miercuri, 30 septembrie 2015

Wrap-up&Favorites|September

Încă o lună în care cele două se găsesc în aceeași postare. Unfortunately.

Anyway, în septembrie am citit o singură carte, anume al treilea volum din seria A song of ice and fire, A storm of swords de George R.R. Martin. Seria devine tot mai interesantă, și ciudată în același timp. Can't wait for more! 4/5 stele pe Goodreads, iar recenzia o găsiți aici.
După ce am terminat cartea de mai sus am ajuns într-un mare reading slump...

Trecând la favoritele lunii, voi începe cu serialele. Și cred că pot spune cu încredere că mă uit la prea multe seriale în prezent, plus vreo două anime-uri. Cred că se poate adăuga și ăsta la motivele pentru care am citit atât de puțin luna asta.
Să încep cu serialele care au avut premierele noilor sezoane luna asta.
Am văzut primele episoade din cele două și trebuie să spun că nu am fost dezamăgită. Mai ales Once upon a time a avut un început destul de dark, și abia aștept să aflu ce s-a întâmplat și ce vor face cei din Storybrook pentru a ieși din situația asta. Cred că e cea mai nașpa situație de până acum. This is going to be fun!
Nici The big bang theory nu a început rău, chiar acum sunt curioasă să văd în ce direcție va merge, mai ales că Amy a făcut ceva ce nu credeam că ar face vreodată. Și s-au mai întâmplat și alte lucruri interesante, și încă e amuzant. Can't wait for more!
Trecând la alte seriale la care m-am tot uitat:
Mda, încă mă uit la The avatars și îmi place direcția pe care a luat-o. Sigur, mai sunt și situații un pic exagerate, dar în rest mi se pare destul de reușit. Dacă aș găsi restul episoadelor din sezonul doi mai repede aș fi și mai fericită.
Cu The nanny am ajuns la sezonul 5 și, deși la un moment dat tot jocul ăla de-a șoarecele și pisica dintre două personaje devenise un pic evervant, momentan și-a revenit, și ultimele câteva episoade pe care le-am văzut chiar m-au făcut să râd. O să fie un pic trist când voi ajunge la final cu el.
Și pentru că nu mă uitam deja la destule, m-am uitat din curiozitate la primele episoade din Lab rats, descoperit din greșeală, și să spunem doar că acum sunt la sezonul trei și îmi place! E despre niște adolescenți bionici, adică cumva modificați genetic, cred, care au misiuni de a salva lumea, dar vor să aibă și o viață normală și în contextul ăsta dau de tot felul de necazuri. Primul sezon a fost mai light, mai axat pe situațiie comice, dar de la al doilea sezon a luat o direcție ceva mai serioasă și un pic dark, ceea ce îmi place, și au fost câteva momente emoționante, plus că nici umorul nu e rău.

Vreau să menționez rapid și un film pe care l-am văzut, dar nu am avut suficiente de spus pentru a scrie o recenzie. E vorba despre The man fromU.N.C.L.E. Acțiunea se petrece prin anii 1960, iar un american și un rus, agenți secreți, formează o echipă pentru a opri o organizație criminală din a pune mâna pe o rachetă nucleară. Pe lângă faptul că personajele sunt foarte simpatice, iar cei doi agenți nu se pot suferi prea tare, ceea ce face pentru niște scene foarte amuzante, nici acțiunea nu e rea deloc, chiar au fost câteva întorsături de situație foarte interesante pe parcurs. Mi-a plăcut mai ales pentru personaje și umor, am râs mai mult decât m-aș fi așteptat. Recomand!

Am găsit o ojă foarte drăguță la Golden Rose, e un roz care îmi place mult, asta deși în general m-am cam săturat de roz. Am găsit și o aglindă simpatică când am vizitat castelul Bran, că de ceva timp tot zic că îmi trebuie și mie o oglindă. Și am mai găsit și un ruj care se simte foarte bine pe buze, cred că l-am găsit în Carrefour, dacă nu mă înșel. Nu știu cât de bine se vede în poză, dar e un ceva mov deschis, îmi place cum arată pe buze. Bine, eu am și o mare problemă cu asta pentru că la mine culorile se văd mai intens decât pare de fapt a fi culoarea, ceea ce înseamnă că trebuie să am grijă ce cumpăr. Din fericire, de data asta am avut noroc.

Ca muzică, am următoarea molodie, pe care am auzit-o în The nanny pentru prima dată. O cam ascult pe reapeat acum.

Ultimul lucru pe care vreau să îl menționez e un citat pe care l-am găsit pe Tumblr, și pe care am vrut să îl adaug și în postarea de luna trecută, dar cumva am uitat. Așa că îl pun aici.

Cam asta ar fi. Sorry for the long post.

2 comentarii:

  1. Încă nu m-am obișnuit cu faptul că seria "Cântec de gheață și foc" are coperțile super faine în engleză, față de română, care nu prea îmi plac deloc. :)) Și mă refer la culori, care sunt super bestiale cele din engleză.
    Am văzut și eu astăzi, în sfârșit, primul episod din sezonul 5 din "Once upon a time". Uitasem complet că a apărut, și dacă nu vedeam la tine în postare, așteptam mult și bine până să mă uit. :D Oricum, a fost interesant. Sunt tare curioasă cum va fi acest sezon, cu Emma de cealaltă parte.
    Tot spun că o să mă uit la "The man from U.N.C.L.E" - în primul rând pentru Henry Cavill :D -, dar tot mă iau cu altele, și atunci când vreau să mă uit la vreun film, aleg altul. Ca și cum nu m-aș simți pregătită pentru el, sau ceva.
    Eu nu prea suport rozul - probabil se datorează faptului că mi-a plăcut prea mult când am fost mică -, dar arată bine pe unghiile tale. E o nuanță plăcută. Să te bucuri de ojă cât mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac mult coperțile din varianta în engleză, singura problemă ar fi scrisul care nu e chiar mare, dar nu e ceva care să mă deranjeze foarte tare. Cel mai mult cred că îmi place coperta de la volumul 4 :)
      Și eu sunt foarte curioasă să văd ce se va întâmpla, adică știam că nu va fi simplu, dar nu m-am așteptat să fie chiar așa de rău. Dar mi-a plăcut să o văd pe Merida în serial, chiar dacă doar puțin :D Mi-a plăcut Brave destul de mult.
      Și eu tot pt actor am vrut să îl văd, și am rămas foarte plăcut surprinsă. Și știu ce vrei să spui, am pățit și eu același lucru de mai multe ori.
      Anumite nuanțe de roz încă îmi plac, merci :)

      Ștergere