duminică, 18 octombrie 2015

Nou la mine în bibliotecă(39)

Uhm... am fost acceptată la un internship plătit, așa că voi avea bani și de Gaudeamus.
Astea sunt cărțile pe mi le-am luat pentru că erau reduceri pe Elefant, plus una de la o lansare, despre care am vorbit aici.
  • Grotesc de Natsuo Kirino. Pentru că sună bine, plus că autoarea cred că e japoneză, și vreau să încerc și alți astfel de scriitori, momentan singurul pe care l-am citit cred că e Murakami.
  • N.P de Banana Yoshimoto. Idem cu cel de mai sus, plus că am văzut un video pe youtube în care un fan Murakami recomanda cărți cu un stil cumva asemănător cu al lui, iar autoarea era pe listă, deci am decis să încerc.
  • Eroi fără voie(antologie). Asta e antologia de care vorbeam mai sus, nu știu ce să spun despre ea în afară de faptul că sunt foarte curioasă să văd cum va fi și sper să ajung la ea curând.
  • Rudolf de Habsburg de Christine Mondon. Ăăăh, mda, eu și obsesiile mele. Am citit trei cărți despre Sissi, și am fost curioasă să aflu mai multe despre fiul ei, pentru că povestea cu moartea lui e cumva învăluită în mister. 
  • Războiul bătrânilor de John Scalzi. Am văzut-o pe facebook și chiar suna bine, e SF, era la reducere, plus că imaginea de pe copertă în amintește de Pacific Rim, film care mi-a plăcut foarte muuult!
  • Ozz de Ștefana Czeller. De când am citit Lacrimile diavolului am tot zis că vreau să încerc o altă cartea a autoarei, și am găsit-o pe asta. Din rezumat sună interesant.
  • Cavalerul celor șapte regate de George R.R. Martin. Pentru că mai nou sunt un pic obsedată de lumea din Game of thrones, cu toate neorocirile din ea, nu am putut rezista. Asta e o colecție de trei povești, dacă nu mă înșel, care se petrec cu ceva sute de ani înainte de Game of thrones, dar e în universul ăla și nu m-am putut abține.
Atât am momentan, dar urmează Gaudeamus și deja știu ce vreau să îmi iau de acolo. Can't wait! Și cred că pot spune cu siguranță că am cam exagerat la capitolul cumpărat cărți pe anul ăsta...

4 comentarii:

  1. Felicitări pentru internship! :)
    Hmm, am auzit cam de toate cărțile, doar de primele două nu. De când a apărut "Cavalerul celor Șapte Regate", tot am vrut să mi-o cumpăr, doar că mi se pare puțin cam scumpă în magazine, iar de pe elefant nu mi-am dat comandă, deoarece nu mai aveam altceva ce să vreau să-mi cumpăr, și doar pentru o singură carte, neah. Așa că rămân cu speranța că poate se va ieftini puțin la Gaudeamus.
    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, e bine că am ceva de făcut :)
      Da, în magazine și mie mi se pare scumpă, dar am luat-o cu 50% reducere, a fost minunat pentru mine. Nu sunt fan Elefant, dar acum am zis că nu vreau să ratez reducerile.
      Mulțumesc :)

      Ștergere
  2. Woaa, câte minunății de cărți! De Natsuo Kirino nu știu ce să îți spun, dar Murakami citește cărțile lui Banana Yashimoto și cred (și sper) că o să-ți placă. Și eu plănuiesc de ceva timp să citesc ceva de la autoarea asta.
    Am auzit atât de multe lucruri grozave despre Războiul bătrânilor, sper să-ți placă și aștept recenzie! Din ce am citit și vizionat pe youtube, seria asta e mult iubită și foarte bună, deci nu știu, eu deja am așteptări.
    Abia aștept să văd ce o să îți achiziționezi la Gaudeamus; cu puțin noroc și acord de la părinți, s-ar putea să ajung și eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă o citește Murakami, atunci cred că e foarte posibil să îmi placă și mie, acum sunt și mai curioasă să o citesc! Și eu am ceva așteptări de la Războiul bătrânilor, chiar sper să nu mă dezamăgească.
      Dacă ajungi, poate ne vedem pe acolo :)

      Ștergere