sâmbătă, 21 mai 2016

What I've been up to lately

Am senzația că nu am mai dat de mult pe aici, asta deși nu au trecut decât vreo două săptămâni. De ceva timp sunt într-un punct în care dacă ignor blogul, din orice fel de motive, îmi dau seama și nu îmi place să știu că nu sunt activă pe aici. Ăsta e unul din motivele pentru care nu cred că mă voi putea lăsa de blog, nu în viitorul pe care îl pot eu vedea cel puțin. 
Așa că m-am gândit să scriu despre unele dintre lucrurile care s-au întâmplat în utlimele săptămâni și despre niște planuri pe termen scurt, dintre care unul se poate să afecteze și blogul, într-un fel.

Să încep cu motivul pentru care am fost cam absentă. De la ultima postare pe blog citesc cartea Obosit de viață, obosit de moarte scrisă de Mo Yan.
Că ar fi groasă nu ar fi o problemă neapărat, dar e și densă. Începe în 1950 în China, când intră la putere Comunismul și urmărește multe personaje și situații, din vreo trei perspective și nu se citește chiar repede. Mai am 150 de pagini, dar parcă vreau și nu vreau să se termine, îmi place atât de muuult! Deja sunt hotărâtă să citesc tot ce s-a tradus la noi de acest autor și am văzut că sunt câteva cărți. 

Un alt lucru care m-a ținut ocupată a fost faptul că sunt în mijlocul procesului de a îmi schimba jobul. Din nou. Dar faptul că îl schimb mi-a dat o stare de fericire din care încă nu am ieșit și mă bucur că e așa. Asta e prima dată când schimb un job înainte de a se încheia perioada contractului. Nu voi zice prea multe despre asta, mă limitez la a spune că nu era ceva ce să-mi placă neapărat, urăsc rutina. Poziția pe care mă mut sună mult mai interesant și sper din tot sufletul să fie bine, fingers crossed.

Am câteva planuri pentru viitorul apropiat. Cea mai importantă dintre ele, pentru mine, este masterul. Vreau neapărat să mă înscriu anul ăsta, pentru că dacă nu îl fac acum sunt convinsă că nici nu mă voi mai înscrie și trebuie să fac și pasul ăsta. Vreau foarte mult să intru la logistică, la REI, pentru că până acum din slujbele puține pe care le-am avut, cea din domeniul ăsta mi-a plăcut cel mai mult și am întâlnit trei persoane care erau la masterul ăsta și am auzit numai lucruri bune. Aștept să se anunțe din ce va fi examenul și mă apuc de învățat.

Sunt două evenimente la care aș vrea să ajung, și cred că puteți ghici care sunt acelea:
  1. East European Comic Con, care e între 27-29 mai la Romexpo. Motivul principal pentru care vreau să ajung anul ăsta este pentru evenimentul Ambasadorii SF. Știu că a fost și anul trecut și am vrut să ajung, dar imediat după weekendul cu pricina aveam două examene, două zile consecutiv, și am zis că mai bine nu. Fiind și ultimul an nu am vrut să risc. Dar anul ăsta chiar aș vrea să ajung. Biletul de intrare mi se pare cam scump, dar vreau să văd despre ce e vorba, cum nu am mers niciodată, și mai văd eu după ce fac în funcție de impresii. Dar vreau măcar să încerc, că cine știe ce chestii mișto se întâmplă pe acolo?
  2. Bookfest, care are loc în perioada 1-5 iunie la Romexpo. Aici am ceva rețineri pentru că am pierdut șirul cărților cumpărate și necitite, le-am numărat recent și... sunt mai multe decât am avut vreodată. Dar pe de altă parte sunt evenimente mișto la Bookfest și nu aș vrea să le ratez, dar ar trebui să mă abțin o perioadă de la a cumpăra cărți. Ultima mea idee aici e să las cardul acasă și să îmi iau bani cât să nu mor de foame pe acolo. 
Vreau de asemenea ca în următoarele săptămâni să ajung la zi cu ultimele sezoane din câteva seriale. Special am așteptat, ca să le văd într-un timp mai scurt. Ar fi următoarele:
  • The flash. Am văzut primele două episoade acum ceva timp, și cred că sezonul doi va fi interesant. E cu lumi paralele, ar trebui să fie fun.
  • Once upon a time. Aici e vorba de a doua jumătate a sezonului cinci și am niște rețineri, pentru că la cum s-a terminat prima jumătate... Mi-a plăcut prima parte a sezonului, dar cumva nu am așteptări prea mari de la a doua jumătate. Dar am citit păreri destul de bune pe IMBD deci cine știe, poate va fi bun. Hopefully.
  • Lucifer. De ăsta încă nu m-am apucat, așteptam să se termine primul sezon. Am văzut trailerul de câteva ori și pare distractiv, plus că îmi place mult ideea. This should be fun!
Cam asta ar fi de spus, mai pe scurt. Ca idee generală, momentan totul e destul de bine, mai am câteva lucruri pe care aș putea să le îmbunătățesc, legate de mine, dar ajung eu și acolo, cred că sunt pe drumul cel bun, oricum.

Și cred că mi-am găsit noul motto în viață:

4 comentarii:

  1. Hello!
    Si eu am avut multe de facut in ultima perioada, incepand cu clasa a 12-a si dupa facultatea, dar am decis sa ma reapuc de blog in putinul timp pe care il am si nu regret nimic.
    Mi-am pus in plan sa ajung si eu la Bookfest, chiar am un postit pe calculator ca sa-mi aminteasca de asta (sigur as fi uitat).
    In ceea ce priveste catile.. ups.. si eu am aceeasi problema. Saptamana care a trecut mi-am mai cumparat doua pe care nici nu le-am atins pentru ca citesc altele. Eh, sa fim bucuroase ca dam banii pe astea si nu pe alte prostii.
    Succes cu munca si cu masterul.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și asta e adevărat, tot mai bine pe cărți decât altceva :)
      Merci, succes și ție cu tot ceea ce faci!

      Ștergere
  2. Succes cu învățatul pentru master și baftă la noul job!
    Eu momentan citesc primul volum din „Pragul”, îmi place destul de mult, dar din cauza unor probleme ce țin de editură și de modul cum vorbesc personajele, îmi ia destul de mult să o parcurg.
    Având în vedere că am reușit (și încă sunt șocată că am putut să mă abțin) să nu mai cumpăr atât de multe cărți de la începutul anului și până acum, la Bookfest mă voi putea răsfăța. Acum sper să mă pot încadra și în buget. Mi-aș fi dorit să fi putut să merg și eu la Comic Con (nu am fost niciodată), dar biletul este destul de scump, așa că mă îndoiesc că voi putea ajunge. Poate la anul.
    Cât despre seriale, am început unul nou, „Supergirl”, am văzut, până acum, mai mult de jumătate din primul sezon care a apărut, și pot spune că-mi place destul de mult. Sunt tare curioasă cum se va încheia sezonul!
    Interesant motto! Lectură și vizionare plăcută în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :)
      Sunt curioasă ce vei avea de zis despre "Pragul", am citit recent și volumul doi și sunt destul de curioasă să aflu ce se va întâmpla mai departe. Cred că al doilea e mai bun decât primul.
      Bine, se prea poate ca dacă găsesc o ofertă de nerefuzat la Bookfest să nu mă abțin :)) Dar mai e până atunci, momentan vreau să merg pentru evenimente. Da, biletul la Comic-Con e destul de scump, dar am zis că vreau să merg măcar o dată să văd ce e pe acolo, cum anul ăsta pot să fac asta.
      Și eu am zis că vreau să văd Supergirl, mă bucur să aud că îți place :)
      Merci, lectură plăcută și ție :D

      Ștergere