joi, 17 septembrie 2015

Castelul Bran + muzeul satului

Cum contractul pe care l-am avut pe perioada verii s-a încheiat oficial, am avut zile libere, pe care le-am petrecut cu ai mei prin România. Și vreau să vorbesc despre asta, așa cum am făcut și anul trecut prin aceeași perioadă.
Primul lucru pe listă este castelul Bran. Nu l-am mai vizitat de prin generală și auzisem că ar arăta mai bine acum, că ar mai fi fost mobilat și chiar eram entuziasmată să îl văd. Acum, poate că arată ceva mai bine față de cum era când l-am văzut ultima dată, dar parcă tot a fost un pic dezamăgitor. Adică arată destul de bine, doar că aveam cu totul alte așteptări.
Totuși, au fost câteva camere care mi-au plăcut, pozele mai jos.
Totuși, trebuie să spun că nu îmi aminteam ca scările să fie așa înguste și multe, până am ajuns la finalul turului mă săturasem de câte scări am urcat și coborât.
Dacă ar fi să zic ce mi-a plăcut cel mai mult, aceea a fost priveliștea de sus.

Dar ceea ce mi-a plăcut mai mult decât castelul a fost muzeul satului de lângă el, pe lângă care aș fi trecut fără să îl văd dacă nu era mama curioasă. Și din păcate nu eram singura care trecea pe lângă el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu