joi, 6 august 2015

Premiile Liebster

Mulțumesc, Sara, pentru nominalizare, asta a fost o surpriză plăcută :) 
Înainte de a trece totuși la ce presupune această leapșă, trebuie să spun că am senzația că nu am mai postat pe aici de un car de ani, deși am văzut că nu-s decât vreo patru zile. Stau prost cu timpul momentan, deci s-ar putea să vedeți mai puține postări de la mine în luna august, ceea ce mie mi se pare trist, chiar îmi place unde am ajuns cu blogul. Dar voi încerca pe cât posibil să fiu prezentă.

Reguli:
– Multumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei in postare;
– Răspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizează 11 bloggeri;
– Formulează 11 intrebari la care să raspundă cei nominalizaţi de tine;
– Nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

O să trișez un pic și voi sări peste nominalizări, pentru că nu am nici timpul, nici imaginația necesară momentan pentru a mă gândi la întrebări calumea și dacă aștept până când voi avea, probabil nu voi mai posta niciodată asta. Cu scuzele de rigoare, voi trece direct la întrebări.

1. Cea mai mare reușită literară? (ai convins o persoană să citească cartea ta preferată, blogul tău a fost la știri, ceva de genul)
Ăh, cred că am convins câteva persoane de prin bloggosferă să citească anumite cărți alea autorilor români, sper să nu mă înșel. Sper să am dreptate, pentru că m-aș simți mândră :))

2. Ce te inspiră?
Cam orice, de la aplicațiile de pe telefon, la muzică, lucruri pe care le văd. Chiar orice.

3. Versul/versurile preferate dintr-o melodie?
Ascult atât de multă muzică, încât nu aș putea să mă opresc la anumite versuri. Totuși, voi spune ceea ce mi-a trecut prima dată prin minte când mă gândeam ce aș putea răspunde la întrebarea asta:

I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Livin' might mean takin' chances, but they're worth takin'
Lovin' might be a mistake, but it's worth makin'
Don't let some Hellbent heart leave you bitter
When you come close to sellin' out, reconsider
Give the heavens above more than just a passing glance
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance 

4. Gluma preferată?
Culmea optimismului: să crezi că musca își caută ieșirea din cameră.

5. Cea mai bună chestie pe care ai mâncat-o?
O prăjitură de la cofetăria Delice, îi spune Trilogia. Habar n-am unde anume se găsesc cofetăriile astea prin țară, dar eu de câte ori am ocazia îmi iau prăjitura asta, ceea ce nu se întâmplă foarte des.

6. Cu ce asociezi cartea (sau una din cărțile) preferată?
Prima carte pe care am considerat-o ca fiind preferata mea a fost Memoriile unei gheișe și mereu o voi asocia cu un loc în care mergeam în fiecare vară când eram mai mică, prin august, loc unde nu am mai fost de câțiva ani. E de altfel și prima carte pe care țin minte să mi-o fi dorit extrem de mult și am primit-o cadou de Sfântă Mărie chiar acolo. Mă apucă nostalgia când mă gândesc la asta, și tristețea un pic.

7. De ce casă de la Hogwarts aparții?
Nu am făcut vreun test care să îmi spună, dar mereu mi-a plăcut să cred că m-aș potrivi la Ravenclaw(sper că nu am greșit numele). Nu pot să explic acum de ce, că nu mai țin minte exact ce mi-a plăcut atât de mult la casa asta, dar e cea care mi-a plăcut cel mai mult, chiar dacă nu cred că e menționată prea des prin cărți/filme.

8. Care este prima carte de care-ți amintești să o fi citit?
Frumoasa și bestia. Mai trebuia să învăț vreo câteva litere pe atunci, dar eu tot am încercat să o citesc. Eram tare curioasă pe atunci cum e să citești singur.

9. OTPs? Împărtășiți iubirea!
Nu prea le am cu astea. Nu sunt contra, în niciun caz, dar încă nu am dat peste două personaje pe care să le vreau împreună cu tot dinadinsul, deși tare mult am vrut să îi văd împreună pe Gale și Katniss atunci când am citit cărțile. Asta e tot ce îmi trece prin cap acum.

10. Care e luna ta preferată și de ce?
Decembrie, deoarece Crăciunul, care e sărbătoarea mea preferată. Mereu îmi dă o stare de bine, mi se pare perioada cea mai potrivită pentru a fi alături de cei din familie și de a petrece un timp frumos împreună. Chiar dacă nu îmi place frigul, îl urăsc chiar, mereu mi-a plăcut luna decembrie, mi se pare o lună fericită, nu știu cum să explic exact.

11. Dacă orice persoană de pe planetă ar putea să știe automat o limbă la alegere, care ar fi alegerea ta?
Engleza, pentru că mi se pare limba în care e cel mai ușor de comunicat. Da, știu că e practic cea pe care toți ar trebui să o știe în ziua de azi, dar îmi place limba, fiind și singura pe care o pot vorbi în mod fluent și mna. Bine, și japoneza îmi place, mai ales din punct de vedere al pronuncției, dar nu cred că o voi putea învăța vreodată, pentru că îmi piere toată răbdarea când văd alfabetul.

Astea sunt toate întrebările, a fost distractiv să răspund la ele și mulțumesc din nou Sara :)

2 comentarii:

  1. Plăcerea a fost a mea, mă bucur că ai putut răspunde la întrebările mele și mi-au plăcut și răspunsurile tale!
    Pe mine m-ai reușit să mă faci curioasă, să încep unele cărți și să mi le iau pe altele și să îmi doresc și mai multe, deci pot spune că la mine a funcționat, felicitări!

    În legătură cu versurile, ador ultimele două în mod special, le vreau tatuate undeva, jur. Iar gluma aia chiar m-a făcut să râd, oh, mi-a plăcut mult.
    Știu prăjitura de care zici!! Când am pus întrebarea, ăla era și desertul pe care-l aveam în minte, hihi.

    Cred că cel mai rău lucru în legătură cu Harry Potter e că nimeni nu a putut vedea cât de iubit va fi și câte generații vor visa să ajungă la Hogwarts, așa că din păcate atenția pică doar pe Gryffindor și restul caselor sunt cam lăsate în umbră. Păcat.

    Decembrie chiar e o lună fericită! Și că tot vorbim de luni, să ai un august la fel de fericit precum e decembrie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, foarte simpatică glumă! :))

    RăspundețiȘtergere