marți, 5 aprilie 2016

Achiziții(43)

Nu știu exact în ce ordine vor fi următoarele trei postări, dar nu cred că aceasta mai are nevoie de introducere, Final Frontier happened.
Încep cu ce mi-am luat de la Crux Publishing.
  • Insula Diavolului de Ciprian Mitoceanu. Nu puteam pleca fără, trebuie să știu ce se va întâmpla mai departe cu tot Amendamentul Dawson și cu cele două personaje principale. Cred că nimic bun, dar tot trebuie să știu.
  • Regatul sufletelor pierdute de Ana-Maria Negrilă. Sună așa fain, e hard SF, ceea ce eu nu prea am citit până acum, dar după ce mi s-a mai și povestit în mare cam care e povestea nu am putut să rezist. Chiar sper să îmi placă.
  • Metamorfoze. Asta e o antologie și recunosc că am luat-o din simplul motiv că are și Șerban Andrei Mazilu o povestire acolo, dar cine știe, poate voi mai descoperi vreun autor care îmi place citind întreaga carte.

  • Povestiri de la marginea realității de Dan Rădoiu. Am zis că trebuie să îl citesc și pe el la un moment dat după ce am fost la atâtea ediții ale atelierului.
Și cărticica de lângă a fost bonus, e scrisă tot de acest autor, și sper să ajuns la ele curând. Finger's crossed.
  • Precomanda de la Nemira nu a mai ajuns, așa că mi-am cumpărat Brigăzile fantomă de John Scalzi pentru că vreau să mai citesc ce se întâmplă prin universul creat de autor.
  • Și mi-am luat și Haiganu. Fluviul Șoaptelor de Marian Coman, pentru că m-a învins curiozitatea după ce am auzit ce a citit din al doilea volum.

Unrelated to Final Frontier, mai am două cărți pe care să le menționez aici.
  • Așteptând în Ghermana de Dănuț Ungureanu. Nu sunt sigură care e povestea, dar am tot văzut-o și tot am zis că o citesc, iar acum o am.
  • Așteptând-o pe Sara de Michael Haulică. Despre asta chiar nu știu nimic, dar am citit primele rânduri și sunau bine, chiar sunt curioasă cum o să mi se pară.

Și poza de grup:

Acum dacă aș avea și timp să citesc pe cât mi-ar plăcea...

3 comentarii:

  1. Am terminat eu de curând „Așteptând-o pe Sara”. Doamne, cum e cartea aia! Nu i-am făcut recenzie și nici nu cred că o să-i fac, dar tot zic că o să scriu niște citate din ea pe blog... e genul de carte pe care o iei și o subliniezi de la un cap la celălalt pentru că e scrisă incredibil și demențial de bine și de frumos. Și miroase a tei plouați...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum m-ai făcut și mai curioasă! Mă bucur să aud că ți-a plăcut și sunt curioasă să văd câte citate voi avea la sfârșit, că mie îmi și place să subliniez toate citatele care îmi plac :))

      Ștergere
  2. Foarte faine cartile tale! Spor si la cat mai multe lecturi frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere