cunoscuții și rudele știu despre blogul tău?
Cei din școală/facultate nu au știut niciodată. Familia știe, pentru că mai povestesc, dar cam atât. Nu prea spun lumii despre blog, nu știu de ce, dar niciodată nu m-am gândit să vorbesc despre asta cu cei pe care îi cunosc. 

7. Spune o carte cu o copertă extrem de roz.
Pictorița din Shanghai, am uitat cine a scris-o, dar mi-a plăcut foarte mult. O recomand!

8. Asculți muzică ? Care sunt artiștii și melodiile tale preferate?
Eu sunt genul ăla de persoană care merge pe stradă cu căștile în urechi. Mult timp nu am putut spune că am o trupă sau cântăreț preferat, dar anul trecut i-am descoperit pe cei de la Amaranthe și m-am îndrăgostit iremediabil de toate piesele lor.

9. Dorești să scrii cărți?
Eu le spun povești. Și le scriu de vreo cinci ani, cred. Încă nu îmi vine să cred că încă fac asta, dar e cel mai bun mod de a scăpa de stres pe care l-am găsit, plus că oricum am capul plin mai tot timpul de tot felul de idei ciudate. 

10. Să vedem dacă ești ordonată. Fă o poză unei părți din camera ta, chiar acum.
Nu pot spune că sunt foarte ordonată(biroul e de obicei dezastru), asta e doar o poză random. Nici dezordonată nu pot spune că sunt, totul depinde la mine :))

11. Ești pasionată de limbi străine?
Aș spune că da, deși singura pe care o pot vorbi fluent e engleza. Încerc să învăț franceza, merge încet, aș vrea să învăț japoneza, dar de câte ori văd alfabetul ăla îmi piere răbdarea. Ideea ar fi că îmi plac limbile străine, dar îmi lipsește de multe ori motivația de a învăța una nouă.

12. Au existat vreodată persoane care să te facă să nu mai citești?
Nu a încercat nimeni să mă convingă să nu mai citesc până acum.

13. Cu ce limbă străină, sport, activitate, mâncare, sau om ai asemăna cititul?
Ăăăăh... sincer habar nu am. Nu sunt bună la genul ăsta de lucruri.

14. Spune-ne 20 de lucruri ciudate sau interesante despre tine.
Ok...
  1. sunt o balanță tipică
  2. în viața reală sunt timidă
  3. nu prea îmi place cum ies în poze, nu mă consider fotogenică
  4. port ochelari de la 11-12 ani, clasa a șasea, am ajuns la dioptrii de -5
  5. unul dintre numele mele chiar e Leontina, dar nu mă strigă nimeni așa
  6. vreau să mă îngraș și nu-mi iese(am un metabolism ciudat)
  7. am absolvit de curând
  8. ador turcoazul
  9. vreau să ajung în America și Japonica într-o bună zi
  10. am încercat să colecționez timbre, dar m-am plictisit repede
  11. mă uit la anime
  12. mă fascinează cultura japoneză
  13. îmi place multitaskingul
  14. îmi place reacția celor care nu mă cunosc atunci când află ce vârstă am
  15. ador serialul Once Upon a Time
  16. am o slăbiciune pentru animații
  17. tind să am idei puține, dar fixe
  18. visez mult cu ochii deschiși
  19. aș vrea să fiu mai înaltă
  20. îmi doresc ca toți cei dragi mie să fie fericiți
Nu știu cât de interesant e, but I tried.

15. Ce zodie ești?
Balanță.

16. Ce fel de elev ești?
Nu mai sunt elev de trei ani, și nici student de vreo două-trei săptămâni. Nici nu mai știu ce aș putea răspunde la întrebarea asta. Cred că am fost ok din punctul ăsta de vedere.

15. Atașează o poză cu multe dintre cărțile tale (aranjate în ce fel vrei tu, absolut oricum).
Raftul meu preferat, din punct de vedere al modului în care arată cărțile:

16. Atașează o poză cu tine și cartea preferată.
Mai bine nu, am zis că nu îmi place cum arăt în poze.

17. Ai un animal de companie? Atașează o poză cu el.
Am avut un bichon, dar a trebuit să îl dau în aprilie, pentru că efectiv nu mai aveam timpul necesar să mă ocup de el. Îmi lipsește, dar știu că e mai bine așa.

18. Atașează o poză amuzantă.
Sincer, sincer, mi-e lene să caut și mi-am uitat și parola de la tumblr.

19. Atașează câteva poze cu desenele tale.
Sunt anti-talent la desen. Am încercat inclusiv să iau lecții în generală și nu mi-a folosit la nimic. Pur și simplu nu e de mine.

20. În încheiere, ce dorești să le transmiți cititorilor tăi?
Ăh, merci că citiți blogul, bănuiesc(?) Nici nu știu :)) A, ba da, știu, faceți ce vă face fericiți!

3 comentarii:

  1. Hmm și eu sunt balanță și jur că te-am simțit după modul în care gândești. Nu cred în zodii atât de mult dar tot pot observa asemănări uluitoare între persoanele din aceeași zodie.
    Faine răspunsuri! O zi faină! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred în asta cu zodiile, într-o anumită măsură, pentru că mi se potrivesc cam toate caracteristicile balanței :))
      Merci, o zi faină și ție :D

      Ștergere
  2. Oooh, nu am observat postarea asta și chiar eram curioasă să văd dacă persoane pe care le știu o să o facă și care o să fie răspunsurile.

    Îmi place cum ai colțul ăla la pat, foarte eficient pentru stat la laptop, nu mai e nevoie să te ridici după lucruri, dacă le păstrezi aproape.

    PS: cred că ți-ar plăcea mult, dacă nu cumva ai văzut deja, Steven Universe! E un desen animat foarte drăgălaș :)

    RăspundețiȘtergere