luni, 28 decembrie 2015

1000

...de postări. Am ajuns la 1000 de postări!
Habar nu am când voi posta asta, pentru că am programat mai multe chestii, dar sunt încă într-o stare din aia în care jumătate din timp sunt super fericită și în cealaltă jumătate din timp nu-mi vine să cred și habar nu am ce să fac mai departe.
Știam de ceva timp că mă apropii de numărul ăsta, dar nu știam dacă îl voi atinge în 2015, pentru că nu știam câte voi mai posta, dar uite că l-am atins, și cu postările programate îl voi și depăși. Postarea cu numărul 1000 e cea a recenziei cărții Silmarillion și acum că stau și scriu asta sunt curioasă să văd câte voi mai scrie aici de acum încolo. Pentru că am senzația că dacă am ajuns la pragul ăsta, voi mai continua ceva timp de acum încolo.

Trecând însă mai departe, îmi dă o fericire ciudată numărul ăsta. Pentru că, atât cât nu am fost cu matematica și materii asemănătoare, cu cifre, îmi place totuși să urmăresc anumite numere. Ăsta fiind unul dintre ele. Și ăsta e cu atât mai important pentru mine, cu atât mai mult cu cât majoritatea celor postare aici au venit din capul meu, mai ales în ultimii doi-trei ani. Sunt gândurile mele, atât de multe dintre gândurile și ideile mele... There's a scary thought. Și încă nu s-au terminat.

Nu știu dacă să îndrăznesc să sper la încă 1000 de postări, în primul rând că nu aș ști câți ani ar mai trebui să treacă pentru asta, cum numărul de postări variază în funcție de an, se vede cel mai bine la arhiva bolugului. Dar voi spera la cât mai multe. 

4 comentarii:

  1. Uau, asta e... uau! Dacă eu am rămas fără cuvinte după ce am citit, sunt foarte curioasă de reacția pe care ai avut-o când ai văzut. Sincer, ar fi fost fain dacă eram o muscă în camera ta atunci când ai aflat. :)) Dacă eu simt că la cele 160 și ceva de postări pe care le am pe blog, am impresia că sunt multe, de tine nici nu știu ce să mai zic.

    Felicitări, felicitări! Să ajungi la 2000, la 3000, și așa mai departe, deoarece ai subiecte mișto, citești cărți faine și interesante, așa că ar fi foarte frumos să mai rămâi în această comunitate ani și ani. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, sincer, m-am simțit destul de bine când am văzut că am atins numărul, când mi-am dat prima dată seama că mă apropii nu mi-a venit să cred că am scris atât de multe lucruri aici. Cred că am zâmbit întruna :))

      Merci pentru cuvintele frumoase, this made my day! :)

      Ștergere
  2. Felicitări și la multe, multe altele :)

    RăspundețiȘtergere