marți, 28 iunie 2016

La o cafea și o carte #2

Pe 25 iunie a avut loc cea de-a doua întâlnire la The coffee factory, organizate de Bogdan Hrib și Michael Haulică, fără cel din urmă care nu a putut ajunge, și au fost lansate câteva cărți. 

Dacă la prima întâlnire am primit cu toții două cărticele ce conțineau câte o poveste scurtă, scrise de Bogdan Hrib și Michael Haulică, de data asta am primit o poveste scrisă de Lucia Verona. Trebuie să le citesc și eu cândva curând, că sunt și scurte, iar de scriitorii mai sus menționați, mai puțin Lucia Verona, nu am citit nimic până acum.

Trecând la cărțile despre care s-a vorbit, au fost în total patru, le voi lua în ordinea cronologică.
Prima carte a fost Stăpânul castelului de Teodora Matei, care a fost descrisă de Bogdan Hrib ca un basm, dar și o poveste fantasy, și se pare că acțiunea se petrece în două dimensiuni diferite. Încă o carte pe wishlistul meu. Sună exact ca genul de carte care mi-ar plăcea, dar momentan nu sunt într-o situație în care să îmi permit să cumpăr cărți, but soon I might be.

Cea de-a doua carte despre care s-a vorbit a fost Cumsecade de Petru Bertean. Și asta a sunat interesant, e descrisă ca un thriller care se petrece într-un bloc, într-un cartier imaginar, dar nu sunt încă convinsă dacă e genul meu sau nu. Dar nu e exclus să mă hotărăsc să îi dau o șansă după ce mă mai gândesc un pic.

Apoi a urmat cartea unui critic literar, anule Morpheus de Felix Nicolau. Chiar sper că nu am greșit titlul. Ce mi-a atras mie imediat atenția la cartea aceasta a fost faptul că s-a spus că este scrisă în engleză. Este în colecția comunicare a editurii și aș vrea să pot spune despre ce este, dar recunosc că nu mai țin minte exact, dar știu că s-a zis că ea conține și texte despre tatuaje.

Iar ultima carte prezentată nu a fost una nouă, ci ediția a treia a cărții Blestemul manuscrisului de Bogdan Hrib. Face parte din seria Stelian Munteanu și toate cărțile din serie urmează a fi editate cu o nouă copertă. Este mistery&thriller și după ce au povestit autorii de față despre ea și seria asta sună fain. Și uite așa lista mea de cărți pe care vreau să mi le iau tot crește.

De asemenea, s-a anunțat deja când va avea loc următoarea întâlnire, anume pe 9 iulie, de la ora 17:00. Următoare poveste din colecția Povestea va fi scrisă de Dănuț Ungureanu și vor fi prezenți de asemenea și alți autori, deci eu una abia aștept următoarea întâlnire, chit că este foarte cald afară.

3 comentarii:

  1. Din păcate,la mine în oraş nu se fac astfel de întâlniri! :) Abia aştept să mă mut ca să am şi eu acces la "chestiile bune".

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta se intampla in Bucuresti? As vrea super mult sa particip la asa ceva. Cred ca este o experienta deosebita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e în București, pe la Universitate. Mie mi-au plăcut cele două întâlniri de până acum și voi mai merge, chiar e frumos :)

      Ștergere