duminică, 10 aprilie 2016

Leapșă: Most wanted

Merci, Sara, pentru leapșă! :)

1. O carte publicată pe care ți-o dorești.
Ăhhh, doar una? În mod ciudat, nu îmi vine niciuna în minte acum, deși știu sigur că lista mea de cărți pe care mi le doresc nu se sfârștește niciodată. Gata, știu, Elantris de Brandon Sanderson.

2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești.
Volumul 6 din Game of thrones, chit că nu se știe când apare și că eu nu am ajuns la zi? Oricum, știu sigur că voi cumpăra volumul chiar dacă nici atunci nu voi fi la zi. Deși, la cât de greu apar, nu se știe niciodată. 

3. O carte pe care o dorești tradusă.
Seria spin-off de la Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel. Iubesc seria aia, și vreau să citesc și despre ce se întâmplă după. Și franceză nu știu suficient de bine cât să citesc un roman în limba asta.

4. O carte pe care ți-o dorești datorită copertei.
Aici chiar nu știu ce să răspund. Mai ales că nu cumpăr cărți doar pe baza copertei. Poate fi cea mai frumoasă copertă, dar rezumatul de pe spate nu mă convinge, nu o voi cumpăra.

5. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului.
Foc în adânc de Vernor Vinge. 

La mii de ani in viitor, mai multe rase populeaza un univers in care potentialul unei minti este dat de locul ei in spatiu, de la entitati superinteligente de la marginea galaxiilor pana la mintile limitate din mijlocul lor, acolo unde nu poate functiona decat o tehnologie simpla. Nimeni nu cunoaste motivul pentru aceasta impartire ciudata a spatiului in „Zone Ganditoare“ si „Adancuri Neganditoare“, dar atunci cand oamenii de stiinta din Domeniul Straumli incearca sa trezeasca la viata un artefact vechi din Transcendent, ei elibereaza fara sa stie o putere atat de monstruoasa, incat mii de lumi sunt in pericol.
Fugind de amenintare, o familie de cercetatori naufragiaza pe Planeta Stiletelor din Zona Lenta, unde o rasa cu o cultura medievala dura se afla in mijlocul unei lupte sangeroase pentru putere. O misiune contracronometru trebuie sa recupereze copiii familiei si un secret care ar putea fi salvarea tuturor celorlalte civilizatii din spatiu.

6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.
Flori pentru Algernon de Daniel Keyes. Am auzit numai lucruri bune despre cartea asta și vreau să o citesc într-o bună zi.

7. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului.
Orice de Haruki Murakami, Monica Ramirez, Adina Speteanu, Jean des Cars și Carlos Ruiz Zafon.

8. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești.
Hoțul de cărți de Markus Zusak, eventual chiar în engleză pentru că e limba în care am citit-o. Am iubit cartea asta, dar nu cred că o voi avea vreodată pentru că nu pot să mă conving să dau banii pe ceva ce deja am citit, când sunt atâtea alte lucruri pe care mi le doresc.

9. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.
Blestemul zorilor de Lavinia Călina. Îmi place cum scrie, dar primul volum mi s-a părut doar ok și nu sunt foarte convinsă că vreau să continui seria. Dar, cine știe, poate recenziile mă vor convinge că al doilea volum e mai bun decât primul. Vom vedea.

10. O carte pe care ți-o dorești pentru tot. Dar tot, știi cum? Tot!
Warbreaker de Brandon Sanderson. De fiecare dată când vorbesc alții despre cartea asta, sau când citesc sinopsisul online, mereu zic că e exact cartea pentru mine, dar tot nu o am. Off!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu