luni, 29 februarie 2016

February Wrap-up

  1. Eroi fără voie. O antologie a grupului literar Secția 14. Nu prea citesc eu proză scurtă, dar până acum de câte ori am decis să îi dau o șansă nu am fost dezamăgită. Este și cazul cărții de față, chiar mi-a plăcut rezultatul. Sigur, unele povești mi-au plăcut mai mult decât altele, dar per total eu zic că merită citită și voi urmări să văd ce altceva vor mai publica. 4/5
  2. Rendez-vous cu Rama de Arthur C. Clarke. Nu mi-a plăcut atât de mult pe cât aș fi sperat, dar în mare cred că e și vina mea, pentru că nu am avut absolut nicio înclinație spre fizică/matematică și orice are vreo legătură cu ele, și atunci multe lucruri mi-au intrat pe o ureche și mi-au ieșit pe cealaltă. Totuși, conceptul poveștii chiar mi s-a părut interesant și lumea creată de autor, iar la final nu regret că am citit-o și probabil voi mai încerca și alte cărți ale autorului în viitor. 3/5
  3. Crux de Șerban Andrei Mazilu. Asta e una din cărțile alea pe care le voi tot menționa, pentru că vreau să fie citită de cât mai mulți. Nu am sufieciente cuvinte pentru a descrie cât de mult mi-a plăcut și cred că mă voi gândi mult timp la ea. I loved it! 5/5
  4. Magic&Madness de Șerban Andrei Mazilu. Asta e de fapt o nuvelă, dar o iau în considerare oricum, pentru că îmi place prea mult lumea! Nu aveam în plan să o citesc acum, dar am deschis fișierul, să văd cum începe, și când am văzut că e vorba de Andrew nu am putut să rezist, îmi place prea mult personajul. Singura mea plângere e că a fost prea scurt! Mi-a plăcut mai ales pentru că am putut vedea mai multă magie din partea vrăjitorului, dar și pentru că am mai aflat câte ceva atât despre Andrew, cât și despre cum i-a cunoscut pe Thomas, Lexi și Victoria. Evenimentele de aici au loc înainte de primul volum din serie, și acum sunt curioasă să văd ce conține al treilea volum, care e de altfel tot o nuvelă. 5/5
Asta ar fi. Am încercat să citesc Emma de Jane Austen, dar nu mi-a plăcut deloc personajul principal, povestea era destul de previzibilă și m-am plictisit. Iar după ce am citit pe internet, din greșeală, cu cine rămâne ea la sfârșit nu am mai avut nicio dorință de a o termina.
Nu știu dacă să scriu un fel de mini-recenzie pentru Magic&Madness, pentru că pe Goodreads scrie că are doar 39 de pagini, dar spuneți-mi dacă ați fi interesați să vedeți una. 

3 comentarii:

  1. Eu as fi curioasa. Nu stiu despre ce e cartea si pare interesantă. Nu am mai auzit niciodata despre ea.
    Felicitări pentru wrap-up-ul de luna asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai făcut foarte curioasa în legătură cu nuvela. Eu chiar as vrea sa citesc o mini-recenzie la ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai făcut foarte curioasa în legătură cu nuvela. Eu chiar as vrea sa citesc o mini-recenzie la ea :)

    RăspundețiȘtergere