luni, 30 noiembrie 2015

November favorites

S-a mai dus o lună, și sunt surprinsă de lista pe care mi-am făcut-o pentru luna asta, pentru că nu mi se pare a fi fost o lună prea interesantă. Dar tot am adunat câteva lucruri, so let's get started.

O să le iau în ordinea în care mi le-am notat, iar primul lucru pe listă este o cântăreață din Franța, de care mi-am amintit recent și am căutat pe youtube și am găsit melodii care îmi plac mult. Dintre toate, o voi menționa pe următoarea, pentru că e preferata mea până acum, iar cântăreața se numește Zaz

Următorul lucru pe lista mea sunt inelele. Mi-am amintit de cele două inele pe care le am și m-am hotărât brusc să le port, și cred că am purtat inele luna asta cât pentru toți anii în care lumea a încercat să mă convingă să port bijuterii. Primul chiar îl am de ani de zile, și a zăcut printr-o cutiuță cam de când l-am căpătat.

Unul din punctele de pe lista mea de dorințe pentru anul ăsta a fost să continui să învăț franceză cu Duolingo, și am mai făcut și asta, dar am găsit recent un canal pe youtube în care o tipă are niște lecții de franceză pentru începători, se numește Alexa Polidoro. Îmi place mai ales că pronunță fiecare cuvând clar, pentru că asta e principala mea problemă, cu înțelesul cuvintelor, iar la ea înțeleg tot. Și mi se pare un mod bun, până acum, pentru mine de a mai învăța câte ceva, pentru că pot asculta o lecție din asta oriunde. 

Următoarele două lucruri sunt din Jumbo, care mi se pare un loc periculos, dar voiam ceva decorativ pentru bibliotecă, care să amintească de Crăciun, și am găsit cele două lucruri de mai jos, și nu au fost nici scumpe.
Mărul îmi amintește de Once upon a time, și cred că o să rămână pe bibliotecă tot anul, iar brăduțul mi s-a părut pur și simplu prea simpatic, nu am putut rezista!

Următorul punct pe listă ar putea părea un pic... weird, dar simțeam nevoia să îl adaug aici. Am avut o mică revelație, în lispa unui cuvânt mai bun, recent. Mi-am dat seama de ce în ultimele luni nu am fost chiar foarte optimistă. Ceea ce mă sâcâia era faptul că de luni de zile, cam de când am terminat cu licența, în iulie, mă tot mint că o să mă reapuc de scris. Și m-am chinuit pe ici pe colo, dar până recent nu am reușit să ajung mai nicăieri. Dar m-am hotărât să mă reapuc serios de asta și cam cu asta m-am ocupat în ultimele câteva zile și moralul meu a devenit mult mai bun. A devenit cumva terapeutic pentru mine întregul proces, sper că asta are sens, pentru că în mintea mea are. Nu știu dacă voi ajunge undeva cu hobby-ul ăsta, dar o să continui din purul motiv că mă face să mă simt bine. Doar și pentru pacea mea sufletescă și nu cred că mă voi lăsa vreodată de asta.

Am văzut recent un trailer pentru un film care urmează să apară în mai anul viitor, dar trebuie să vorbesc despre asta, pentru că e unul din lucrurile pentru care mă entuziasmez foarte tare! E vorba despre trailer-ul de la Captain America: Civil War, care eu cred că arată awesome! Am tot citit și văzut lucruri pe net despre care e faza cu povestea în comics, și știu că e diferit în film, dar cred că o să fie un film bun, totul arată foarte bine și povestea are o tentă mult mai... cum să zic? Un pic mai dramatică decât ce a fost până acum și tare sunt curioasă să văd ce se va întâmpla în partea asta din MCU. Și luna mai e atât de departe! Am văzut trailer-ul de cel puțin cinci ori, și sigur o să îl mai văd de câteva ori. 

M-am apucat să mă joc Sims 4: get to work zilele astea. Eram curioasă, pentru că am văzut niște video-uri pe youtube, și mi se pare interesant. Nu m-am jucat foarte mult, vreau să fac prea multe lucruri și nu mai am așa mult timp liber, dar mi se pare dărguț. Am ajuns totuși într-un punct în care m-am cam plictisit de joc, pentru că așa sunt eu, am perioade și perioade, dar îmi place ce au făcut cu jocul.

Un film care mi-a plăcut foarte mult, a fost Bridge of spies.
Se petrece în timul Răsboilui Rece, după ce SUA arestează pe cine bănuiesc a fi spion rus, și pentru a îi oferi o șansă la un proces, îl ales pe Donovan drept cel care îl va apăra. Pierde, așa cum era de așteptat, dar complicații apar atunci când un soldat al SUA este capturat de ruși. Acum Donovan trebuie să negocieze pentru a face un schimb, astfel încât americanul să ajungă teafăr înapoi în țara lui de origine.
Mi-a plăcut foarte mult filmul ăsta, mai ales pentru că nu are decât o singură scenă în care sunt folosite arme și aceea foarte scurtă. În rest totul se petrece mai ales prin discuții și lucruri care poate nu ar părea interesante dacă nu ar exista o miză destul de mare. Dacă voi reuși să găsesc suficiente lucruri de spus despre film, poate că voi scrie și o recenzie. Momentan îl menționez aici și chiar îl recomand!

Și mai vreau să menționez două canale de youtube. Primul este The still point, este un canal despre cărți și îmi place cum vorbește persoana despre subiectul ăsta, cred că merită o privire. Al doilea este CGP Grey, și este un canal care prezintă lucruri foarte interesante pe mai multe domenii. Și nu sunt video-uri lungi. Mie mi-a plăcut cel în care a vorbit despre U.E, dar sunt și alte tipuri de video-uri, despre lucruri pe care le credem,dar care nu sunt adevărate și facts din istorie, dar și alte lucruri, l-am descoperit recent și nu am văzut tot ce e pe canal. Dar explicațiile sunt relativ ușor de urmărit și făcute într-un mod distractiv.

Asta ar fi pe luna noiembrie, am adunat mai mult decât m-am așteptat, mulțumesc dacă ați avut răbdare până la final :)

6 comentarii:

  1. Ce drăguț că am mai găsit pe cineva care o ascultă pe Zaz! Eu o ador, având în vedere că nu sunt o fană înrăită a muzicii în franceză. :) Melodia pe care ai ales-o e foarte faină, și tot o ascult (pe lângă altele de-ale ei) de când am descoperit-o.

    Foarte frumoase accesoriile pentru bibliotecă! Mărul ăla chiar te duce cu gândul la "Once upon a time". ^^
    Franceza, cu toate că îmi doresc să o învăț, întâi trebuie să-mi pun la punct engleza, și apoi mai văd ce fac.

    Să ai un decembrie de poveste! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud că mai sunt persoane care știu de ea, mi se pare că are o voce frumoasă :)

      Merci, eu le ador de când m-am ales cu ele :D

      Mulțumesc, sper să ai și tu un decembrie cât mai frumos!

      Ștergere
  2. Îmi place atât de mult mărul ăla! E așa de poveste încât nu cred că ar putea merge mai mult cu atmosfera din decembrie! :)
    Mulțumesc de recomandarea de youtuber - caut tot mai mulți care să mi se potrivească odată ce toți cei populari citesc doar ce e la modă!
    Succes cu scrisul și sper să ai un decembrie minunat! :) Iarnă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :)
      Și eu tot caut, și canalul e relativ nou, nu are multe video-uri. Caut și eu persoane care citesc și altceva decât tot ce e popular acum, nu am nimic cu lucrurile populare, dar prea tot văd aceleași lucruri peste tot.
      Mulțumesc, iarnă frumoasă și ție! :)

      Ștergere
  3. Și eu am descoperit relativ târziu pasiunea pentru inele, și tot două am de le port tot timpul. Îmi plac mult și alte tale, mai ales că merg la absolut orice ținută.
    Iar decorațiunile sunt așa adorabile! O să fiu depășită numeric în opinia mea, dar cred că îmi place mai mult bradul! Am o obsesie cu auriul și Crăciunul.
    Succes mult cu scrisul!! Din când în când, cu toții avem nevoie de pauze.
    Și un decembrie minunat să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :) Da, dar mi se pare că la mine pauza a fost cam lungă, și mi-a fost dor de hobby-ul ăsta :)
      Decembrie frumos și ție! :)

      Ștergere