sâmbătă, 31 octombrie 2015

October wrap-up

După două luni în care nu am citit mai nimic, în sfârșit pot scrie o astfel de postare. Scuzați dacă nu voi fi foarte coerentă, dar am avut o zi agitată. Totuși, chiar voiam să scriu asta azi, so here we go.

  1. Sissi. Biografia Împărătesei Elisabeta de Austro-Ungaria de Angeles Caso. Dacă sunteți pe aici de un timp veți ști că am o mică obsesie cu persoana, asta e a treia carte pe subiect pe care am citit-o și mi s-a părut interesantă. Mă bucur că am citit-o, mai ales că asta are la final poezii scrise de Sissi, și dintr-un anume motiv îmi plac; 4/5 stele pe Goodreads.
  2. Zeii pedepselor cerești de Jennifer Cody Epstein. Este o carte despre al doilea răsboi mondial, spusă din perspectiva personajelor japoneze și americane, înainte, în timpul și după război. Sunt atât personaje care s-au cunoscut înainte de război, cât și personaje care nu s-au întâlnit niciodată. E interesant mai ales că nu se pune accent pe război în sine, ci pe cum îl văd cei care sunt în armată, dar și civilii. Un pic deprimantă, cum nu poate fi altfel, dar aș recomanda-o totuși; 4/5 stele pe Goodreads.
  3. Poveste de iarnă de Mark Helprin. Ca să nu mă lungesc, nu mi-a plăcut. Una din puținele dăți când voi spune că filmul e mai bun decât cartea. Prima parte e ok, dar după alea 200-300 de pagini nu am mai înțeles ce vrea să fie cartea asta. Apar mult prea multe personaje, Peter Lake nu mai e la fel, iar până la final întreaga poveste m-a pierdut complet; 2/5 stele pe Goodreads, și chiar vreau să revăd filmul la un moment dat.
  4. N.P de Banana Yoshimoto. E o carte bizară, ăsta e cuvântul care cred că o descrie cel mai bine. Încă nu pot spune dacă îmi place sau nu stilul autoarei, mai trebuie să citesc ceva de ea înainte, dar cred că merită încercat, seamănă un pic cu atmosfera pe care o creează Murakami în cărțile lui; 3/5 stele pe Goodreads.
Astea sunt, eu cred că e destul de bine având în vedere cum a evoluat cititul pentru mine în ultimele luni. 

2 comentarii:

  1. „Zeii pedepselor cerești” vreau și eu de ceva vreme s-o citesc! :) Frumoase lecturi, să citești și mai multe romane luna asta. Numai bine și zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă :)
      Mulțumesc, o zi frumoasă și ție!

      Ștergere