luni, 31 august 2015

Wrap-up&Favorites|August

Cum nu am citit cine știe ce luna asta, și nici de favorite nu am prea multe de zis, m-am gândit că mai bine combin cele două postări. Bine, la drept vorbind, nu știu cât voi avea de spus la favorite, pentru că am uitat să notez chestii, deci merg pe ce îmi pot aminti.

Începând cu wrap-up-ul pe august, am terminat o singură carte. Mda... Aceea este Luminile din septembrie de Carlos Ruiz Zafon, carte care e cu siguranță pentru un public mult mai tânăr, iar pentru mine a fost o dezamăgire. Din păcate, i-am dat doar 2/5 stele, recenzia se găsește aici.
Acum citesc A storm of swords I: Steel and snow, adică prima parte a celui de-al treilea volum din serie, mai am cam o sută de pagini și trebuie să spun că povestea devine tot mai complicată și interesantă. 

Ca favorite luna asta, în primul rând vreau să menționez un joc care a ajuns să fie foarte addicting, Sims 4. Încep să cred că a fost o greșeală să îl rog pe fratele meu să mi-l instaleze, m-am jucat prea mult luna asta și nu prea am chef să mă opresc. Ceea ce e ironic, având în vedere că e cam pierdere de timp, e un fel de guilty pleasure. Dar cred că asta e prima dată când am jucat Sims în care am rezistat atât de mult cu o singură familie. 

Am descoperit melodia de mai jos, era la radio într-o zi, și îmi place muult!

În august, am mai găsit și o cutie foarte drăguță în Jumbo, pe care o folosesc pentru a ține diverse lucruri, care înainte stăteau alandala prin bibliotecă, și încă mi se pare foarte adorabilă.
Încă o chestie pe care am ajuns să o admir cam zilnic :))

O altă chestie ar fi oja din poza de mai jos. Am luat-o chiar ieri, și ador culoarea și sticluța! Voi recunoaște că nu e cea mai de calitate ojă pe care am luat-o, dar îmi place prea mult culoarea.

Și cam asta ar fi tot. Nu cine știe ce...

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa cutia. Are un aer vintage.si eu vreau sa ma apuc sa citesc urzeala tronurilor si sper ca in curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Renunță la Sims cât mai poți! Într-un an mi-a mâncat o vară întreagă - e obsedant și nu într-un sens bun, ca să fiu sinceră!
    Succes cu cititul luna aceasta și toamnă faină să ai!

    RăspundețiȘtergere