miercuri, 30 decembrie 2015

Top 5 Wednesday: Top 5 Books of the Year

Cărțile din lista asta nu vor fi într-o ordine anume, sunt doar cele cinci care mie mi-au plăcut cel mai mult în 2015.
  • Requiem for an assasin de Monica Ramirez. The series is awesome, iar ultimul volum le întrece pe toate! Cred că nu o să mă satur să tot recomand seria asta, are tot ce mi-aș putea eu dori de la una. Iar eu nu mă consider un fan al seriilor, de multe ori prefer cărțile stand-alone, dar mai găsesc uneori câte o serie care e foarte bună, cum e cea de față.
  • A game of thrones de George R.R. Martin. Nu că restul volumelor nu ar fi super, pentru că sunt, dar primul volum e singurul despre care pot spune că mi-a plăcut în timp ce îl citeam. După, tot felul de lucruri tot mai nefericite li se întâmplă personajelor și îmi plac volumele mai mult în retrospectivă decât atunci când le citesc tocmai din cauza asta. Am o admirație pentru tot cea reușit autorul să creeze aici, și voi continua cu siguranță seria, dar îmi trebuie o anume motivație pentru a continua, pe care momentan nu o am, cărțile astea sunt atât de lungi!
  • 1Q84 de Haruki Murakami. Nici nu știu ce aș putea să spun, mi-a întrecut toate așteptările! Fiind atât de mare, nu am știut la ce să mă aștept, dar a fost genul ăla de carte pe care voiam să o citesc tot timpul, dar care nu voiam să se termine.
  • Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller. M-a luat atât de mult prin surprindere, în mod pozitiv evident, încât trebuia să fie pe lista asta. E prima carte a autoarei pe care am citit-o, și chiar mi-a plăcut, are un subiect destul de ciudat, dar prin modul în care e scrisă nu mai pare așa. Plus că are umor, ceea ce eu cred că a ajutat mult, nu știu dacă mi-ar fi plăcut atât de mult dacă nu era elementul ăsta. 
  • Silmarillion de J.R.R. Tolkien. Se numără printre cărțile mele favorite, nu am cuvinte să descriu cât de mult mi-a plăcut și cât de mult îl admir pe Tolkien pentru imaginația pe care a avut-o! Mi-a plăcut absolut tot la cartea asta, e o poveste ce se desfășoară pe o perioadă lungă de timp, cu multe personaje, și multe dintre ele mi-au plăcut foarte mult, până și personajele negative sunt interesant de urmărit aici. Cartea asta mi-a amintit de ce îmi place atât de mult genul fantasy.

4 comentarii:

  1. Silmarillion este și pe lista mea! :) Tolkien e minunat!
    Vreau și eu să cumpăr Game of Thrones și să mă reapuc de ea când am toată seria cu mine! Iar acum am adăugat și seria Requiem for an assasin pe listă și nu știu ce o să mă fac cu atâtea serii, dar încerc să rezist!
    An nou minunat - mi-a fost dor de blogul tău perioada asta cât am lipsit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Tolkien mi se pare și mie absolut minunat, trebuie să citesc tot ce a scris la viața lui, inclusiv poveștile neterminate :D
      Seria se numește Alina Marinescu, cel pe care l-am menționat eu e ultimul volum, iar primele cinci volume se găsesc și în română, la editura Tritonic. Chiar sper să îți placă, eu am ajuns să iubesc seria!

      Un an nou minunat de asemenea! :)

      Ștergere
  2. Un top foarte, foarte fain! Cu toate că am citit doar o carte din cele cinci menționate, și anume "Urzeala tronurilor", am impresia că și restul sunt interesante. Mai ales ultimul volum din seria "Alina Marinescu".

    Un An nou fericit și plin de realizări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-aș recomanda pe toate, dacă te hotărăști să o citești pe una dintre ele, chiar sper să îți placă :)

      Un an nou cât mai bun și ție! :D

      Ștergere