December favorites

Am câteva lucruri despre care aș vrea să vorbesc, nu multe totuși. Să încep cu muzica.

Am tot auzit melodia la radio și mi-au plăcut și versurile și ritmul, și am ascultat-o de foarte multe ori de atunci. Îmi dă o stare de bine, mă face să zâmbesc.


Următorul lucru e un ruj pe care cred că îl am din noiembrie, dar nu l-am folosit prea mult. E o culoare ceva mai închisă decât m-am așteptat și de aceea o perioadă nu am fost sigură dacă e ok să îl folosesc ca pe celelalte, mai ales că la mine culorile se văd ceva mai intens decât par a fi la prima vedere. Dar mi-am dat seama că genul ăsta de culori, mai închise, mă fac să par un pic mai matură și de atunci m-am îndrăgostit un pic de culoarea asta. Nu o folosesc în fiecare zi, dar îmi place cum îmi stă cu ea.





De mult tot zic că vreau fard de pleoape și cum a fost Crăcinul, am primit setul din stânga. Cred că trișez un pic punându-l la favorite, pentru că încă nu am avut ocazia să folosesc fardul, dar îmi plac prea mult culorile! 






Agenda asta mi-a dat-o mama(nu știu de unde a primit-o), dar mi-a zis că s-a gândit la mine când a văzut-o și știa ea de ce. E atât de frumoasă! Și are și destule pagini, mai multe decât agenda pe care o am de obicei în geantă. 
Inițial nu am știut ce să fac cu ea, dar apoi m-am gândit să o folosesc pentru a nota idei pentru povești, ceea ce am început să fac, pentru că am uitat unele lucruri la un moment dat și asta nu mi-a plăcut. Și mă mai gândeam să o folosesc pentru liste sau idei pentru blog, postări și alte asemenea. Încă nu m-am hotărât complet din punctul ăsta de vedere.



Asta e o cremă de față, primită la fix aș putea spune, pentru față. Am o piele care mă enervează, uscată și sunt conștientă că trebuie să fac ceva, iar asta e o cremă hidratantă, cred, și miroase foarte frumos, ceea ce e mereu de bine, plus că îmi place cum se simte pe piele. Yay!





Și mai vreau să menționez o melodie.
Până acum, mi-au plăcut toate piesele lui Randi, și nici asta nu este o excepție!

Cam atât ar fi, nu prea multe. Dar m-am ținut de rubrica asta tot anul 2015, nu m-am așteptat când m-am apucat, dar mă bucur. Îmi dă un mod de a vorbi și despre alte lucruri care mă interesează, dar despre care nu aș scrie altfel.

Comentarii

  1. Cremele de la nivea sunt foarte bune , mai ales pe timp de iarna cand e frig si tenul se usuca. Imi plac lucrurile tale favorite. Luna trecuta mi-a placut sa folosesc foarte mult crema hidratanta de la bioderma, sensibio e foarte buna pentru tenul mixt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud asta, eu până acum nu am folosit prea mult produsele lor. Și eu am un ten mixt, mai ales uscat, ceea ce mă enervează, de aceea încerc să fac ceva cu el.

      Ștergere
  2. Interesantă coincidență - am primit exact același fard luna asta! :))
    Well, să le folosești sănătoasă și An nou minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am așteptat la o asemenea coincidență :))
      Merci, un an minunat de asemenea! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu