duminică, 22 noiembrie 2015

Nou la mine în bibliotecă(40)

Sau ce cărți mi-am luat de la Gaudeamus. Recunosc că se poate să fi cheltuit cam mult, dar am stat în bugetul pe care mi l-am stabilit dinainte și nu am ieșit din lista de cărți pe care am făcut-o tot dinainte. Mă simt mândră de asta și cred că a meritat. Am făcut multe lucruri anul ăsta, cred că merit un fel de recompensă. Cam asta a reprezentat Gaudeamus pentru mine anul ăsta.

Da, mi-am luat Zona Zero de Lavinia Călina. Ceea ce a spus autoarea despre volum m-a convins, chiar dacă încă mai am câteva emoții pentru partea cu zombi. Dar vom vedea.

Mi-am luat Saga reginelor de Jean des Cars, carte care de altfel mi-a stricat lista cu o zi înainte de a merge la târg, deci am modificat lista. Dar chiar îmi place cum scrie autorul și sun incluse în volum regine despre care de mult vreau să citesc ceva.

De la editura Crux mi-am luat așa:
În sângele tatălui de Ciprian Mitoceanu, pentru că pur și simplu sună prea bine. Un pic înfricoșător, dar totuși atât de bine!
Delirul încapsulat de Florin Pîtea, pentru că nu cred că am mai citit steampunk până acum, și ceea ce s-a spus la lansare despre volum m-a făcut să îmi doresc să îl citesc și mai mult.

De la Tritonic am următoarele:
The heiress's knight de Monica Ramirez, pentru că nu am putut rezista, mai ales când am văzut că e în engleză. Nu aș putea spune de ce tocmai asta m-a convins, dar am luat-o pentru motivul ăsta oricum.
Ultima privire  de Adina Speteanu, cred că era evident deja că mi-o voi lua, abia aștept să o citesc, să văd cum se va termina toată povestea. 
Nume de cod: Arkon de Anamaria Ionescu, pentru că de un an tot mă țin să o iau și abia acum am ajuns la ea. Abia aștept să o citesc, mai ales că am tot văzut păreri bune despre ea anul ăsta.

Și poză cu toate!
Susțin autorii români! În cazul în care nu v-ați dat deja seama :))

2 comentarii:

  1. Nu am citit nimic de la Crux Publishing, iar cărțile astea două chiar mi s-au părut interesante. Dar, din păcate, nu s-au aflat pe lista mea de anul acesta, dar sper că anul viitor, voi fi mai atentă cu ele, dar și cu altele.
    Și eu am încercat anul acesta să mă axez mai mult pe autori români, în principu cam toate cărțile pe care mi le-am cumpărat de la Gaudeamus, sunt scrise de români, cu excepția a trei dintre ele.
    Îți doresc lectură plăcut, și chiar sunt curioasă în legătură cu cele două cărți de la Crux.

    P.S: Îmi cer mii de scuze că am plecat după lansarea de la "Ultima privire", fără să-mi iau la revedere de la tine, dar am fost cu mintea în altă parte, și fix când am ieșit afară mi-am dat seama că am plecat așa, fără să mă uit înapoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit o singură carte de la ei până acum, și de mult îmi zic că voi citi și altele. Abia aștept să ajung la cele două volume, dar probabil va mai dura ceva. E greu să mă hotărăsc ce să citesc după ce termin o carte :))

      Stai liniștită, cred că toți aveam gândurile peste tot, eu una chiar eram destul de obosită în punctul ăla, sincer nici eu nu am fost prea atentă atunci. Dar mă bucur că ne-am întâlnit, e interesant de văzut cine sunt cei care se ocupă de bloguri :)

      Ștergere