marți, 2 februarie 2016

January favorites

Tocmai ce mi-am dat seama că m-am ținut de rubrica asta tot anul trecut și încă vreau să mă țin de ea. Yay! Nu am fost eu prea convinsă atunci când am început să postez lucruri de genul că va și ține, dar mă bucur totuși că nu m-am lăsat de ea. Sper că vă place și vouă, măcar puțin :)

Revenind la scopul postării, am adunat câteva lucruri, mi-am tot notat pe parcursul lunii diverse, iar acum voi vorbi despre ele. Sper totuși ca postarea să nu fie prea lungă. O voi lua în ordinea în care mi-am scris lucrurile cu pricina pe listă.

Primul lucru ar fi că mi-am găsit un nou job. Știu că am scris că nu e chiar ce mi-aș dori, dar tot prezintă și doup lucruri pozitive: mai câștig niște experiență, care cred că e destul de importantă în contextul meu, plus că mai câștig niște bani și îi pot investi înspre lucruri care îmi fac plăcere. Ăsta e mereu un lucru cât se poate de bun.

Următorul punct pe listă e un seria de care m-am apucat în ianuarie, am terminat primul sezon în vreo săptămână, nu mi-a dat pace până nu am ajuns la finalul lui, iar acum aștept să se termine sezonul doi pentru a putea vedea toate episoadele într-un timp scurt. E vorba de The flash și e una din noile mele obsesii, chiar îmi place! Iar al doilea sezon a început cu ideea de lumi paralele, idee pe care mi-e un pic greu să o înțeleg, dar abia aștept să văd ce vor face cu ea.


Am găsit melodia din întâmplare și mi-au plăcut mult versurie, am ascultat-o întruna în ianuarie și încă nu m-am plictisit de ea, plus că îmi place și ritmul.

După cam doi ani de la finalul sezonului trei, a apărut un episod special din Sherlock, The abominable bride, și... nici nu știu ce aș putea spune despre episodul ăsta, în afara faptului că eu cred că e făcut special ca să se joace cu mintea celor care se uită. E ciudat făcut, și a durat ceva până când am reușit să înțeleg ce anume era real și ce, iar finalul nu a făcut decât să mă facă să râd, într-un mod ciudat, pentru că special e pus acolo așa ca să nu mai știi ce ar trebui să crezi. Mi-a plăcut totuși și sper ca sezonul patru să nu se mai lase mult așteptat, vreau să știu ce se întâmplă mai departe!!!

Trecând la lucruri mai vesele, am găsit în sfârșit două pe care le căutam de ceva timp și mă enerva că nu le găseam nicăieri. 


Primul e geanta din dreapta. Îmi trebuia exact una de dimensiunea ei, dar nu găseam și una care să nu fie doar un mare sac în care se aruncă chestii, ci să fie cumva compartimentată, ca să zic așa. Plus că mai erau și scumpe. Dar am găsit-o pe asta, e exact ce îmi doream, are mai multe buzunare în interior, și unul exterior în spate, unde pot pune diverse cartele, și îmi place și culoarea și materialul din care e făcută.




Al doilea lucru pe care îl căutam era un calendar, dar care să aibă ca poze picturi ale lui Kinkade. De când am văzut picturile lui pentru prima dată m-am îndrăgostit de ele, iar când am găsit primul calendar de genul mi-am zis că nu mai vreau alt tip de calendar pe perete. Cred că ăsta e al treilea an în care am calendar cu picturile lui Kinkade și mai că îmi pierdusem speranța că voi mai găsi vreunul. Da, e mai scump, dar mie personal mi se pare că merită. Numai uitându-mă la picturile lui și mi se înseninează ziua!




Asta e o altă melodie de care m-am îndrăgostit recent, nu pot spune exact de ce, dar îmi place foarte mult! 

Și ultimul lucru de pe listă e un film pe care l-am văzut din întâmplare pentru că era la TV și de care m-am îndrăgostit. Se numește Eternal sunshine of the spotless mind și e acum printre preferatele mele, mi-a plăcut foarte mult mai ales mesajul, cât și modul inedit în care a fost construit întregul film, chiar dacă pentru un timp nu am înțeles la ce exact mă uit. Dar la final m-a lăsat un cu un zâmbet imens pe față și sunt destul de convinsă că o să îl tot recomand de acum încolo!

Și, gata, asta e tot ce am adunat pentru luna ianuarie. Luând în considerare tot ce s-a întâmplat, cred că nu am început anul chiar rău. Sunt curioasă să văd cum va fi anul mai departe.
Sper că ați avut un început de an cât mai bun!

2 comentarii:

  1. The Flash este un serial pe care vreau să-l văd încă de când am auzit despre el, și deși tot ce ai zis momentan despre el mă face să vreau să mă uit la el și mai mult, din păcate nu cred că am încă timpul liber sau motivația să mă dedic unui astfel de hobby... of, of. Ei bine, la vară (zic asta încontinuuuuu).
    Obsedata de genți din mine este foarte entuziasmată să o vadă pe a ta: îmi place mult și sper să fii mulțumită de ea până la capăt ;)
    Și mă bucur că ți-a plăcut și filmul, eu l-am văzut acum ceva timp și mi s-a părut ciudățel, dar într-un mod care mă face să vreau să plâng. Of, of.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă! :D
      E ciudat, nu o să zic nu, dar tot m-a lăsat cu un zâmbet pe față la final și mi-a plăcut ce au reușit să creeze. M-a luat prin surprindere în mod plăcut de multe ori :)

      Ștergere