sâmbătă, 2 ianuarie 2016

December wrap-up

Nu știu cum să încep postarea asta, mereu am o stare de confuzie la început de an, I have no idea why. Dar, trebuie să scriu postarea asta, și cea cu favoritele pe luna decembrie, și noul bookshelf tour, deci cu cât mă apuc mai repede cu atât mai bine.
  1. Ozz de Ștefana Czeller. După ce am citit Lacrimile diavolului, am știut că mai trebuie să citesc și altceva scris de această autoare, iar asta suna interesant, și mi-a plăcut foarte mult! Subiectul principal nu e ceva la care te-ai aștepta, vampiri în orașul Ozz și un detectiv particular care încearcă să găsească o fată dispărută, dar trebuie să recunosc că totul s-a legat mult mai bine decât m-aș fi așteptat. Eu i-am dat 4/5 stele pe Goodreads, și recomand mai ales dacă vă sună interesant întreaga idee.
  2. Ucenicul de Tess Gerritsen. Primul volum din seria asta nu mi-a plăcut deloc, dar după cartea mai sus menționată aveam chef de o carte thriller, iar volumele din seria asta erau singurele din biblioteca mea. Și mă bucur că am decis să continui, pentru că volumul ăsta mi s-a părut mai bun decât primul, chiar mi-a plăcut. Nu la fel de mult ca celelalte volume pe care le-am citit, but it's getting there. I-am dat 3/5 stele pe Goodreads, și voi citi și restul volumelor din serie pe care le am în bibliotecă anul acesta, probabil.
  3. Nume de cod: Arkon de Anamaria Ionescu. Nu a fost ce m-am așteptat, am rămas un pic dezamăgită la final. Are o idee care mie mi-a plăcut destul de mult, nu și modul în care a fost dezvoltată, mi s-a părut grăbită și aș fi vrut să cunosc personajele mai bine. I-am dat 3/5 stele pe Goodreads, because of reasons, dar nu sunt sigură dacă voi continua sau nu seria. We will see.
  4. Silmarillion de J.R.R. Tolkien. După ce am citit asta, am fost convinsă că nu voi mai citi altceva în 2015 și am avut dreptate. Am fost și ocupată în ultimele zile, dar nici că am vrut să încerc să încep altceva, m-am gândit întruna la cartea asta, mi-a plăcut mult mai mult decât LOTR și nu cred că voi putea găsi suficiente cuvinte ca să o laud; 5/5 stele pe Goodreads, mi s-a părut absolut incredibilă!
Asta este pentru ultima lună din 2015, ianuarie deja a început, iar eu încă nu m-am hotărât ce voi citi mai departe. Am câteva cărți pe kindle pe care aș fi tentată să le încep, dar momentan nu citesc nimic. Dar sper să mă reapuce cheful curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu