vineri, 6 mai 2016

Achiziții(44)

Recunosc că în luna aprilie am comis-o destul de rău la capitolul cărți. Dar a fost Paștele și ziua internațională a cărții, iar editurile au avut reduceri destul de bune, I couldn't help myself.

Căldura ghețarilor de Nic Dobre. Pe asta deja am citit-o și mi-a întrecut așteptările, chiar mi-a plăcut.

Foc în adânc de Vernor Vinge. De luni de zile tot zic că o citesc, dar nu o puteam găsi nicăieri. Însă de curând a reapărut la Nemira și era la reducere, era momentul.
Omul pictat de Peter V. Brett. Am auzit multe lucruri bune despre cartea asta, e fantasy, so here it is.

The count of Monte Cristo de Alexandre Dumas. Tot îmi zic că o citesc, dar în română numai împărțită în volume am văzut-o, și nu îmi place asta. Dar am văzut-o cu 13 lei la Cărturești și trebuia să o am.

Outlander de Diana Gobaldon. Tot aud dea ea, mai ales pe booktube, iar mama tot îmi povestea cât de mult îi place serialul, so naturally eu voi citi cartea. Iar varianta în engleză era ceva mai ieftină decât cea în română.

Apoi am văzut oferta de pe Libris... Cea mai scumpă carte de la ei a fost 9 lei.
Am ambele volume din Spitalul municipal de Barbara Harrison. Nu știu dacă mai știe cineva de cărțile astea, pentru că sunt destul de vechi. Mama le are și am început la un moment dat să citesc primul volum, mi-a plăcut ce am citit, dar cartea aia părea că se dezintegrează. Așa că mi-am zis că le voi lua pe ambele cu prima ocazie.

Suspect. Dosarul meu de la securitate de Jan Willem Bos. Asta a fost un cadou la comandă, nu am auzit niciodată de ea, dar din ce am citit pe copertă pare a fi o poveste reală, ceea ce o face să fie cu atât mai interesantă.
Jack din sticlă de Adam Roberts. Din ce știu, e un SF/thriller, am citit recenzii pozitive și era la un preț foarte bune, nu am putut rata ocazia.

Mileniu de John Varley. Asta din câte știu implică călătorii în timp, subiect pe care nu am citit mai nimic, dar care mi se pare interesant.

Farlander de Col Buchanan. Tot ce știu despre asta e că e fantasy, adică exact ce îmi place mie, iar când a apărut o vedeam mai tot timpul, deci nu am putut rata ocazia.

Și poza de grup.

Habar nu am când voi citi toate cărțile astea, dar sunt fericită că le am, o să ajung la ele mai devreme sau mai târziu. Dacă ați citit vreuna din cărțile astea, feel free to share your opinions :)

2 comentarii:

  1. Aș vrea să mă apuc în viitorul cel mai apropiat de „Căldura ghețarilor”, dar până nu termin cealaltă carte începută, refuz să încep alta. Mai ales că au trecut ceva săptămâni de când am „Pragul” pe Goodreads la ce citesc, și nici până acum nu am citit mare lucru din ea. Mda.

    Seria Dianei Gabaldon îmi face și mie cu ochiul, dar la câte am începute, nu prea m-aș încumeta să încep altele. Mai ales că am văzut cât de voluminoase sunt volumele din Outlander. Cât despre serial, aș vrea să-l încep în momentul în care va fi terminat; sunt praf la a ține minte întâmplările din sezoanele anterioare, mai ales să aștept jumătate de an sau mai mult pentru continuări. Din cauza asta nu urmăresc multe seriale ce sunt în curs de filmare; cu toate că am o listă uriașă.

    Cât despre celelalte cărți, „Contele de Monte Cristo” cred că va mai avea de așteptat în bibliotecă până o să mă apuc eu de ea. Cu toate că ard de nerăbdare să o citesc, mai ales că filmul este unul dintre preferatele mele. :) Restul, sunt chiar foarte interesante... și uriașe. :D Multe dintre ele îmi doresc să le citesc și eu, așa că sunt curioasă de ce părere îți vor lăsa după ce le vei citi. Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am inceput cateva pagini din Outlander, abia astept sa am mai mult timp sa ma afund in lecturarea ei. Am vrut sa ma apuc de serial, insa mi-am spus ca trebuie sa citesc cartea inainte. Frumoase achizitii. Si eu caut de ceva timp Contele de Monte Cristo, insa l-as dori in varianta franceza si doar intr-o carte mai uriasa, sa nu fie impartit in volume, insa nu am gasit inca o asemenea editie. Lectura placuta.

    RăspundețiȘtergere