luni, 9 noiembrie 2015

Hotel Transylvania 2

Cum prima parte, apărută în 2012, mi-a plăcut foarte mult, am fost încântată când am aflat că urmează să apară o continuare. Abia am așteptat să văd filmul ăsta!
În partea asta, după nunta lui Jonathan și Mavis, la care participă și familia lui, totul pare să se așeze. Și oamenii și monștri sunt mai acceptabili unii față de alții, chiar ajung să se înțeleagă destul de bine, iar vestea că Mavis va avea un copil nu poate veni decât ca o veste bună. Însă de aici apare întrebarea: copilul va fi om sau vampir? Micuțul Dennis pare să tindă mai mult spre partea umană, dar Dracula e hotărât să îl ajute pe nepotul său să își descopere partea vampirească. Asta fără ca fiica lui să știe că el încearcă asta.
Am avut anumite dubii cu privire la filmul ăsta, mai ales că nu voiam ca el să fie exclusiv despre Dennis și colții lui, și mă bucur că pot spune că nu a fost doar despre asta. O parte destul de mare e, pentru că micuțul e în centrul atenției, dar i-am putut urmări și pe Mavis și Jonathan visitând orașul în care el a crescut, pentru a se hotărâ dacă se vor muta acolo sau nu. Partea aceea mi s-a părut interesantă pentru că Mavis nu știe nimic despre lumea oamenilor și e fascinată de absolut tot ce vede. Iar mie chiar mi-a plăcut mult de ea în primul film și mă bucur că a fost o parte improtantă și din acesta. Chiar a fost mult mai prezentă decât m-am așteptat să fie. 
De cealaltă parte a baricadei, încercările lui Dracula și a prietenilor lui de a îl ajuta pe Dennis cu colții nu e chiar o reușită, ceea ce face pentru niște situații destul de distractive. 
Totuși, cu tot ceea ce mi-a plăcut la filmul ăsta, trebuie să spun că o mare parte din el se mișcă destul de încet. La final, da, totul se leagă, dar tot au fost momente care nu mi s-au părut chiar interesante. Dar nu mă pot plânge prea mult, mai ales având în vedere cum au evoluat lucrurile.
Partea care mi-a plăcut cel mai mult a fost de departe cea de la final. E și amuzant, și un pic de tot trist, și are niște scene foarte bune.
Per total, pot spune că mi-a plăcut, chiar dacă mi s-a părut un pic cam scurt, dar e aproape la același nivel cu primul, aproape. Mi-au plăcut în continuare personajele, mai ales Dracula și Mavis, copilul a fost adorabil, replicile au fost la locul lor și a avut și un mesaj care mi-a plăcut.
Eu îl recomand mai ales dacă v-a plăcut primul film, iar dacă nu l-ați văzut, ar trebui. Sunt niște filme chiar reușite și nu cred că sunt doar pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu