duminică, 1 mai 2016

April favorites

Tot timpul am impresia că nu voi mai avea despre ce vorbi în rubrica asta și totuși la final mă uit pe lista pe care mi-am scris-o pe parcursul lunii și îmi dau seama cât de mult mă înșel. Dar mă bucur totuși, e un mod bun și pentru mine de a vedea exact ce lucruri tot îmi atrag atenția de-a lungul timpului.

Singura problemă cu cele două lucruri din poză e că nu știu să zic de unde le-am luat. Le-am găsit într-un magazinaș din acela tip insulă dintr-un mall din Ploiești. Mi s-au părut super drăguțe și la prețuri foarte ok și nu am putut rezista. Am luat un portfard, pentru că de mult tot zic că vreau să adun toate produsele într-un loc, să fie totul cât mai ordonat, iar acela era perfect pentru mine. Iar portofelul are două compartimente plus o mică baretă ca să îl pot agăța de încheietura mâinii, ceea ce mi se pare perfect. L-am luat mai ales cu gândul de a-l folosi atunci când merg undeva și nu am chef sau nu are rost să car o jeantă întreagă după mine, mai ales că în el încap toate lucrurile importante. L-am folosit de câteva ori de atunci și e perfect. Și my obsession with Paris is real!

Recunosc că mi-a luat ceva până să găsesc numele melodiei de mai sus. Pentru că franceza mea e varză. Dar noroc că la radio se mai spun numele melodiilor. Chiar îmi place, mai ales ritmul, că versurile nu le înțeleg în întregime.

Nu știu cum o să sune ceea ce voi zice mai departe, dar vreau să vorbesc despre asta, pentru că mi-au făcut vița mai ușoară. Asta e de altfel prima pereche de ochelari pe care mi-am cumpărat-o vreodată. Până vara trecută, nu pot zice că soarele m-a deranjat foarte tare și eu având miopie... mda, nu prea am avut opțiuni. Am avut o singură dată heliomați, dar la dioptrii de peste minus patru se dublează prețul lentilelor și am renunțat. Dar anul trecut, pe la finalul verii, am aflat despre posibilitatea ochelarilor de soare cu dioptrii, iar luna asta mi-am făcut perechea de mai sus și sunt foarte fericită cu ei! Nu au chiar aceleași dipotrii ca ochelarii de vedere, tot din considerații de preț. Eu am -4.75 și -5.25, iar ca să nu ies foarte scump, și la sfatul celor de la optică, nu am trecut de -5 la lentile, și încă sunt uimită de cât de bine am ieșit cu prețul. Iar diferența eu nu o simt deloc. 
Și nici nu mă deranjează că acum voi avea două perechi de ochelari la mine, e mult mai bine așa decât să îmi tot intre soarele în ochi, devenise foarte enervant.

Trecând la alte lucruri, am văzut într-un magazin un hanorac cu un mesaj perfect pentru mine. Pe el scrie Don't think too much. You'll create a problem that wasn't even there in the first place. I overthink everything. Iar cum unul din goal-urile mele pe anul ăsta a fost să mă calmez, mesajul ăsta a fost la fix.

Era și timpul să fac rost de o altă husă pentru kindle, cum pe prima o aveam din 2012, de când mi-am cumpărat aparatul. În continuare, husele astea mi se par destul de scumpe, dar nici nu prea găsesc în magazine și aparatul în sine e mult mai scump, deci până la urmă am decis să o cumpăr. Și ultima a rezistat destul de bine, deci nu o voi schimba nici pe asta prea curând. 

Asta e o altă melodie de care m-am îndrăgostit. Îmi plac mult și versurile și ritmul melodiei și am ascultat-o într-una la sfârșitul lunii. 

Iar ultimul lucru de pe lista mea este un anime. Se numește Noragami, iar al doilea sezon este Noragami Aragoto. Am văzut o recenzie pe youtube, am fost curioasă, am zis că mă uit la primul episod să văd despre ce e vorba... și nu m-am putut opri până nu am văzut toate cele 25 de episoade. Și se termină într-un cliffhanger, iar manga e on-going. Just my luck...
Dar chiar mi-a plăcut mult, mai ales sezonul unu și prima parte din al doilea sezon, pentru că următoare parte promite niște răspunsuri pe care de fapt nu le oferă și voiam neapărat să știu mai multe despre anumite lucruri. 
Pe scurt, acțiunea are loc într-o lume în care există fantome care îi influențează în mod negativ pe oameni și zei care trebuie să se ocupe de aceste fantome. Iar personajul principal, Yato, e un zeu minor, care nu are altar și de care nu a auzit nimeni și care tot încearcă să ajungă să aibă acel altar. E o serie amuzantă și deprimantă în același timp, iar ăsta ar fi unul din motivele pentru care mi-a plăcut mult! Aș scrie și o recenzie, dar trebuie să îmi mai adun un pic gândurile înainte.

Cam asta ar fi pe luna aprilie. Știu că a început și sezonul doi dintr-un alt anime care mi-a plăcut, anume Kyoukai no Rinne, dar aștept să apară toate episoadele și apoi mă voi uita la ele unul după altul. Aștept să se termine și alte sezoane din niște seriale pe care le urmăresc, mi-e mai ușor să le văd într-un timp scurt plus că nu mai am răbdare să mă uit la episoade pe măsură ce apar.

Un comentariu:

  1. portofelul si portfardul sunt tare dragute. Si pe mine ma batea gandul sa imi cumpar un kindle, insa am o tableta samsung care isi face bine treaba, mai ales ca nu prea citesc foarte mult in format digital, mai mult imi place sa ascult carti in format audio. Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere