sâmbătă, 22 august 2015

Nou la mine în bibliotecă(38)

Am primit un voucher cadou pentru Cărturești de Sfântă Mărie, iar parte din acest book haul e rezultatul acestui lucru. Nu toate cărțile sunt luate cu acel voucher, dar majoritatea sunt. And I'm happy! În general, sunt fericită după ce reușesc să îmi iau ceva ce îmi doream de mult, sau doar ceva ce am văzut și mi s-a părut foarte drăguț sau util. Dar să trecem la subiect.

Primele două le-am luat mai devreme în luna asta. Patul lui Alienor de Mireille Calmel am găsit-o în Inmedio cu 10 lei și mi-am zis că aș putea să dau încă o șansă autoarei, mai ales că trilogia mi-a plăcut. Iar la prețul ăsta nu prea am ce regreta. A storm of swords 2: Blood and gold de George R.R. Martin, nu am mai așteptat să o iau pentru că nu știu când voi vrea să continui seria și prefer să am întregul volum trei.

De neînvins de Laura Hillenbrand am găsit-o în Auchan la un preț mult mai acceptabil decât cel din librării și sunt curioasă. Sper doar să nu fie multe descrieri detaliate în ea despre perioadele nu foarte bune din viața protagonistului, în rest, mda, sper să îmi placă. Vom vedea. Zeii pedepselor cerești de Jennifer Cody Epstein. Am citit prin liceu de autoare Pictorița din Shanghai care mi-a plăcut muuult și când am văzut cartea asta în librărie nu am putut să rezist. Dragonul majestății sale de Naomi Novik. Long story short. Sara și Andreea, prin ceea ce au scris pe bloguri, m-au convins să îmi cumpăr cartea asta, pur și simplu mă omoară curiozitatea!

The phantom of the Opera de Gaston Leroux, am văzut-o în librărie și sunt curioasă să văd cum e, pentru că nu am văzut niciodată filmul cap coadă, dar mereu mi-a plăcut cântecul, și știu care e ideea în jurul căreia se învârte acțiunea și nu am putut rezista. Dans dans dans de Haruki Murakami. Voiam neapărat ceva de Murakami, iar asta a fost cea pe care am luat-o. Emma de Jane Austen, pentru că nu am citit niciodată Austen, am auzit multe păreri bune despre ea, subiectul suna drăguț și până și mama mi-a spus că merită citită, așa că here it is.

A feast for crows și A dance with dragons de George R.R. Martin. Pentru că am observat că se scumpesc, și pentru că îmi place seria, mi-am zis că aș putea să le am pe toate. Mă sperie dimensiunile cărților ăstora, dar sunt foarte fericită că le am!

Și mai vreau să menționez un obiect, ce nu este o carte, pe care l-am găsit în Jumbo. Tot mă gândeam că vreau ceva decorativ pentru bibliotecă și am găsit ceva foarte util, care arată și drăguț, și în care pot pune toate mărunțișurile care zac prin bibliotecă.
Nu știu ce vor crede alții, dar mie mi se pare adorabilă cutia asta, plus că e din ceva lemn, deci nu se va strica prea curând. Și cred că va arăta foarte frumos pe un raft gol din bibliotecă. 

Nu mai pun poză de grup, pentru că m-ar intrista să văd dimensiunea cărților în poză, plus că nu le am pe toate și nu mai am răbdare până atunci, așa că voi posta asta așa. Today was a good day for me, m-am mai și distrat din diverse motive.
Scuzați absența mea de pe aici, dar am avut parte de două săptămâni foarte agitate, dar acum sper că asta s-a terminat și că voi reuși să mă reapuc de citit. Am citit o singură carte luna asta, ceea ce mi se pare trist. Da, nu am prea avut timp, dar mi-e dor de citit, ca și de alte lucruri de altfel, și sper să se remedieze situația din punctul ăsta de vedere. 

10 comentarii:

  1. Zece cărți!? Hai că numărul nu prea mă sperie atât de mult, dar m-a lăsat mască ce fel de cărți ți-ai achiziționat. În primul rând, faptul că ți-ai cumpărat partea a doua din volumul al treilea a lui Martin, dar și celelalte două din serie, care, apropo, coperțile sunt bestiale. Mai ales cea vișinie! ^_^ Sau, bine, așa o văd eu. Presupun că arată demențial toate, una lângă alta. În al doilea rând, iei, ți-ai luat Temeraire! Nici nu știi cât de fericită sunt să văd că am mai convins o persoană să-i dea o șansă seriei! Acum chiar știu cum e să fiu în pielea ta, când vine vorba de seria Alina Marinescu. Sper din tot sufletul să-ți placă și ție, așa cum i-a plăcut și Sarei, și de-abia aștept recenzia. Și eu tot de la Auchan mi-am luat cartea "De neînvins", și chiar a fost la un preț foarte bun. Dădusem atunci doar 20 de lei. Cât despre celelalte cărți, păi, nu prea știu ce să spun. Cu Jane Austen am dat-o până acum în bară, "Mândire și prejudecată" a fost un mare eșec pentru mine. NU mi-a plăcut deloc, cu toate că nu am suportat să o citesc pe toată. Dar m-am gândit să-i mai dau o șansă, cu toate că fix stilul autoarei m-a enervat foarte tare, și chiar cu "Emma" voiam să continui. Pe Murakami încă-l mai las puțin la o parte, iar despre "Fantoma de la Operă", nu m-am gândit niciodată să citesc cartea, cu toate că nu am văzut filmul. :)) Dar poate că pe viitor îi voi da o șansă.

    Și acum cireașa de pe tort. Hai, cărțile sunt superi tari, dar cutia aia e magnifică! Doamne, cât de faină e! Mai ales că are imprimată și harta pe ea, plus că arată exact ca o geantă de poștaș. Bine, aproape. Eu iubesc super mult gențile de poștaș! Când terminasem de văzut cărțile, și dădusem peste imaginea cu ea, am rămas efectiv cu ochii cât cepele. Îmi place la nebunie! Și de curiozitate: cât ai dat pe ea? Pentru că, presupun, nu a fost chiar ieftină. Oricum, să o stăpânești sănătoasă, să te bucuri de ea și să o folosești cu înțelepțiune. :)) Și lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu greșești cu culoarea, e un ceva roșu închis/vișiniu, și mie îmi place mult culoarea. Da, e o senzație foarte tare să convingi alți oameni să încerce cărțile care ți-au plăcut ție, și chiar sper să îmi placă Temeraire, și să nu zacă prea mult prin bibliotecă.
      Eu "Mândrie și prejudecată" nu știu dacă aș citi, dar "Emma" sună chiar drăguț și a fost și ieftină.

      Nu cred că a fost scumpă, am dat 30 de lei pe ea. Eu cred că merită prețul, mai ales că e și destul de solidă. În general la Jumbo se găsesc multe chestii drăguțe și utile la prețuri ok, problema e să nu te uiți prea mult, că după rămâi fără bani :))

      Ștergere
  2. Să ai mult spor la citit, sună foarte bine cărțile achiziționate de tine. În ultima vreme nu mi-am mai cumpărat nimic în materie de cărți, încerc să citesc ce am. ^_^ Mi se pare super simpatică și cutiuța, mă bucur că ai adăugat-o și pe ea.

    Lectură plăcutăt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoaseeeeee-s! :D Urmează să fac și eu o postare de genul. Lecturi plăcute, Leontina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Woaaah, o grămadă de minunății. Abia aștept să văd cum ți se par următoarele volume din Game of Thrones (aint nobody got time to call it „A song of ice and fire”), acum mi-ai trezit și mie dorința de a citi următoarele volume și a vedea ce se întâmplă :))
    Și eu mă bucur că am fost convertită de Andreea, și sper să îți placă și ție la fel de mult cum mi-a plăcut și mie! De Mireille Calmel nu am cuvinte foarte bune, DAR încă nu am citit seria care a făcut-o faimoasă pe blogul tău, deci nu mă pot pronunța în totalitate încă. Presimt că o să-mi placă mai mult decât Slujitorii regelui.
    „Zeii pedepselor cerești” are un titlu foarte fain, whoa, abia aștept recenzia, dacă îi vei scrie una.
    Sper să îți placă și Murakami, și și Jane Austen. Dacă vrei să ai un „feel” în legătură cu personalitatea Emmei, există o mini-serie pe youtube, denumită „Emma Approved” care este un modern-retelling pentru Emma a lui Jane Austen.
    Iar cutia aia este genială. O ador și cred și eu că arată foarte bine în nouă ta bibliotecă! Aștept cuminte să mai strângi cărți, ca să ne dai un update al bibliotecii și să-ți vedem cutia în noua casă, haha.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, Ha, sunt de acord, și eu mereu îi zic Game of thrones, denumirea oficială mi se pare mult prea lungă când o spun :)) Mie mi-e și un pic frică să aflu ce se va întâmpla mai departe, mi-e milă de personaje, dar tot trebuie să știu.
      Sincer sper să îți placă seria, e muult mai bună decât porcăria de Slujitorii regelui!
      Am auzit de el, dar prefer să nu mă uit, vreau să citesc cartea fără să știu nimic despre personaje, mi se pare mai interesant așa. După, voi vedea eu ce fac.
      Un update al bibliotecii probabil se va întâmpla la începutul anului viitor, pentru că am făcut unul anul ăsta și na, vreau să aștept să mai strâng niște cărți, cum ai zis și tu :)

      Ștergere