marți, 9 februarie 2016

Totally Should've Book Tag

Merci Sara și Andreea pentru leapșă! Nu știu cât de bine mă voi descurca să răspund la întrebări, but I will try my best.

1. O carte care ar trebui să aibă un sequel (o continuare).
M-am uitat de două ori prin lista de cărți citite și zău dacă știu cum să răspund la întrebarea asta. Mai ales că nu mă pot numi fană a seriilor în general. Pas.

2. O carte/serie care ar trebui să aibă un spin-off.
The night circus cu siguranță! Nu vreau continuare, nu cred că ar fi o idee bună, dar un spin-off cred că ar merge mult mai bine.

3. Un autor care ar trebui să scrie mai multe cărți.
Erin Morgenstern. Cartea mai sus menționată a apărut în 2011 din ce am văzut pe Goodreads și suntem în 2016 și nu a mai apărut nimic de ea... *cries*!

4. Un personaj care ar trebui să rămână cu altcineva.
Singurul exemplu care îmi vine în minte e cât de mult am urât faptul că Katniss a rămas cu Peeta, mereu mi-a plăcut mai mult de Gale.

5. O carte care ar fi trebuit să se termine altfel.
Nu am înțeles nici până acum prea bine finalul din Magazinul de sinucideri, l-am citit, și am continuat să mă holbez la pagini câteva minute și nici acum nu pot să cred că s-a terminat așa. Nu știu ce alt final ar fi putut avea, dar...

6. O carte după care ar trebui să se facă un film.
The night circus! Cred că dacă ar fi făcut bine ar ieși ceva genial! Se vede cât de mult iubesc cartea asta, nu?

7. O carte după care ar trebui să se facă un TV show.
Seria Alina Marinescu. Sunt convinsă că ar ieși ceva minunat, mai ales că materialul e atât de bun, nu aș rata un episod!

8. O carte care ar fi trebuit să aibă un singur fir narativ.
Nu am citit prea multe cărți cu mai multe fire narative, iar cele pe care le-am citit nu cred că ar fi avut același farmec dacă erau povestite din perspectiva unui singur personaj. Pas.

9. O carte care ar fi trebuit să aib un alt cover.
Posibil cele mai oribile coperți pe care le-am văzut până acum. Și nu reflectă deloc cât de minunată este seria de fapt. 

10. O carte care ar fi trebuit să păstreze cover-ul original.
Bărbați și alte catastrofe de Kerstin Gier. Serios, oricare din celelalte coperți e mai bună decât cea din varianta românească.

11. O carte care ar fi trebuit să se oprească la primul volum.
Twilight. Da, da, știu că nu e chiar o carte bună, și că mulți o urăsc, dar rămân la părera mea că faptul că a devenit serie a făcut ca totul să devină mai rău. Iar eu sunt una din persoanele căreia i-au plăcut la momentul ăla, adică la 15 ani, seria asta. Măcar Gazda nu a suferit din aceeași cauză.

Știu că nu am dat răspunsuri prea minuate, dar a trebuit să caut ceva pentru a răspunde la unele dintre ele. Dau leapșa mai departe: Ozy, Ghanda, Alexandra și oricui mai vrea să o facă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu