miercuri, 18 noiembrie 2015

Planuri pentru Gaudeamus 2015

Cum se apropie Gaudeamus-ul, m-am uitat și eu printre evenimente și am o listă cu lansările la care aș vrea să ajung. Nu știu cât de mult mă voi ține de lista asta, pentru că unele dintre lansări se suprapun, but I will do my best. Și am și o listă cu cărțile pe care vreau nepărat să mi le iau, iar de asta chiar vreau să mă țin pentru că mi le doresc foarte mult. Asta și mica lipsă de fonduri momentan (nu putea fi târgul la începutul lunii, când am primit și eu salariul?) își cam spun cuvântul. Dar anul trecut nu mi-am permis să îmi iau absolut nimic, deci ăsta tot e un mic pas înainte.

Să încep cu evenimentele la care îmi doresc să ajung, în ordine cronologică. Eu voi merge doar sâmbătă, pentru că programul nu-mi permite mai mult, deși știu că mai erau vreo două lansări interesante pe acolo, dar nu am ce să fac.

  1. Lansare "Zona zero" de Lavinia Călina. Va avea loc la ora 12, la standul editurii, și va fi prezentă și autoarea. Nu sunt eu prea convinsă dacă e genul de carte pentru mine, dar vreau să merg oricum la lansare. Cine știe, poate că mă va ajuta să mă hotărăsc. Sunt într-un fel curioasă să văd ce face autoarea în volumul ăsta, dar ideea de zombi nu e chiar ceva ce mă atrage de obicei. We will see. 
  2. Lansări Mystery&Thriller la Tritonic. La ora 14:00, și se vor lansa mai multe volume din genul acesta. Voiam oricum să ajung la standul editurii, așa că de ce nu să văd și eu ce mai apare nou pe la ei. Cred că va fi interesant, de obicei îmi plac lansările lor.
  3. Lansări titluri SF&F editura Crux Publishing. Vor fi lansate trei noi cărți ale editurii, între orele 14:30 și 17:00, eu sunt interesată mai ales de două dintre ele și aștept să văd cum va fi, pentru că nu am mai fost la lansări la această editură.
  4. Lansare "Uneori, când visez" de Lucian Dragoș Bogdan. Tot la editura Tritonic, la ora 15:30. Asta e una din cele la care nu-s convinsă că voi ajunge, dar voi încerca. Vreau să merg pentru că tot sunt curioasă în legătură cu romanele autorului, chiar dacă Frontiera nu a fost chiar pentru mine, dar vreau să mai încerc altceva, să văd dacă îmi place.
  5. Lansare "Ultima privire" de Adina Speteanu. În sfârști apare ultimul volum al seriei, can't wait! Sunt un pic tristă să știu că se termină, dar lucrurile au rămas atât de încurcare în volumul trei încât trebuie să aflu cum o vor scoate la capăt. Lansarea va avea loc la ora 18:00, tot sâmbătă.
Cam astea ar fi. Nu sunt chiar așa multe, dar mă vor ține ocupată cam toată ziua și sunt entuziasmată pentru târgul ăsta. Da, mie nu-mi trebuie mult să mă entuziasmez, iar acum sunt chiar nerăbdătoare să se termine săptămâna pentru a putea merge la târg.

Și ziceam și de o listă cu cărțile pe care vreau neapărat să mi le iau.
  • Ultima privire de Adina Speteanu
  • Nume de cod: Arkon de Anamaria Ionescu (de când s-a lansat, acum vreun an, tot îmi zic că o să mi-o iau și tot nu am ajuns la ea, de data asta vreau neapărat să o cumpăr)
  • În sângele tatălui de Ciprian Mitoceanu
  • Delirul încapsulat de Florin Pîtea
  • Edit: Saga reginelor de Jean des Cars
Și mai am câteva pe listă la care nu-s convinsă că voi ajunge, dar la mine nu se știe niciodată, deci le voi trece pe o listă oricum.
  • Zona zero de Lavinia Călina
  • Uneori, când visez de Lucian Dragoș Bogdan (sau una din celelalte două cărți ale lui, țin minte că au fost lansate la Gaudeamus anul trecut, sper că nu mă înșel)
  • Dacă îmi voi mai permite, mă voi uita și după o carte de Monica Ramirez pe care încă nu am citit-o, cred că sunt vreo două cărți ale autoarei pe care încă nu le-am citit, and I need to solve that problem.
  • Edit: Second life de S.J. Watson
Și mă opresc aici, pentru că și așa lista mea de wishlist e prea lungă, și aici vreau neapărat să mă concentrez pe autori români, pentru că vreau să citesc și alți autori și m-am gândit că ăsta e momentul oportun, fiind multe edituri în același loc.
Sper să nu exagerez, pentru că și așa am destule cărți necitite și nu mai am atât de mult timp liber la dispoziție, iar numărul tinde să tot crească...

4 comentarii:

  1. vai... o să aduc fursecuri ca să fie mai plăcut la lansare :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si poate ar trebui să-ti aducem si noi ceva dulce. Poate asa mai scapi de emoții. :)

      Ștergere
    2. :) așa să faceți. O să pun taxă de dulciuri. Nu vă primesc la lansare fără ciocolată :))

      Ștergere
  2. Si eu o sa fiu prezentă la lansarea cărții "Zona zero" si la "Capcana", de Simona Stoica, care este imediat după. Îmi făcusem o listă si cu alte lansări la care mi-as fi dorit să ajung, dar azi am aflat că a intervenit ceva în ziua aia. Dar sper să ajung la "Ultima privire", totusi.

    Cât despre alte cărți, eu am fost azi la târg, am reușit să mi le iau pe cele pe care le aveam în plan. În afară de cele două de la Herg Benet, care vor fi puse la stand în ziua lansării.

    Sunt nerăbdătoare pentru ziua de sâmbătă! :)

    RăspundețiȘtergere