miercuri, 13 ianuarie 2016

Leapșă: Reminds me TAG

Am primit leapșa de la Lavinia, thank you! :)
Nu știu cât de bine voi reuși să răspund, dar e totuși un gen de leapșă pe care nu cred că l-am mai văzut, so yeah.

Reguli: 
 - Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
 - Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
 - Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
 - Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația).
 - Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

1. O carte care îți amintește de copilărie.
Albă va zăpada, pentru că pe vremea când încă nu știam să citesc, rugam pe toată lumea să îmi citească povestea asta, chiar și după ce o învățasem pe de rost.

2. O carte care îți amintește de școală.
Cișmigiu et comp de Grigore Băjenaru. Acțiunea se petrece într-un liceu, și prezintă multe dintre șotiile pe care le făceau protagoniștii, ce altceva mi-ar putea aminti mai bine de școală? Eu sunt o fire liniștită, dar îi urmăream pe ceilalți făcând prostii, am niște amintiri destul de amuzante.

3. O carte care îți amintește de mâncare.
Cianură pentru un surâs de Rodica Ofog-Brașoveanu, din simplul motiv că Melania mănâncă multe dulciuri.

4. O carte care îți amintește de vacanță.
Căderea îngerului de Kristin Hannah, pentru că am citit-o într-o vacanță, atunci când nu mă plimbam de colo-colo, și îmi amintesc cu dag de ea.

5.  O carte care îți amintește de o carte.
...și la sfârșit a mai rămas coșmarul de Oliviu Crâznic. Pe parcurs, mai ales când se tot discuta despre misterul întregii povești, nu mă puteam gândi decât la o carte de Agatha Christie, Zece negri mititei

6. O carte care îți amintește de sărbători.
Fetița celei de-a șasea luni de Moony Witcher, pentru că a fost cadou de Crăciun de la părinții mei prin clasa a cincea, cred, și m-a atras imediat, eu care la vremea aia nu prea citeam.

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)
Zeii pedepselor cerești de Jennifer Cody Epstein, de Japonia, pentru că o parte din ea se petrece în țara aceea, țată pe care eu vreau să o vizitez la un moment dat, dacă îmi voi permite vreodată.

8. O carte care îți amintește să iubești.
Hoțul de cărți de Markus Zusak, poate și pentru că se petrece în timpul perioadei holocaustului.

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.
Destine pierdute de Adina Speteanu, când mă gândesc la Natalia îmi amintesc că ar trebui să am ceva mai multă încredere în mine. Am făcut progrese, dar încă există loc de mai bine, nu sunt chiar unde aș vrea să fiu din punctul ăsta de vedere.

10. O carte care îți amintește de tine.
Eh, asta e o întrebare interesantă, că nu mă gândesc la asta atunci când citesc, trebuie să caut un pic prin lista de cărți citite să văd dacă găsesc ceva. O să zic The night circus de Erin Morgenstern, pentru că visez mult cu ochii deschiși, mai ales la lucruri imposibile, gen lumi magice, multă magie la mine în cap, iar cartea asta a fost perfectă pentru minte din punctul ăsta de vedere.

Leapșa o poate lua oricine, dar o voi da mai departe următorilor: AndreeaSaraGhandaChucky.

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tag. Îl voi face, sper, zilelea care vor urma.

    Menționarea de la numărul 8 m-a făcut puțin să mă emoționez. Și așa cum ai spus și tu, se întâmplă în acea perioadă atât de oribilă.

    RăspundețiȘtergere