sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Currently watching + to watch

Postarea asta e inspirată de una pe care am văzut-o pe blogul Padeniye, și având în vedere că mi-am dat seama că mă uit la tot felul de filme/seriale, și am o listă de titluri pe care aș vrea să le văd, m-am gândit să scriu și eu ceva de genul. Doar că voi adăuga aici și toate serialele pe care le-am început, dar nu și terminat, și cred că sunt câteva.

Să începem cu serialele pe care le-am început:
  1. The big bang theory(2007 - ). Aici sunt la zi, cum s-ar spune, aștept următorul episod din sezonul 9. Și trebuie să spun că, deși are atâtea sezoane, cred că e încă destul de bun. Poate nu la fel de amuzant ca primele sezoane, dar îmi place cum a evoluat, atât ce se petrece, cât și personajele și relațiile dintre ele. 
  2. Once upon a time(2011 - ). Și cu serialul ăsta sunt la zi, am văzut ultimul episod care a apărut din sezonul 5, aștept luna martie pentru cealaltă jumătate a sezonului. Nu îmi e foarte clar ce vor să facă mai departe, adică după tot ce s-a întâmplat în prima jumătate... sunt un pic sceptică cu privire la continuare. Mi-a plăcut ce s-a întâmplat so far, dar nu prea văd cum au de gând să continue, dacă asta are sens.
  3. Sherlock(2010 - ). Nu mai țin minte exact de ce am început serialul ăsta, dar măcar l-am început când existau trei sezoane. Adică exact câte are și acum, plus un episod special de Crăciun, cel puțin cred că pentru asta a fost făcut. Și acum va trebui să aștept până în 2017 pentru sezonul patru, asta presupunând că nu se mută data și mai în viitor. Vreau următorul sezon, Sherlock e oribil din punct de vedere al ultimului episod de sezon, că te lasă cu un milion de întrebări și fără vreo certitudine referitoare la când vor apărea continuările.
  4. Lab rats(2012 - ). Nu știu ce să fac cu serialul ăsta, pentru că a ajuns într-un punct... ciudat și din câte am putut afla, încă nu s-a terminat. Eu sunt aproape de finalul sezonului trei și încă încerc să mă hotărăsc dacă să continui sau nu.
  5. The Flash(2014 - ). AKA noua mea obsesie și motivul pentru care probabil nu veți vedea vreo recenzie a unei cărți prea curând de la mine. De luni de zile tot îmi zic că vreau să văd dacă îmi place sau nu, dar episoadele de 40 de minute m-au tot oprit. Dar am văzut până acum primele 17 episoade și zău dacă nu m-aș uita încontinuu! O să recunosc că primul episod e un pic ciudat, dar toate începuturile a orice despre super-eroi mi se par la fel, și a avut ceva care să mă facă să vreau să continui și mă bucur că am făcut-o. Singurul lucru care mă îngrijorează e că o dată ce voi ajunge la zi cu el va trebui să aștept să apară episoadele din sezonul doi, care e în producție acum.
Am început prea multe seriale... Și toate sunt încă on-going, yay...

Dar am și două seriale pe care mă gândesc să le încep, nu știu când, but one day I might.
  1. Gilmore girls(2000 - 2007). Da, e terminat, da, are 7 sezoane, motiv pentru care încă nu m-am apucat, dar am văzut episoade pe la TV din când în când și mi se pare drăguț. Nici nu vreau să știu câte episoade sunt în total...
  2. Super girl(2015 - ). De când am auzit prima dată de personaj, mi s-a părut interesant, și știu de serial de o vreme, dar fiindcă nu am auzit păreri prea bune despre el, l-am tot evitat. Dar vreau măcar să îi dau o șansă, să văd ce părere voi avea eu despre el, pentru că trailer-ul mi s-a părut interesant. Dacă îmi va plăcea sau nu, rămâne de văzut.
Și am și câteva filme despre care știu că apar anul ăsta pe care vreau să le văd. Nu mai aduag și alte filme pe care tot zic că le văd de un timp, lista ar deveni mult prea lungă.
  1. Deadpool. Nu știu mai nimic despre personaj, dar am tot văzut trailer-ele și cred că arată super, plus că e Ryan Reynolds în rolul principal, și cred că o să fie bun. Sper să nu mă înșel.
  2. Batman vs Superman: Dawn of justice. Nu știu ce așteptări să am de la filmul ăsta, ce am văzut din trailer mi s-a părut că arată bine, dar nu cred că va fi chiar ce promite titlul că va fi, adică nu cred că o să se lupte prea mult unul cu celălalt, e doar un feeling al meu. Dar tot sunt curioasă să îl văd, și numai pentru toate discuțiile pe care le-am tot văzut de-a lungul anilor despre cine ar câștiga într-o astfel de luptă. 
  3. Captain America: Civil War. Adică e următoarea parte din MCU, trebuie să îl văd, iar trailer-ul arată bine, cred că va fi interesant, și am o slăbiciunea pentru Bucky.
  4. Now you see me 2. Nu am așteptări la momentul ăsta, nu am văzut niciun trailer, dar mi-a plăcut atât de mult primul, încât îl voi vedea pe al doilea oricum, și sper să fie bun. Am o slăbiciune și pentru magie.
  5. Suicide squad. O să recunosc că nu sunt convinsă că e genul de film care mi-ar plăcea, dar are legătură cu super-eroii, deci one way or another I will see this movie. Măcar de curiozitate.
  6. Doctor Strange. Recunosc că nu știu mai nimic depsre personaj, dar BENEDICT CUMBERBATCH!!! 
Probabil că voi mai descoperi și alte filme pe parcursul anului pe care voi vrea să le văd, dar astea cinci sunt cele pe care vreau neapărat să le văd în cinema.

Asta ar fi tot ce aș avea de spus despre subiectul ăsta, nu sunt chiar cinefilă, cel puțin nu cred, dar găsesc câte o chestie din când în când care ajunge să mă obsedeze... Oh well. 

2 comentarii:

  1. Și eu mă uit la The big bang theory. Apropo, am primit și eu un tag și-l dau mai departe, să nu mă înjuri :)) http://lavinia-calina.blogspot.ro/2016/01/reminds-me-tag.html

    RăspundețiȘtergere