sâmbătă, 17 octombrie 2015

Lansare "Eroi fără voie"

Joi, la ora șapte, am participat la lansarea antologiei Eroi fără voie care a avut loc la Cooper's Pub.
Am fost la lansarea asta fără să știu nimic despre cartea cu pricina, aici mă refer la subiectul volumului. Știam doar că este o antologie apărută în urma unui atelier creativ, în lipsa unui termen mai bun. Nu eram hotărâtă dacă să o cumpăr sau nu în momentul în care am decis să particip, dar mi-am zis că dacă ei mă vor convinge atunci o voi cumpăra. Voi spune la finalul articolului care a fost rezultatul.
Sincer, motivul pentru care am decis să merg este că am văzut că autorii sunt români și în ultimii ani am tot încercat să susțin asta, pentru că am văzut că ai noștri sunt la fel de buni ca ai lor și de atunci am tot vrut să descopăr cât mai mulți autori de-ai noștri. 
Am aflat lucruri interesante la lansarea asta, atât despre volum în sine, cât și despre atelier. Volumul conține scrierile a 11 autori, scrieri consistente cum cartea asta peste 400 de pagini. De asemenea, la începutul prezentării s-au spus câteva lucruri despre subiectul volumului în sine și trebuie să spun că sună foarte bine! Plus că mă bucur că s-a spus măcar un pic despre ele, pentru cei ca mine care nu știau despre ce e vorba, iar ea fiind o antologie e mai greu să găsești un rezumat pe spatele cărții.
Am mai ascultat câteva povești interesante, și amuzante, despre acest atelier, câteva anecdote, iar la final s-a citit un fragment. Aici reacția mea inițială a fost ceva de genul "of, nu din nou cu cititul de pe foi", pentru că nu sunt fan, apoi am trecut la confuzie pentru că ceva nu se lega în fragmentul respectiv, nu reușeam să îmi dau seama ce se petrecea acolo, dar la final am aflat că de fapt era compus din câte o frază din fiecare poveste din antologie. Și trebuie să recunosc că la momentul ăla chiar am fost impresionată. Ideea e una ingenioasă și m-a făcut să mă întreb cum vor fi poveștile dacă până și acel fragment, așa mai ciudat cum a fost el, tot mi-a captat atenția. 
Apoi, după ce prezentarea s-a terminat, am putut vorbi cu lumea (da, timida de mine a reușit să își deschidă gura, în sfârșit!) și cu ocazia asta am aflat mai multe detalii despre atelier în sine, ceea ce chiar voiam să știu pentru că îmi place ideea, dar nu mă simt bine până nu aflu cât de multe pot. Poate-poate o să particip și eu la ediția a treia, finger's crossed. 
Și am adunat și autografe pe noua achiziție (da, am cumpărat-o, sună mult prea bine). Nu am de la toți autorii, pentru că nu au fost toți prezenți, iar din cei care erau acolo nu sunt sigură dacă i-am găsit pe toți, dar sper să rezolv asta la un moment dat. Între timp poate că voi ajunge să citesc și cartea. Looking forward to that!

5 comentarii:

  1. Ah, ideea pare absolut genială și mi se pare super interesant ce au făcut cu luarea câte unei fraze pentru a face ceva de sine stătător. Abia aștept să aud și o părere, mai ales că m-ai făcut foarte curioasă.
    Succes în a scrie la următoare ediții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să ajung cât mai curând la ea, și chiar sper să îmi placă :)
      Merci!

      Ștergere
  2. Mi-a plăcut super mult povestioara, ştiu că o citisem într-o antologie Sf şi mi-a priit foarte bine :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mîă bucur să aud asta, acum sunt și mai curioasă să citesc volumul :D

      Ștergere
  3. Multumim pentru cuvintele frumoase, pentru prezenta la eveniment si pentru ca ai cumparat cartea.
    Rezolvam cu autografele la Gaudeamus!

    RăspundețiȘtergere