sâmbătă, 30 iulie 2016

July wrap-up

Luna iulie a fost destul de ocupată pentru mine, pentru că examenul de master! Dar am reușit totuși să citesc ceva, deci acum voi vorbi despre ce am reușit să citesc.
  1. Zona Zero de Lavinia Călina. În viața mea nu mai citesc cărți cu zombi. Aș vrea să spun că mi-a plăcut cartea asta, da nu pot, pentru că până la final m-a lăsat destul de rece. Începe bine și are o undă de mister, dar până la final am găsit prea multe lucruri care nu mi-au plăcut. 2/5
  2. Microtexte de Michael Haulică. Asta este de fapt o poveste scurtă, e dintr-o colecție de la Tritonic, iar până la Gaudeamus ar trebui să fie 12 astfel de cărticele cu povestiri, momentan sunt 4. Asta e printre primele, și chiar mi-a plăcut, iar acum chiar vreau să citesc alte cărți ale autorului, și chiar am una în bibliotecă care așteaptă. 5/5
  3. Moartea unui om de cultură de Bogdan Hrib. Nici de acest autor nu am mai citit nimic, dar acum vreau, mai ales că știu că are o serie de cărți polițiste care sună ca ceva ce mi-ar plăcea. O să ajung eu și acolo până la urmă. 4/5
  4. Crimă la casa scriitorilor de Lucia Verona. Aici acțiunea are loc după cartea autoarei Crima de la jubileu și urmărește alte crime, de data asta a uciderea unor critici literari. Mi-a plăcut, poate un pic mai mult decât cartea mai sus menționată, cu toate că nu am un motiv foarte bun. 4/5
  5. Dragonul majestății sale(Temeraire #1) de Naomi Novik. În primul rând, mi-a plăcut foate mult! În al doilea rând, am nevoie de restul seriei, ceea ce e trist având în vedere că încerc să nu mai cumpăr cărți, ci să le citesc pe cele pe care le am. Dar în același timp vreau atât de mult să știu ce se va întâmpla mai departe cu Laurence și Temeraire! 4/5
Astea ar fi, și mai voiam să zic că ideea cu povestirile sub formă de mici cărticele a editurii Tritonic mi se pare chiar drăguță, așa am ajuns și eu să citesc texte ale unor autori pe care nu i-am mai citit, și în felul ăsta să aflu dacă mi-ar plăcea să citesc și altceva scris de ei. Încă am una la care nu am ajuns, dar vreau să o fac curând.
Momentan citesc Outlander de Diana Gabaldon și acum că m-am obișnuit cu modul în care vorbesc personajele, pot spune că îmi place. Poate că nu a fost cea mai fericită idee să o iau în engleză, dar după primele 50 de pagini a devenit mai ușor de citit, m-am obișnuit cum am zis mai sus, iar acum nu mă văd citind cărțile astea în română, parcă nu are același farmec. O să îi scriu o recenzie când o voi termina. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu