miercuri, 23 septembrie 2015

Reading slump

Cred că pot spune în sfârșit că am ajuns într-o astfel de situație, nu că m-aș bucura. Dar pur și simplu nu simt nici cea mai mică dorință de a citi. Și știu și pe ce să dau vina, pe Game of thrones, seria aia e așa de akdjncae. După ce am terminat volumul 3, tot cheful de citit s-a dus, nu cred că am mai pățit așa ceva. But oh well.
Am două cărți începute, dar nu am chef să o continui pe niciuna, și nici nu vreau să mă apuc de altceva. În schimb, am găsit alte moduri de a-mi pierde timpul, dintre care la unul am senzația că ar trebui să renunț, dar nu prea vreau, pentru că îmi place prea mult. E vorba de Sims 4. Da, încă mă joc. Am uitat de joc vreo săptămână, dar acum i-ar m-a apucat dragostea pentru el :))
Celălalt lucru, la care am decis că ar fi cazul să revin, ar fi scrisul. Mai exact rescrisul/corectatul. Mă mint de vreo două luni că mă apuc de asta, dar în sfârșit am început, yay! Uitasem ce sentiment plăcut îmi dă asta cu imaginatul de lucruri care nu au nicio treabă cu realitatea :) Merge încet, dar măcar merge.


Între timp, mi-a mai dat prin cap o chestie pe care aș vrea să o încerc: echitația. Nu știu dacă îmi va plăcea sau nu, momentan vreau doar să încerc, iar dacă se va dovedi că o să îmi placă aș vrea să îmi fac ceva abonament, cred. Am cercetat problema pe internet și am găsit câteva centre pentru asta, și am fost azi la unul care era mai aproape, adică exact în parcul Izvor din București, și m-a plimbat cineva pe un cal, asta așa, să văd cum mi se pare. Mi-a plăcut, acum vreau să merg la vreo două lecții, să văd dacă mă descurc și mă mai orientez eu după.
Am mai avut ideea asta prin liceu, dar nu mai țin minte exact de ce nu am făcut nimic în legătură cu ea. Dar niciodată nu e prea târziu, nu?

Ăsta e și un fel de a spune că îmi pare rău că blogul a fost cam gol în ultimul timp, și sper să nu fie așa prea mult timp. Dar, pe de altă parte, decât să postez de dragul de a posta mai bine fac o pauză dacă nu am despre ce vorbi.
Hopefuly, sper că îmi voi reveni din starea asta curând.

2 comentarii:

  1. Și eu sunt într-un 'reading slump' de vreo trei săptămâni, chinuindu-mă să citesc 'Regina albă'. Și nu o fac pentru că nu mi-ar plăcea, e chiar foarte faină, ci pur și simplu nu am chef să citesc. Dacă apuc să citesc zece pagini e bine, și nici la jumătate nu am ajuns cu ea, iar eu trebuie să o predau luni la bibliotecă. În cazul tău, te înțeleg, citind o carte cu un număr atât de mare de pagini, interesul pentru citit parcă se mai micșorează pentru o perioadă. Dar să știi că am mai citit și la alte persoane că se află în starea asta. O fi vremea - pe mine m-a cam moleșit, ce-i drept - sau începutul școlii pentru ceilalți. Sper să ne revenim cât mai repede. :)

    În legătură cu postatul, da, ai dreptate, decât să postezi ceva care, mai târziu, să nu-ți mai placă, mai bine iei o mică pauză. Sunt sigură că o să-ți facă numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact prin același lucru trec și eu, și sper să îmi treacă. Oricum, momentan nu încerc să mă conving să citesc, că am încercat la un moment dat și nu a mers. O să treacă de la sine, presupun.
      Adevărul e că Game of thrones, pe lângă numărul de pagini, mai e și o serie destul de complexă, și care m-a cam obosit un pic, de asta cred că acum prefer o mică pauză.

      Sper să fie așa, și sper să revin cât mai repede, mi-e drag blogul :)

      Ștergere