duminică, 15 noiembrie 2015

Goosebumps

Tot uitându-mă la recenzii pe internet despre filmul ăsta, am aflat că romanele menționate în film nu sunt ceva fictiv și lumea e prin America le-a citit copii fiind. Mi s-a părut interesant, nu aș fi crezut că e ceva adevărat în tot ce se întâmplă în film.
Zach și mama lui se mută într-un mic orășel în urma unor evenimente, iar vecinii lor sunt cel puțin bizari, și misterioși. Dar el se împrietenește cu Hannah, vecina lui, iar după o seară în care aude discuții din vecini din care reiese că tatăl ei ar putea fi un psihopat, decide să investigheze situația. Ceea ce descoperă însă este o colecție de manuscrise Goosebumps, din care monștri pot prinde viața dacă sunt deschise. Iar după ce el și prietenul lui eliberează din greșeală unul, totul o cam ia razna.
Primul lucru pe care vreau să îl spun e că mi-a plăcut mult faptul că aici Zach mai întâi apelează la poliție înainte de a decide să ia totul în propriile mâini. Cumva în filmele de genul nimeni nu se gândește să apeleze la autorități.
Am fost la filmul ăsta așteptându-mă la ceva foarte clișeic, mai ales din cauza poveștii care suna cumva cunoscut, dar părea ca ceva amuzant și chiar aveam nevoie de așa ceva. Și mă bucur să spun că mi-a depășit așteptările. Nu e ceva complet original și nimic profund sau ceva de genul ăsta, dar e o aventură pe care mi-a făcut plăcere să o urmăresc, și a fost într-adevăr amuzant. Au fost vreo două-trei momente ușor creepy, dar cam atât, ceea ce pentru mine a fost super, mă sperii ușor oricum.
Trebuie să spun că îi admir sincer pe oamenii care s-au ocupat de efectele speciale, pentru că totul a arătat foarte bine. De obicei, am ceva scepticism când vine vorba de combinația dintre filme cu actori și desene (nu am un cuvânt mai potrivit), dar aici mi s-a părut că totul s-a potrivit perfect.
Și mi-au plăcut mult și personajele, inclusiv unul dintre monștri, o păpușă un pic creepy. Cel mai mult mi-a plăcut de Hannah, tatăl ei fiind pe locul doi. Tatăl ei mi s-a părut genul ăla de om retras, care nu prea se înțelege cu lumea, dar care poate fi prietenos și simpatic dacă chiar încearcă. Iar Hannah mi-a plăcut foarte mult de la început până la final.
Aventura prin care au trecut cei patru a fost foarte interesant de urmărit, mai ales când erau urmăriți de monștri, pentru că niciodată nu îmi puteam da seama dacă vor scăpa, chiar dacă ar fi trebuit să știu că genul ăsta de filme în general au finaluri fericite. Thumbs up for that!
A fost un singur lucru în tot filmul pe care l-am prevăzut, pentru că mi se părea cumva ciudat ca lucrurile să stea altfel. În rest, au fost destule lucruri care m-au luat prin surprindere, și am apreciat faptul că lumea reacționa exact așa cum ar fi fost normal, am văzut aventuri de genul în care anumite lucruri nu păreau prea plauzibile. Aici însă nu a fost cazul, cel puțin din punctul meu de vedere.
Recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu