sâmbătă, 4 iunie 2016

May wrap-up

Luna mai a fost destul de bună la capitolul citit, și mă bucur, cum în ultimele luni nu am citit atât cât mi-ar plăcea, iar cărțile necitite doar s-au adunat.
  1. Căldura ghețarilor(Seria Ancestorilor #1) de Nic Dobre. E o carte diferită față de ce am mai citit până acum, dar m-a surprins în mod plăcut, mai ales pentru că nu e chiar ce pare a fi la prima vedere. Începe ca un fel de călătorie de descoperire, dar apoi devine mult mai mult. Recomand. 4/5
  2. Umbra martor(Pragul #2) de Doina Roman. În primul volum al seriei au fost câteva lucruri care nu mi-au plăcut, dar volumul doi cred că este o îmbunătățire din mai multe puncte de vedere, printre care modul în care arată textul și până la anumite lucruri care mi s-au părut că au lipsit în primul volum. Mă bucur că l-am citit în sfârșit și sunt curioasă să văd ce se va întâmpla în volumul trei. 4/5
  3. Obosit de viață, obosit de moarte de Mo Yan. Nu cred că voi putea vreodată găsi suficiente cuvinte pentru a lăuda cartea asta! Chiar dacă subiectul e destul de trist, ca și anumite lucruri care li se întâmplau personajelor, eu nu voiam să o las din mână, ceea ce spune ceva, eu tind să evit lucrurile triste. Abia aștept să pun mâna și pe alte cărți ale autorului! 5/5
  4. Povestiri de la marginea realității de Dan Rădoiu. Nu credeam că vreun volum de povestiri scurte îmi va plăcea atât de mult, dar se pare că s-a întâmplat. Mi-au plăcut toate poveștile din acest volum, ceea ce iar nu mă așteptam, mai ales că nu sunt două la fel. 5/5
  5. Inorogul, bicicleta și radioul cu galenă de Dan Rădoiu. Aceasta cuprinde alte trei povestiri, una tristă, una mai absurdă și una care mai că nu m-a lăsat cu gura căscată. Cum am zis și mai sus, povestirile astea chiar îmi plac și vi le recomand și vouă. 4/5
Astea ar fi pe luna mai, eu sunt destul de fericită cu situația, mai ales că tot ce am citit mi-a și plăcut. Momentan citesc The heiress' knight de Monica Ramirez, adică am citit prologul și chiar sunt curioasă să văd cum va fi, mai ales că se petrece în evul mediu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu