duminică, 29 noiembrie 2015

November wrap-up

Luna asta nu a fost atât de bună ca octombrie și încep să fiu convinsă că nu voi ajunge la goal-ul de pe Goodreads nici anul ăsta, dar e ok, pentru că am citit câteva cărți destul de groase anul ăsta, so yeah.
  1. Fantoma de pe lac de Monica Ramirez. Mi-am zis că îi voi citi toate cărțile și încă am de gând să fac asta. Cartea de față e un pic diferită față de celelalte cărți pe care le-am citit ale autoarei, dar nu într-un sens rău, chiar deloc. E o poveste romance/polițistă, care mie mi-a amintit de Agatha Christie și mi-a plăcut mult mai ales modul în care la un moment dat ajungi să ai atâtea întrebări despre ce se petrece, dar la final totul se leagă și nu e nimic lăsat pe dinafară, recomand; 4/5 stele pe Goodreads.
  2. Războiul bătrânilor de John Scalzi. E prima care a autorului pe care o citesc și acum vreau să mai citesc și altele, pentru că asta chiar mi-a plăcut. E SF, un gen care pe mine de obicei mă intimidează, dar mă bucur că nu m-am lăsat de gen, pentru că mai găsesc și cărți care îmi plac mult. Recomand și chiar sper să pot citi și alte cărți de Scalzi curând; 4/5 stele pe Goodreads.
Postez asta mai devreme pentru că știu sigur că nu voi mai termina o carte, pentru că nici nu m-am apucat de alta. Am tot plimbat Ozz de Ștefana Czeller după mine zilele astea, dar mintea mi-a stat la altele și încă nu m-am apucat de ea, dar vreau să o fac, sună foarte interesant. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu