marți, 1 martie 2016

February favorites

Luna asta a fost scurtă și plină de tot felul de evenimente, și nu am adunat prea multe, dar sunt câteva lucruri despre care aș vrea să vorbesc. 

Probabil că ăsta nu e un lucru nou, dar mie mi-a plăcut foarte mult The night circus de Erin Morgenstern, și sunt tristă că încă nu a mai publicat nimic. Dar recent am aflat că există o serie de povestiri scurte scrise de autoare, pe baza unor poze. Se numesc Flax Golden Tales și am început să le citesc și chiar îmi plac. Până acum, din ce am citit, mi-au plăcut foarte mult Mistery Street și Hallowed Halls. Am înțeles că sunt destul de multe în total și am în plan să le citesc pe toate, dar în timp. Nu vreau să le termin prea repede.

Următorul lucru pe lista mea este Deadpool. Având în vedere că eu nici nu știam de existența personajului acestuia, a ajuns să mă intereseze foarte mult persoana lui, mai ales după ce am văzut filmul. Știu că nu e un personaj pozitiv, dar are ceva care mie îmi place foarte multe, chiar dacă nu pot pune punctul pe i. Filmul l-am văzut deja de două ori în cinema și aș putea să îl tot văd fără să mă plictisesc de el. E foarte distractiv de urmărit și, deși e violent, nu are extrem de mult sânge, ceea ce eu am apreciat, pentru că nu suport să văd mult sânge.

Nu mai țin minte exact unde am găsit geanta din dreapta, dar efectiv nu am putut rezista. Mai ales că nu seamănă cu nicio alta pe care am avut-o până acum. Îmi plac mult și culorile, iar ceea ce m-a făcut să nu pot zice nu e faptul că are multe buzunare. Numai în față are trei, mai are unul la spate și în interior și dimensiunea e ideală.
Am prea multe genți, ar trebui să stau departe de magazine un timp...

Până la urmă am decis să mă înscriu la un atelier, numele exact cred că e Atelier SF&F 3. Am mai auzit de el și când se începuseră încriserile pentru celelalte două ediții, dar la momentul acela nu dispuneam nici de bani nici de timp, ceea ce acum pot spune că am într-o anumită măsură și părea o idee bună. De stricat m-am gândit că oricum nu are cum să strice, și până acum pot spune că îmi place. Iar dacă până la final voi reuși să mă reapuc serios de scris eu îl voi considera un succes. Cu ultimul an de facultate și primele joburi, scrisul a ajuns pe un plan secund, iar acum nu mai știu exact de unde să îl apuc. Plus că e un sentiment plăcut să fii într-un grup cu persoane cu același interes cu al tău.

Probabil că o să vă plictisiți de cât de mult mă veți auzi vorbind de Crux, scrisă de Șerban Andrei Mazilu, dar m-am îndrăgostit un pic de lumea creată în cartea asta și vreau să tot vorbesc despre ea! Please read it, it's so worth it!


Ultimele două lucruri sunt cele din poza din stânga. Le-am găsit pe ambele în Jumbo la ultima vizită, și mi-au plăcut mult, plus că nu au fost nici scumpe.
Agenda cu Paris, pe lângă faptul că am o mică obsesie cu țara și orașul, am luat-o pentru că îmi trebuia ceva mai mic pe care să îl pot avea mereu la mine, să pot nota chestii dacă e cazul. Mai am două agende, dar una dintre ele a ajuns să fie exclusiv pentru job, iar a doua, deși îmi place foarte mult, e mai mare și mai greu de plimbat de colo-colo. Plus că mi se pare mult prea drăguță și nu vreau să o stric. Dar cea din poză mi se pare dimensiunea ideală și e și ușoară.
Și nu am putut pleca fără cană, în primul rând pentru că îmi place mesajul de pe ea și e și destul de mare. Ironia face că nici măcar nu beau ceai decât foarte rar, dar tot nu am putut rezista.


And that's it. Nu prea multe, dar luna februarie a fost mai bună pentru mine decât ianuarie, începuturile de an mi se par mereu ciudate. Plus că în februarie am găsit lucruri mici care m-au făcut fericită, ceea ce mi-a lipsit în ianuarie.

Un comentariu:

  1. Într-adevăr Februarie a trecut chiar foarte repede. Prea repede. Am reusit sa vad Deadpool si mi-a placut la fel de mult.
    Jumbo este unul dintre magazinele mele preferate si as vrea sa se deschidă cat mai multe, sa nu mai merg pana in partea cealalta de Bucuresti ca sa-l vizitez. Am gasit multe chestii interesante acolo la prețuri foarte bune, însă unele sunt cam proaste calitativ. Trebuie sa te uiti atent.

    Sa vedem ce surprize ne aduce prima luna de primăvara.

    RăspundețiȘtergere