April wrap-up

Cred că anul ăsta voi ajunge la un minunat average de două cărți pe lună. Am ajuns în situația aia în care nu mai am atât de mult timp pe cât mi-aș dori ca să citesc, dar tot cumpăr cărți, plus că vreau să fac atât de mult lucuri! 
  1. Ultima privire de Adina Speteanu. Sunt tristă că seria asta s-a terminat, teoretic. A fost o aventură frumoasă și nu cred că mă voi sătura vreodată să vorbesc despre seria asta. Dacă autoarea va mai scrie vreodată despre personajele astea, sau orice în lumea asta, eu voi citi. Bine, eu oricum aștept să văd ce va mai scrie mai departe. 5/5
  2. Delirul încapsulat de Florin Pîtea. A fost o carte amuzantă, chiar m-am distrat în timp ce o citeam și mi-a plăcut mult mai ales modul în care aceleași personaje se învârteau prin diverse povești. Am rămas cu ceva sentimente mixte, dar sunt curioasă să văd ce se va întâmpla în volumul doi și vreau să mai citesc steampunk, pentru că nu sunt foarte familiară cu genul. 3/5
Asta e tot ce am citit în aprilie. Am mai început și Căldura ghețarilor de Nic Dobre, sunt pe la pagina 80 și mi se pare foarte interesantă ideea. Poate că aș fi citit mai mult, dar am fost distrasă de un anime și nu am putut să mă opresc până nu am văzut toate episoadele. 

Comentarii

Trimiteți un comentariu