joi, 8 octombrie 2015

The Nanny

Cum am terminat recent de văzut toate cele șase sezoane ale acestui serial, chiar vreau să vorbesc despre el, pentru că mi-a plăcut.
Ăsta e un serial început în anul 1993, despre Fran Fine. Fran este concediată de către fostul ei iubit de la magazinul unde lucra și încercând să găsească altă slujbă ajunge din întâmplare la ușa lui Maxwell Shefield, un producător de pe Brodway, și ajunge astfel dădaca celor trei copii ai lui. Maxwell Shefield este de asemenea văduv, partenera lui de afaceri, C.C. Babcock e îndrăgostită de el, și nu durează mult până ca și Fran să pățească același lucru. De asemenea, ea neavând de fapt nicio experiență despre cum să fie dădacă, dar și din cauza personalității ei, ajunge să dea peste tot felul de belele.
Da, știu că premisa este ușor trasă de păr, dar e o comedie, până acum toate comediile pe care le-am văzut au avut partea asta pe undeva. Lăsând asta la o parte, serialul e chiar amuzant. Sigur, mai are lucruri exagerate, dar nimic care să deranjeze foarte tare.
Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la serialul ăsta au fost personajele. Fran Fine e pur și simplu simpatică, cu tot cu necazurile pe care tinde să le cauzeze. Separat de asta, e o persoană cu care nu m-ar deranja să mă întâlnesc, îi iubește pe cei trei copii ai lui Maxwell și face totul cu cele mai bune intenții. Iar necazurile nu fac decât să fie amuzante. Și mi-a plăcut mult relația ei cu Maxwell, așa ușor ciudată cum poate fi uneori. O să recunosc că a fost un moment prin sezonul patru sau cinci când relația asta a lor a fost un pic enervantă, dar și-au revenit repede.
Și că tot zic de relații, C.C. și Niles(the butler) și modul în care nu prea se suportă a fost partea mea preferată din serial. Aveau niște replici unul pentru celălalt, mai ales Niles către ea, care mereu mă făceau să râd. Știu că în prim-plan sunt Fran și Maxwell, dar C.C. și Niles sunt absolut geniali când sunt în aceeași încăpere.
Iar Niles e de departe personajul meu preferat din tot serialul. Modul cum vorbește, atitudinea pe care o are, cred că el e cel mai genial dintre personaje. Are niște replici... nu am cuvinte să descriu.
Fiind comedie, nu e ceva care să te pună pe gânduri, dar există pe parcursul serialului câteva scene emoționante, un pic mai triste decât m-aș fi așteptat, dar care au făcut să îmi placă și mai mult. Mi-a plăcut că problema faptului că soția lui Maxwell și mama copiilor nu mai trăiește a fost pusă în prim-plan de vreo două-trei ori. Nu e mult, dar îmi place că nu a fost ignorată complet, de parcă nici nu ar conta, pentru că nu e așa. În serial eu am mai sesizat teme despre prietenie și familie, și poate și cât de mult poți aștepta ca ceva să se întâmple înainte să îți dai seama că poate ar trebui să mergi mai departe.
Eu recomand serialul ăsta, chiar am fost tristă când l-am terminat, pentru că mi-a plăcut mult mai mult decât m-aș fi așteptat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu