marți, 13 octombrie 2015

The Coffee Book Tag

Merci, Sara, pentru lepașă! :)
Nu beau cafea, am încercat și nu îmi place, dar leapșa tot mi s-a părut drăguță.

1.Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Pentru mine asta ar fi Frăția inelului de J.R.R. Tolkien. Mi-a plăcut mult seria, dar mi-a luat ceva timp până să termin primul volum, moment în care am fost și mai intimidată de restul volumelor din serie. Încă mă simt mândră că am terminat seria, mai ales că mi-a fost greu să mă motivez să mă apuc de celelalte două volume.
2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Nu citesc cărți în funcție de anotimp, dar iarna știu că se citesc cărți care au legătură cu sărbătoarea de Crăciun, iar vara cred că YA, chestii drăguțe care se citesc repede.
3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
Orice avea legătură cu W.I.T.C.H, nu știu dacă mai știe cineva ce e asta. Era o serie de benzi desenate despre 5 fete care ajung gardieni care protejează două universuri diferite, care se mai intersectau. Am avut o mare obsesie cu tot ce avea legătură cu povestea asta. 
4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final. 
Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller, asta ca să numesc o carte pe care nu o menționez destul. Știu că nu e pentru toată lumea, dar eu nu aș fi lăsat-o din mână, a fost o surpriză plăcută, fiind o autoare pe care nu am citit-o până atunci.
5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
O să zic pas aici, pentru că toate sunt cărți pe care nu vreau să le citesc, pentru că nu sunt genul de lucruri care imi plac și chiar nu vreau să le menționez aici. 
6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
Adina Speteanu, pentru că a fost printre primii autori români pe care îmi amintesc să îi fi citit și care m-au făcut să îmi dau seama că avem și noi oameni talentați în țara asta. 
7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
Faherenheit 451 de Ray Bradbury. Nu e vorba că nu mi-a plăcut, nu e cazul, dar la cât de lăudată e mă așteptam la mai mult. A fost interesantă, dar nu m-a dat pe spate așa cum m-am așteptat.
8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
Seria Alina Marinescu de Monica Ramirez, pentru că deși iubesc seria asta, așa cum ar putea observa cei care urmăresc blogul de un timp, au fost multe momente dulci-amărui pe parcursul volumelor, de la primul la ultimul, dar la final aș recomanda seria asta oricui.

Dau leapșa mai departe: Ghanda, Chucky, Andreea și oricui mai vrea să o facă.

2 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru leapșă, Leontina! :)
    Că tot ai pomenit de "Stăpânul inelelor" la prima întrebare, parcă îmi e și mai teamă să încep trilogia. :)) De "Lacrimile diavolului" am auzit peste tot și am văzut-o prin toate librăriile prin care am întrat, dar nu știu ce să spun legat de faptul că aș vrea să o citesc sau nu. Sunt cam rezervată; nu prea mă atrage, cu toate că titlul și coperta sunt foarte interesante.
    De seria Monicăi Ramirez nu mă leg. :D Vreau și nu prea să citesc ultimul volum. Îmi e puțin frică.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa leapsa. Si eu vreau sa citesc Stapanul Inelelor, dar seria pare intimidanta. Am auzit foarte mult de seria Monicai Ramirez pe blogul tau. am sa ma apuc de ea intr-o perioada cand o sa am mai mult timp liber.

    RăspundețiȘtergere