vineri, 1 aprilie 2016

March Wrap-up

Nu-s exact sigură de ce scriu o postare separată pentru asta, but oh well. Am citit o singură carte în luna martie, a fost o lună plină de tot felul de lucruri, printre care Atelierul SF&F 3 la care am participat și despre care o să postez zilele astea, pentru că am câteva chestii pe care vreau să le zic. 
Dar trecând la subiect, cartea pe care am citit-o în martie a fost:
  • În căutarea oii fantastice de Haruki Murakami. Aș fi vrut să o pot citi mai repede, dar timpul nu mi-a permis. Chiar mi-a plăcut, deși trebuie să spun că asta e cea mai ciudată carte a lui Murakami pe care am citit-o până acum, ceea ce spune ceva având în vedere genul de cărți pe care le scrie. Acum sunt curioasă cum va fi ultimul volum din seria asta, pentru că finalul acestei cărți mi-a frânt un pic inima. Nu cred că mă voi plictisi vreodată să îl citesc pe Murakami. 4/5
Mda, nu tocmai o lună minunată, dar poate aprilie va fi mai bună. Momentan am început să citesc Ultima privire de Adina Speteanu, ultimul volum din seria Dincolo de moarte. Nu am ajuns foarte departe, sunt pe la pagina 70 și deja mi-e frică de cum se va termina volmulul ăsta. Sper să îl termin curând. Vreau să îl citesc continuu, dar cumva nu reușesc să fac chestia asta, mă distrag tot felul de lucruri în ultimul timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu