joi, 3 decembrie 2015

5 ani!

Ieri, pe 2 decembrie, s-au împlinit 5 ani de când am creat blogul ăsta. Dar zăpăcita de mine a uitat complet, mi-am amintit abia pe la unsprezece noaptea, eram oricum obosită de la lipsa de somn, nu aveam cuvintele la mine, așa că m-am gândit că voi amâna pentru azi. Și... nu prea știu ce aș putea să spun. Dar voi încerca, pentru că a ajuns să îmi fie foarte drag blogul ăsta, oricât de ciudat ar suna asta.
La drept vorbind, e cumva ciudat să mă gândesc că acest colț de internet există de atâta timp, dar când mă gândesc la asta mă simt și cumva mândră, și fericită, de faptul că sunt încă pe aici. Atunci când am început să fac asta, nu mi-aș fi putut închipui cât de mult va ajunge să îmi placă și să însemne blogul ăsta pentru mine. Am încercat tot felul de lucruri de-a lungul anilor, unele și la propunerile părinților mei, dar în afară de citit nu am rămas cu niciuna dintre ele. Blogul a fost mai mult o chestie pe care am încercat-o pentru că la momentul acela stăteam pe un forum unde toți păreau să scrie pe un blog. Și mi-am zis că aș putea să încerc și eu. La momentul acela nu mi-aș fi putut închipui că voi ajunge aici. Și nici nu mi-aș fi putut închipui câte lucruri bune s-ar putea întâmpla dintr-un simplu hobby, din ceva ce îmi place să fac.
Când mă gândesc la asta, cel mai mult îmi vin în minte toate persoanele pe care le-am întâlnit datorită faptului că am blogul ăsta, fie și numai în online, și acest simplu fapt mi se pare uimitor! Nu cred că aș fi putut să ajung să pot vorbi cu atâtea persoane cu pasiuni similare cu ale mele dacă nu ar fi existat blogul ăsta. Sigur, timiditatea încă îmi mai face probleme, dar cred că fac progrese, și oricum simplul fapt de a fi undeva cu un grup de oameni pasionați de citit și creații și alte lucruri asemănătoare îmi dă un sentiment plăcut. 
E și mai uimitor să mă gândesc la asta, pentru că e o chestie pe care am tot făcut-o pentru că o puteam face singură, și totuși am ajuns să vreau mai mult de atât și să merg la evenimente și să cunosc oameni. 
Un alt lucru care mi se pare uimitor când mă gândesc la el e cât de multe persoane urmăresc ceea ce scriu eu aici. Am momente când nu-mi vine să cred că sunt oameni cărora li se pare cât de cât interesant ceea ce postez eu pe aici, gândurile mele pe diverse subiecte, cât și alte lucruri. Am o grămadă de lucruri aici, nici nu mai țin minte câte lucruri am spus. Sunt 102 persoane care urmăresc prin blogger, iar pe pagina de facebook am adunat 190 de like-uri. Mi se pare ceva incredibil! Sunt recunoscătoare tuturor celor care urmăresc și tuturor celor care au lăsat comentarii de-a lungul timpului. Nu cred că pot găsi suficiente cuvinte pentru a spune cât de mult m-au ajutat toate astea și cu încrederea în mine, cât și ca un fel de motivație de a continua. Nu știu dacă aș fi ajuns până aici în alte condiții. 

Mulțumesc!

Separat de toate astea, scrisul pe blog mă ajută să îmi pun gândurile în ordine și nu îmi pot închipui unde aș fi fost astăzi fără pasiunea asta. Asta îmi amintește de un citat dintr-o carte de Haruki Murakami: De aceea mă apuc să pun totul pe hârtie. Eu mă număr printre aceia care nu înțeleg până când nu scriu.
De asemenea, mă bucură faptul că anul ăsta am reușit să postez constant, pentru că a fost un an foarte agitat pentru mine, cu ultimul an de facultate, apoi stresul cu primele joburi și cred că încă mai e loc de lucrat la capitolul echilubru. Ironia face că mai sunt și balanță, ha, ha. Revenind, însă, sunt foarte fericită că am reușit să mențin blogul pe linia de plutire cu toate astea. Și sper să o pot face și de acum încolo. Sper să mai existe și peste încă un an și tot așa, cel puțin atâta timp cât asta va fi o activitate care mă va face fericită. 
Sunt curioasă să văd cât de mult timp voi mai putea face asta. Nu spun că am vreun gând să mă las, dacă peste încă 5 ani voi fi tot aici... ei bine, aceea va fi o realizare pentru mine. M-aș simți fericită să fiu tot aici, dar vom vedea în timp. Dar în viitorul apropiat nu plănuiesc să plec nicăieri.

Ca să închei: mulțumesc din tot sufletul tuturor și sper să ne citim în continuare!

12 comentarii:

  1. La mulți ani! Să-ți trăiască blogul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări și la cât mai mulți ani să tot serbezi și de-acum încolo! Ai ceva timp de când scrii pe blog, și nu sunt încă nici doi de încă te urmăresc eu, și ai o tonă de postări și idei minunate, recenzii convingătoare și postări interesante. Eu zic că dacă o ții tot așa, aniversarea de 10 ani o să vină mai repede decât ai crede!
    Best wishes ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur că îți place ce scriu pe aici :D

      Ștergere
  3. La mulți ani & felicitări pentru tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, Everything and anything! :) Felicitări Leontina pentru toată munca pe care o depui cu blogul, faci o treabă minunată, și sper să citim o postare de genul și încă peste cinci ani.

    RăspundețiȘtergere