luni, 4 ianuarie 2016

Biblioteca mea(2016)

Așa cum am promis, iată noul bookshelf tour! Nu aș fi crezut că într-un an voi adăuga atâtea cărți în bibliotecă, dar nu îmi pare rău. You can never have too many books, right?
Cam asta ar fi o privire de ansamblu asupra modului în care arată biblioteca acum, cu tot cu decorațiunile de Crăciun, care mi se pare super drăguțe. Încă am destule rafturi goale, dar la cum am cumpărat cărți în ultimul an... încep să cred că ai mei au dreptate când zic că voi avea nevoie de un alt corp curând...
 

O să o iau raft cu raft. Titlurile colorate cu albastru sunt cele pe care le-am citit, iar cele tăiate sunt cele la care am renunțat, din diverse motive.
Ăsta e primul raft. O voi lua de la dreapta la stânga.
Chirurgul de Tess Gerritsen
Clubul Mefisto de Tess Gerritsen
Ok, următoarea e o carte de japoneză, pe care o am de câțiva ani, și o țin în caz că voi avea vreodată suficientă ambiție pentru a o învăța, mai ales alfabetul.
Endgame. Jocul final: convocarea de James Frey și Nils Johnson-Shelton
Zei americani de Neil Gaiman
Hex hall de Rachel Hawking
Jurnalele vampirilor vol 1-4 de L.J. Smith
Numele vântului de Patrick Rothfuss
 Tronul de cleștar de Sarah J Maas
Crown of midnight de Sarah J Maas
Vei fi acolo de Guillaume Musso
Fata de hârtie de Guillaume Musso
Chemarea îngerului de Guillaume Musso
Ce-aș fi eu fără tine? de Guillaume Musso
După șapte ani de Guillaume Musso
Mâine de Guillaume Musso
Conflicte care au schimbat lumea de Rodney Castleden
Regatul umbrelor de Leigh Bardugo
Fallen de Lauren Kate
Jocul de Anders de la Motte
 Robopocalipsa de Daniel H. Wilson
Pragul de Doina Roman
Pragul 2: Umbra Martor de Doina Roman
Secretele clubului de sushi de Christy Yorke
Ura de Anne Holt
Prime time de Liza Marklund
Al patrulea de Kjell Ola Dahl
Let it snow de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle
Dragă viață de Alice Munro
Ucenicul de Tess Gerritsen
Păcătoasa de Tess Gerritsen
Dublura de Tess Gerritsen
Dispariția de Tess Gerritsen
Tot de la stânga la dreapta.
Sissi. Biografia împărătesei Elisabeta de Austro-Ungaria de Angeles Caso
Saga dinastiei de Habsburg de Jean des Cars
Saga reginelor de Jean des Cars
Fahrenheit 451 de Ray Bradbury
Elisabeth - Empress of Austria de Karl Tschuppik
Podul spionilor de Giles Whitell
Numere de Rachel Ward
Grace de monaco de Jean des Cars
Saga dinastiei Romanov de Jean des Cars
Sissi de Jean des Cars
Rudolf de Habsburg de Christine Mondon
Reflecții asupra revoluției franceze de Francois Furet
Lumea de ieri de Stefan Sweig(o voi citi la un moment dat)
Orele astrale ale omenirii de Stefan Sweig 
Petru cel Mare de Henri Troyat
Obosit de viață, obosit de moarte de Mo Yan
Zeii pedepselor cerești de Jennifer Cody Epstein
Pictorița din Shanghai de Jennifer Cody Epstein 
Memoriile unei gheișe de Arthur Golden 
Poveste pentru timpul prezent de Ruth Ozeki 
De neînvins de Laura Hillenbrand
Orfani în Brooklyn de Jonathan Lethem
Jumătatea rea de Sally Green
Alter.ego de Ana Mănescu
Scrisoare deschisă către un tânăr de Andre Maurois
Concert în memoria unui înger de Eric Emmanuel-Schmitt
Visătoarea din Ostende de Eric-Emmanuel Schmitt
Flashforward de Robert J. Sawyer
Sfârșitul copilăriei de Arthur C. Clarke
Rendez-vous cu Rama de Arthur C. Clarke
Eon de Greg Bear
Xenos. Contact între civilizații(antologie)
Călătorii în timp(antologie) 
Poker în infern de Florian Lafany și Gautier Renault
Insomnia de Charlie Huston 
Ce să fac cu moștenirea? de Kerstin Gier
Mă sinucid altă dată de Kerstin Gier
Magazinul de sinucideri de Jean Teule 
Înainte să adorm de S.J. Watson 
Second life de S.J. Watson
De la dreapta la stânga.
Frontiera de Lucian Dragoș Bogdan
Traficantul de umbre de Monica Ramirez
The heiress's knight de Monica Ramirez
Asasin la feminin de Monica Ramirez
Identități secrete de Monica Ramirez
Balanța puterii de Monica Ramirez
Bariere de fum de Monica Ramirez
Abis de Monica Ramirez
Nume de cod: Arkon de Anamaria Ionescu
Crima de la jubileu de Lucia Verona
9 istorii reutilizate de Eugen Lenghel
Crimă la timpul trecut de Adina Speteanu 
Destine pierdute de Adina Speteanu
Jocul secretelor de Adina Speteanu
Îngeri de gheață de Adina Speteanu
Ultima privire  de Adina Speteanu
Zona zero de Lavinia Călina
Anotimpul pumnalelor de Șerban Andrei Mazilu
Delirul încapsulat de Florin Pîtea
În sângele tatălui de Ciprian Mitoceanu
Marina de Carlos Ruiz Zafon
Prințul din negură de Carlos Ruiz Zafon
Palatul de la miazănoapte de Carlos Ruiz Zafon
Luminile din septembrie de Carlos Ruiz Zafon
Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon
Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon
Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon
Dacă citești asta înseamnă că am murit de Andrew Nicoll
A fost odată ca niciodată de Andrew Nicoll
Nisipurile Sakkarei de Glenn Meade
Mesagerul de Markus Zusak
Cântul vrăjitoarelor vol 1 de Mireille Calmel 
Cântul vrăjitoarelor vol 2 de Mireille Calmel
Cântul vrăjitoarelor volumul 3 de Mireille Calmel
Frăția inelului de J.R.R. Tolkien
Cele două turnuri de J.R.R. Tolkien
Întoarcerea regelui de J.R.R. Tolkien
Silmarillion de J.R.R. Tolkien
De la stânga la drepata.
Provocarea I de Simona Stoica
Provocarea II de Simona Stoica
Specimenul de Andrei Trifănescu
Acluofobia de A.R. Deleanu
Bizaroproze de Flavius Ardelean
Contesa Aneke de Anna Vary
Mathias de Anna Vary
Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă
Copiii întunericului de Lavinia Călina
Ultimul avanpost de Lavinia Călina
Vânătoarea de Lavinia Călina
Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller
Olive Kitteridge de Elizabeth Strout
Slujitorii regelui de Mireille Calmel
Jocul umbrelor de Mireille Calmel
Patul lui Alienor de Mireille Calmel
De la stânga la dreapta.
Eroi fără voie(antologie)
Fetița prietenei mele de Dorothy Koomson
Fetele de înghețată de Dorothy Koomson
Manuscrisul anonim de Debra Ginsberg
The night circus de Erin Morgenstern
Evantaiul lui Yasumi de Jocelyne Godard
La capătul curcubeului de Vernor Vinge
The phantom of the Opera de Gaston Leroux
Emma de Jane Austen
Mic dejul la Tiffany de Truman Capote
N.P de Banana Yoshimoto
Grotesc de Natsuo Kirino
Ultimele două sunt cărți mai vechi, pe care le-am descoperit când făceam curat cu ai mei în diversele cărți din casă și au ajuns la mine.
Mici povestiri pentru oameni mari de Grigore Băjenaru
Și o carte de poezii de Coșbuc, pentru că e unul din puținii poeți ale cărui poezii chiar îmi plac.
De la stânga la dreapta.
Salvează-mă de Guillaume Musso
Și după de Guillaume Musso
Everville de Clive Barker
Casa scorpionului de Nancy Farmer
Călătorie în trecut de Vera Cowie
Arthur și piatra magică de Kevin Crossley-Holland
La răscruce de Kevin Crossley-Holland
Mărturia de Anita Shreve 
Flacăra iubirii de Nicholas Evans
The man in the iron mask de Alexandre Dumas
Anima Templi de Robin Young
Cum să scap de Matthew de Jane Fallon
A doua șansă de Jane Fallon
Un tip mortal de Marian Keyes
Ne vedem pe net de Leslie Oren
Magic de Melissa Bank
...și la sfârșit a rămas coșmarul de Oliviu Crâznic
De la stânga la dreapta.
Fata care a atins cerul de Luca di Fulvio
Poveste de iarnă de Mark Helprin
Culoarea sentimentelor de Kathryn Stockett
1Q84 de Haruki Murakami
Ascultă cum cântă vântul/Pinball 1973 de Haruki Murakami
În noapte de Haruki Murakami
Iubita mea, Sputnik de Haruki Murakami
Cronica păsării-arc de Haruki Murakami
Pădurea norvegiană de Haruki Murakami
În căutarea oii fantastice de Haruki Murakami
Dans dans dans de Haruki Murakami
La capătul lumii și în țara aspră a minunilor de Haruki Murakami
De la stânga la dreapta.
Starters de Lissa Price
Enders de Lissa Price
Războiul bătrânilor de John Scalzi
The Martian de Andy Weir
Ozz de Ștefana Czeller
Dragonul majestății sale de Naomi Novik
Cavalerul celor șapte regate de George R.R. Martin
A game of thrones de George R.R. Martin
A clash of kings de George R.R. Martin
A storm of swords de George R.R. Martin
A feast for crows de George R.R. Martin
A dance with dragons de George R.R. Martin

Iar acolo pe raft se află kindle-ul, pe care vreau să îl folosesc mai mult, a fost un pic cam abandonat și mi se pare păcat. Așa că, drept un fel de bonus, voi adăuga aici și cărțile pe care le am pe el, și cele citite și cele la care încă nu am ajuns. Sunt doar câteva.
Requiem for an assasin de Monica Ramirez
Viață dublă la veneția de Monica Ramirez
Fantoma de pe lac de Monica Ramirez
Cerneală și sânge de Cristina Czeller
Crux de Șerban Andrei Mazilu 
Magic&Madness de Șerban Andrei Mazilu 
Limbo de Șerban Andrei Mazilu 

Și am terminat, în sfârșit, nu m-am așteptat să iasă o postare atât de lungă :)) 
Astea sunt cărțile din biblioteca mea, în prezent. Dacă e ceva ce ați vrea voi să știți, nu știu, orice, eu răspund cu plăcere.  

7 comentarii:

  1. frumoasa biblioteca, imi place cum arata. si eu vrea sa invat japoneza, este inca un vis, sper sa fac pasi sa devina o realitate .:). spor la citit si la multe carti frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Biblioteca ta devine din ce în ce mai frumoasă cu fiecare postare pe care o faci. Îmi place foarte mult!

    Hm, mă surprinde că nu ți-a plăcut "Anima Templi". Cu toate că nu am citit cartea, sincer, mă asteptam să-ți placă. Dar si "Oameni, îngeri si demoni" si "Rendez-vous cu Rama". Mai ales că am citit de Arthur C. Clarke "Sfârșitul copilăriei", si mi s-a părut o carte foarte frumoasă. Chiar sunt surprinsă de aceste trei cărți; dintre toate cele tăiate, acestea trei mi-au sărit în fața ochilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! :)

      La Anima Templi nu mi-a plăcut stilul în care era scrisă și atunci nu am putut continua, mă enerva când citeam. Oameni, îngeri și demoni îmi amintesc că mi-a plăcut cum a început, apoi au ajuns frații ăia doi în lumea reală, I guess, și au făcut lucruri care mie mi s-au părut greu de crezut, adică nu am putut să cred că dacă ei ar fi făcut lucrurile alea oamenii nu ar fi devenit imediat suspicioși cu privire la ei. Chiar mi-a părut rău, dar asta e. Iar Rendez-vous cu Rama... sincer nu am citit prea mult din ea, am o chestie cu descoperitul de obiecte în spațiu, pentru că am citit ceva de genul înainte și nu mi-a plăcut, dar și mie mi-a plăcut Sfârșitul copilăriei. Nu știu, pentru mine SF-ul e un gen care mă prinde mai greu, dar e posibil să mai încerc să citesc cartea asta la un moment dat, dar nu știu când.

      Ștergere
  3. Ce bibliotecă frumoasă! Să le citeşti pe toate!
    Hmm, văd că nu prea ai clasici în rafturile acelea minunate! Dar poate nu-ți plac clasicii. Eh, fiecare cu gusturile lui! :D
    Drăguț blog! Succes mai departe cu el, o seară frumoasă şi numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :)
      Nu e neapărat că nu îmi plac clasicii, dar recunosc că nici nu prea sunt sigură care autori sunt considerați clasici și care nu, dar accept sugestii. :) Eu citesc orice îmi sună interesant.
      Merci, seară frumoasă și ție! :)

      Ștergere
    2. Te îndrăgosteşti pe loc de Zévaco! Nu a fost clasic, romantic mai mult. Acum citesc seria " Cavalerii Pardaillan " scrisă de el. E o serie superbă, reeditată anul trecut la editura Litera. Nu găseşti prea multe informații despre ea, pentru că au fost pierdite în timp aceste cărți... Oricum, acum se pot comanda de pe site-ul lor. Sunt la volumul "Comoara Faustei". Pur şi simplu ador autorul acesta! Dacă vrei, poți să-mi citeşti recenzia altui volum de pe blogul meu, uite link-ul: http://cartile-noptii.blogspot.ro/2016/01/iubirile-lui-chico-de-michel-zevaco.html?m=1

      Mă bucur că te-am ajutat! :)

      Ștergere