joi, 11 februarie 2016

Achiziții(42)

Recunosc că în ianuarie am cam comis-o la capitolul cărți, în sensul că la final, după ce mi-am făcut calculele mi-am dat seama că nu mai am bani de abonament la metrou... oups! But I regret nothing! Am avut o lună nu chiar minunată, iar cărțile mă ajută, orice numai să nu dau cu ochii de realitate, cum s-ar zice. 
Bine, de fapt nu am primit toate cărțile, dar una e precomandă și încă nu a venit, o voi menționa oricum, pentru că trebuie să vină până la urmă. 
E vorba despre Brigăzile fantomă de John Scalzi, al doilea volum din seria Războiul bătrânilor. De cum am văzut pe facebook că poate fi precomandată am vrut să o am. Primul volum mi-a plăcut mult și, chiar dacă știu că volumele următoare nu urmăresc același personaj, tot vreau să citesc continuarea.

Asta a fost prima carte pe care am pus ochii în ianuarie, iar după aceea am reușit să îmi cumpăr cărți în două ocazii diferite. Prima dată online, pentru că mama voia să comande puzzle-uri de pe Librărie.net și trebuia o anumită sumă pentru a fi transportul gratuit. Neavând ce face, am aruncat și eu o privire pe site și... mda, să zicem că am făcut restul comenzii...
Copiii lui Hurin de J.R.R. Tolkien am luat-o pentru că vreau să citesc tot cea scris Tolkien, inclusiv volumul de povești neterminate. În plus, povestea asta apărea mai pe scurt în Silmarillion și mi-am zis că de ce nu? Și am descoperit că are și ilustrații!
O mie nouă sute optzeci și patru de George Orwell îmi tot zic că o citesc de când am citit Animal Farm de el, dar până acum tot o puneam deoparte când îmi cumpăram cărți. Dar de data asta mi-am zis că trebuie să o am să o citesc, mai ales că sună și bine.
Iar Eroul evurilor de Brandon Sanderson a ajuns în coș din două motive: am citit primele două volume în engleză în 2013 și încă nu am terminat seria, și m-am gândit că dacă o am o să fiu mai înclinată să o și citesc pentru că încă vreau să aflu cum se termină trilogia. Iar coperta nu e rea deloc, simțeam nevoia să zic asta.
Și pentru că mai îmi trebuia un pic până la suma necesară, am luat și două cărți de Agatha Christie, că tot nu am mai citit nimic de autoare de ceva timp și până acum mi-a plăcut ce am citit de ea. Am luat Cu cărțile pe masă și Răul sub soare după ce am citit rezumatele pentru muuulte alte volume și am decis că astea sună cel mai interesant în prezent. Și pentru că Poirot!

Apoi am fost în Mall cu mama să căutăm un cadou pentru o zi de naștere și dacă tot ne plimbam pe acolo am intrat și în Cărturești, și dacă m-a lăsat să mă uit în voie am găsit câteva cărți și nu m-am putut abține.
Am găsit The winner stands alone de Paulo Coelho la un preț mult mai bun în engleză decât l-am văzut vreodată în română și zic că o citesc de cel puțin doi ani. Am mai citit de autor Manualul războinicului luminii, parcă așa se numea, și mi-a plăcut. Iar asta chiar sună interesant, și nu chiar la fel de filozofică ca altele, sunt curioasă să văd cum o să mi se pară și a trecut ceva timp de când nu am mai citit în engleză.
Și la Copiii din miez de noapte de Salman Rushdie mă uit de cel puțin un an și am văzut-o la un preț care mi s-a părut ok, prin alte librării era mai scumpă, și mi-am zis că acum e momentul. Cred că va avea ceva magic cartea asta, chiar dacă nu știu de ce am impresia asta, dar sună interesant.
Și ultima carte pe care am luat-o din Cărturești a fost Kafka pe malul mării de Haruki Murakami. Mai am două alte cărți ale lui în bibliotecă, dar am văzut pe internet comparații între ea și La capătul lumii și în țara aspră a minunilor și trebuie să știu și eu de ce, fără să caut spoilere pe internet. Plus că din câte am văzut, asta e una din cele mai bine cunoscute și lăudate cărți ale lui. 

Și poza de grup:
Încep să cred că foarte curând nimeni nu o să mă mai creadă când voi spune că volumele groase mă intimidează pentru că pare că am o pasiune pentru ele, cel puțin din ultimele book hauls cam asta cred că ar reieși. 

Un comentariu:

  1. "Războiul bătrânilor" sună interesant, iar coperțile la aceste două volume sunt foarte frumoase. Da, până nu citesc cele patru cărți ale lui Tolkien, nici nu mă gândesc să mă apuc de altceva, cu toate că și cartea "Copiii lui Hurin" pare a fi faină. Cât despre cartea lui Orwell tot zic că o să mi-o cumpăr, dar știi cum e, dai peste alte cărți, și de cele pe care le ai în plan, cam uiți. :))

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere