vineri, 22 ianuarie 2016

Stuff

Nu știu ce titlu să dau postării ăsteia, și sinceră să fiu tot îmi zic că scriu asta, pentru că nu pare a fi o idee chiar atât de rea, dar tot evit să o fac, for whatever reason. Dar am senzația că o să mă simt mai bine după ce o scriu. Însă, înainte să încep, trebuie să spun că unele lucruri vor fi vagi, asta pentru că nu vreau să am vreo surpriză în real life, și de asemenea pe aici s-ar putea să fie și câteva chestii complet random. 

Primul lucru, și probabil cel care va fi cel mai vag, e faptul că am un nou job, tot pe perioadă determinată, ceva mai lung decât ce am avut până acum, și un pic mai bine plătit, which is always a good thing. Nu e chiar ce m-am așteptat să fie, să zicem că nu e chiar domeniul meu de vis, dar mai câștig experiență și mai văd ceva nou, nu strică niciodată.

Și că tot ziceam că îmi pot permite anumite lucruri, unul dintre multele chestii pe care mi le doresc este de a participa la Atelierul de SF&Fantasy, despre care am aflat că va avea loc în perioada 22 februarie - 3 aprilie. Am vorbit cu unii dintre participanți la lansarea antologiei Eroi fără voie, rezultat al primului atelier dacă nu mă înșel, și am aflat câteva lucruri care m-au convins că poate e o idee bună. Și oricum de stricat nu are cum să strice, plus că sunt în căutare de feedback pe partea asta. I want to get bettter, în primul rând pentru mine. Oricum, ar trebui să fie frumos, mai ales odată ce se mai duce un pic timiditatea de la început. 

Un alt lucru pe care l-am aflat zilele astea este faptul că a apărut la editura Trei ultimul volum din seria Mistborn, Eroul evurilor de Brandon Sanderson. Eu am citit primele două volum în 2013, și am fost surprinsă că a trecut atât de mult timp de atunci și tot nu am terminat seria. Faza e că primul volum mi-a plăcut foarte mult, dar personajul meu favorit a murit, și i-am simțit lipsa în al doilea, unde au murit și mai multe personaje pe care le îndrăgeam și asta, împreună cu alte lucruri pe care nu le voi înșira aici, m-au oprit din a citi ultimul volum. Dar încă sunt curioasă într-un fel să văd care va fi finalul și mă gândesc să o cumpăr în română, cu riscul ca totul să sune ciudat, cum pe primele două le-am citit în engleză. Și dacă tot sunt la capitolul cărți, am văzut pe Facebook că se poate precomanda de pe site-ul Nemira Brigăzile fantomă de John Scalzi, al doilea volum din seria Războiul bătrânilor, și o vreau! Primul volum mi-a plăcut mult, și deși știu că volumele următoare urmăresc alte personaje, tot vreau să continui, pentru că mi-a plăcut mult și lumea.

Am crezut că până acum voi termina și de citit La capătul lumii și în țara aspră a minunilor de Haruki Murakami, dar nu s-a întâmplat. Am citit destul de mult din ea în weekend-ul trecut, sunt pe la jumătate, dar am fost prea obosită săptămâna asta ca să mă pot concentra pe citit. Și nici nu are vreo legătură cu job-ul. Am o perioadă din aia tâmpită în care oricât de epuizată aș fi nu pot să dorm. Și e ridicol, nu cred că la vârsta mea ar trebui să am asemenea probleme. Dar bine că există pastilele alea din plante, pentru că eu nu iau somnifere, au niște efecte ciudate și nu îmi place ideea. Dar sper ca măcar în weekend să termin cartea asta pentru că abia aștept să vorbesc despre ea! Murakami e genial!
Și dacă tot a devenit ăsta un blog despre cărți, în mare parte, am descoperit niște reduceri interesante pe Librărie.net, ceea ce în punctul în care mă aflu e ceva foarte periculos. Pentru că m-am simțit destul de mizerabil în săptămâna care a trecut, am o înclinație mult mai mare spre a vrea să cumpăr chestii, printre care cărți. Și, da, știu că am destule necitite, dar e ceva la ideea de a cumpăra chestii care mă face să mă simt mai bine. Și e cu atât mai periculos cu cât în prezent am surse financiare pentru asta. Mai face cineva lucrul ăsta? Sper că nu sunt doar eu. Dar pe de altă parte nu cred că ar trebui să mă simt prost pentru asta, mai ales că jobul fiind pe perioadă determinată, nu știu ce se va întâmpla după, cât timp va dura până voi găsi altceva și atunci dacă nici acum nu profit de asta, atunci când?

Cam astea ar fi gândurile mele random din ultima săptămână, nu știu cât de legate sunt unele de altele, dar mă simt un pic mai bine acum că le-am scris. Dacă ați avut răbdare să citiți toate astea, mulțumesc, chiar apreciez!

2 comentarii:

  1. ce imi place giful care l-ai pus. A fost foarte frumos filmul cu The little women, nu stiu daca l-ai vazut. Am vazut ca ai mentionat niste serii interesante, despre care nu am auzit, trebuie sa caut pe google si sa le citesc descrierea, m-ai facut curioasa. Si mie imi place sa cumpar lucruri, dar si carti, nu exagerez, insa uneori trebuie sa iti cumperi si ceva pentru tine mai ales cand muncesti, trebuie sa iti oferi un mic premiu pentru munca depusa. Spor la citit si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am văzut, dar mi-a plăcut mult și poza și textul de pe ea :)
      Dacă vei citi unele din seriile pe care le-am menționat, sper să îți placă!
      Mulțumesc, la fel! :)

      Ștergere